نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

اهمیت قفل درب ضد سرقت فولادی

بسیار خوب به بررسی مهم ترین بخش از درب های فولادی میرسیم .بله قفل ها یکی از مهم ترین بخش ها هستند که در ضد سرقت ساختن یک درب بسیار موثرندو و تنها به کمک آنها میتوان نیمی از راه ایمنی کردن منزل را سپری کرد.

قفل های امنیت بالا از Nemef وZero با روکوبی مناسب برای درب های تکی و دوتایی که در دسترس هستند . در آن از پیچ و مهره های سنگین به عنوان نشان استاندارد برای درب های دوتایی استفاده شده است .
درب های اتوماتیک میتواند با پنل هایی که رتبه بندی شده اند عرضه شوند . آنان میتوانند پنل هایی ثابت , قابل جابه جایی ویا لولایی باشند .
لولای تکی : درلولا های فولادی ضد رنگ ۳ در ۴ به ازای هر لنگه چهار عدد
دو طرفه : لولای فولادی ضد رنگ ۳ در ۴ به ازای هر لنگه چهار عدد همراه با پیچ و مهره های سنگین که درقسمت های بالا و پایین تعبیه شده اند که در لنگه های غیر فعال و ثابت استفاده میشوند .
و در پایان
روکش خاکستری استاندارد برای اتمام ساخت درب که گزینه های زیادی از انواع این روکش ها در کارخانه رویه کوبی موجود است .
مواد : فولاد zentic 1.5 میلیمتری
مشخصات : سطح پایین با آستانه ی توقف (که به قاب درب جوش خورده ) آستانه ای رایج که برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی مناسب است .



:: برچسب‌ها: امکانات درب ضد سرقت فولادی,درب ضد سرقت,درب ضد سرقت فولادی,درب های ضد سرقت,قاب درب ضد سرقت فولادی,ماده ی سازنده ی درب ضد سرقت فولادی,ویژگی قفل درب ضد سرقت فولادی ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو
  • ارزش لولاهای درب ضد سرقت

    یکی از ایراد هایی که اکثریت درب ها دارند این است که به لولا های درب به اندازه قفل ها و دستگیره های  درب ضد سرقت اهمیت نمیدهند و همین نقطه میشود ضعف بسیار بالایی در درب های آنها. من در طی سال های زیادی درب های فولادی را مشاهده نمودم که لولا های درب چوبی در آن تعبیه شده بود که این امر اشتباه است .باید همیشه از یک جفت پین هینگ در یک درب فولادی با کیفیت استفاده شود . این به این معنی است که لولا به قاب ثابتی که به دیوار متصل است جوش داده میشود . یک درب فولادی معمولی وزنی بین ۳۰ تا ۴۰ کیلوگرم دارد بنابراین انتظار میرود چنین درب سنگینی با کیفیت باشد . درب های آلومینیومی که به نسبت سبکتر هستند لولای مخصوصی دارند که دارای پین است که در قاب درب قفل میشود . این معمولا به عنوان یک لولا درب ضد سرقت آلومینیومی نامیده میشود . لولا ها بایستی با کیفیت باشند .

  • ارزش قفل و دستگیره درب ضد سرقت

  • همه ما این مطلب را میدانیم که یکی از مهم ترین ویژگی های که باد در انتخاب درب های ضد سرقت به آن توجه داشته باشیم توجه به قفل ها و دستگیره هاست.همیشه باید با کسانی معاشرت کرد که به برند های معروف تسلط دارند . اگر نام تجاری را نمیدانید بدین معنی نیست که کیفیت آن کم است .فقط مطمئن شوید که ضمانت آن کافی است . از دیگر نکات مهم این است که مطمئن شوید که قفل ها قفل شده اند و سطحی نیستند .به این معنی که قفل درب در داخل قسمت جعبه مانندی که درون درب تعبیه شده است ,قرار بگیرد . یک درب ضد سرقت با کیفیت خوب نباید قفل سطحی مانند lockwood 001 یا ۳۵۵ داشته باشد . چون این نوع قفل ها چوبی بوده و میتواند به راحتی توسط یک چکش شکسته و خراب شود .

     



:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری,درب چوبی,درب داخلی,درب ضد سرقت,درب ضد سرقت فولاد,درب های چوبی,درب ورودی,رنگ درب های ضد سرقت,ساخت پارتیشن اداری,صفحه نمایش درب ضد سرقت,قفل و دستگیره درب ضد سرقت,گارانتی درب ضد سرقت,لولا های درب چوبی,لولاهای درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()