نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران

یکی از عواملی که باعث شده است بازاریابی مارکتینگ و خدمات مرتبط با آن در ایران گسترش خوبی داشته باشد؛ دسترسی کاربران مختلف به اینترنت و حضور آن ها در این فضا است. تحقیقات مختلفی در زمینه دیجیتال مارکتینگ انجام شده است و محققان به این نتیجه رسیده اند که؛ هر سال هزاران وب سایت مختلف ایجاد می شود و سرمایه گذاری های بزرگی در زمینه دیجیتال مارکتینگ اتفاق می افتد. جالب است بدانید که علاقه افراد به این حوزه روز به روز بیشتر می شود. شرکت ها، سازمان ها و سایر افراد در تلاش هستند تا از طریق دانشی که در این زمینه وجود دارد؛ اطلاعات خود را بیشتر کرده و از آن در زمینه ای که مشغول به فعالیت هستند، استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت که آینده بازاریابی آنلاین در ایران خوب است و در حال حاضر مسیر رو به پیشرفتی دارد. جهان امروزه به گونه ای شده است که تقریباً انتظار دارد هر شرکت، موسسه یا مجموعه ای در جریان کار خود از ایمیل، فضای اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام)، اس ام اس، تلفن همراه، تبلیغات، بیلبورد و ... استفاده کند.

آینده دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دیجیتال مارکتینگ و استفاده از آن

از جمله سؤالاتی که برای افراد به وجود می آید این است که چرا باید از بازاریابی دیجیتال استفاده کرد؟ چرا به این فضا اهمیت زیادی داده می شود؟ یا چرا کسب و کارهای بزرگ به این حوزه اهمیت زیادی می دهند؟ در سال های اخیر ما شاهد، گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی هستیم. روز به روز به تعداد کاربران شبکه های اجتماعی افزوده می شود. گسترش شبکه های اجتماعی به حدی است که ما امروزه حضور افراد مختلف با سنین گوناگون را در این فضا می بینیم. شرایط امروزه به گونه ای شده است که در هر خانه ای حداقل یک گوشی همراه یا سیستم کامپیوتری وجود دارد. این امر نشان دهنده گسترش فضای مجازی و تأثیر آن در زندگی افراد است. کسب و کارها می توانند از این فضا به نفع خود استفاده کنند و با حضور مؤثر در این فضا، توجه افراد مختلف را به سمت خود جلب کنند. توجه کاربران به کسب و کارها باعث افزایش فروش و اعتبار آن ها می شود.

اهمیت حضور کسب و کارها در این فضا را می توان با ذکر یک مثال توضیح داد؛ فرض کنید که مجموعه ای در حوزه کیف و کفش فعالیت می کنند و یک مغازه در سطح شهر دارد. این مغازه علیرغم محصولات با کیفیت و مشتریان زیادی که دارد، پاسخگوی مشتریان خاصی است. حال فرض کنید که این مجموعه در فضای مجازی حضور داشته باشد؛ بدون شک در این فضا می تواند با افراد بیشتری آشنا شود و مشتریان بیشتری پیدا کند. این مجموعه می تواند علیرغم مشتریان خود در همان شهر، مشتریان سایر شهرها و کشورهای مختلف را نیز پاسخ گو باشد. این مثال نشان دهنده اهمیت بازاریابی آنلاین و حضور کسب و کارها در این فضا بود. اگر کسب و کارها به درستی با این فضا آشنا باشند، آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران خوب خواهد بود.

سئو on page چیست و چه مواردی را شامل می شود؟

سئو on page قدم اول در سئوی داخلی هر سایت است. در بازاریابی اینترنتی، همه چیز از بهینه سازی سایت آغاز می شود که باعث رسیدن شما به اوج عملکردتان در وب سایت و دیده شدنتان توسط مخاطبان می شود. این فاکتور بسیار مهم، با گذر زمان پراهمیت تر می شود. در سئوی داخلی سایت، تمام جنبه های صفحات سایت در نظر گرفته می شود. زمانی که تمام عوامل در کنار هم قرار می گیرند، بهبود رتبه در نتایج جستجو حاصل می شوند.

on page سئو

Responsive بودن قالب سایت

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا، به این معناست که کاربر با هر سیستمی(لپ تاب، موبایل، تبلت) از سایت بازدید کند، ابعاد سایت متناسب با آن دستگاه تغییر می کند. امروزه به دلیل این که بسیاری از مردم با موبایل خود اقدام به جستجو در گوگل می کنند، ریسپانسیو بودن بسیار اهمیت دارد. اگر سایتی واکنش گرا نباشد امتیازی نفی از گوگل دریافت می کند. با ابزارmobile friendly test می توانید ریسپانسیو بودن سایت خود را بررسی کنید.

شما میتوانید برای آشنایی با بازاریابی شبکه های اجتماعی به سایت وبسپنتا مراجعه فرمایید.

افزایش سرعت سایت

سرعت لود سایت از موارد مهم در سئو On page است. با استفاده از سایت GTmetrix می توانید سایت خود را اسکن کنید و مواردی که نیاز به بهبود دارد را مشخص کنید. شما با رفع این موارد، به سرعت سایت بالاتری دست پیدا می کنید. از جمله این کارها بهینه سازی تصاویر، کاهش queryها، فشرده سازی کدهای قالب و.. است.

بازاریابی آنلاین

استفاده از قالب استاندارد

قالب سایت نیز از موارد موثر در سئو On page است. قالب های استاندارد با کدهای بهینه، برای این کار مناسب است. هرگز از قالب هایی که کدهای نامناسب دارند، استفاده نکنید چرا که باعث کند شدن سایت و تاثیر منفی در سئو می شود. شما می توانید در این زمینه از شرکت سئو کمک بگیرید.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سایت

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاور سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در واقع به فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرند و هدف از آن ها این است که یک محصول و یا یک خدمات به کاربران و مشتری ها معرفی شود. اگر امروزه کمی در فضای مجازی فعالیت داشته باشید حتما تا به حال با چنین بازاریابی هایی برخورد داشته اید، دیجیتال مارکتینگ به تمامی فعالیت هایی گفته می شود که در این فضا به معرفی یک محصول و تبلیغات آن می پردازند. به عنوان مثال فرض کنید که وارد یک پیج اینستاگرام شده اید و مشاهده می کنید که این پیج یک محصول را معرفی کرده و درباره ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده است و به شما نیز توصیه کرده است که حتما این محصول را خریداری کنید. به این کار بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ گفته می شود که مزایای بسیار زیادی را هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها دارد که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استفاده از ابزارهای اینترنتی و دیجیتالی در جهت انجام فرآیند بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات را دیجیتال مارکتینگ می گویند. در این روش های بازاریابی احتیاج ما به شبکه های اجتماعی و دیجیتالی روز به روز بیشتر شده و روند طراحی و اجرای کمپین بازاریابی دیجیتالی مان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. طراحی و اجرای کمپین بازاریابی دارای مراحل گوناگونی می باشد که شامل: تحقیق، شناسایی مخاطبان و مشتریان، مشخص نمودن میزان بودجه اختصاص یافته برای این امر، تصمیم درست در مورد انتخاب تم های تبلیغاتی، برنامه ریزی صحیح، انتخاب شبکه اجتماعی و رسانه صحیح، و اجرای کمپین تبلیغاتی می باشد.

یکی از اهداف مهم در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ دسترسی پیدا کردن به مخاطبین بیشتر و در راستای آن رسیدن به فروش بیشتر می باشد.

معرفی برخی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای ابزارهای زیادی است که در قسمت زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم. تمامی روش هایی که در قسمت زیر آورده شده در طراحی و اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال بسیار مؤثر و حائز اهمیت می باشند.

دیجیتال مارکتینگ

1. بازاریابی محتوا(Content Marketing)

از جمله ی بهترین ابزارهای مناسب در جهت طراحی و اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا می باشد که متناسب با هر بودجه و سرمایه ای می باشد و از طرفی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی مناسب و به صرفه می باشد. در این نوع بازاریابی می توانید بر اساس نیازی که مخاطبان و کاربران شما دارند، اقدام به تولید محتوا نمایید. در این نوع از ابزار بدون اینکه شما به دنبال مشتری بروید، با فراهم آوردن محتوایی مناسب و در خور مخاطب، مشتری را به سمت خود می کشید و بدین طریق از شما، محصولات و خدماتتان را درخواست می نماید.

2. شبکه های اجتماعی(Social Media)

یکی از مؤثرترین ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. اکثر کاربران اینترنتی اقدام به وب گردی از طریق گوشی های همراه خود نموده و این یکی از علل اصلی حضور دائم آن ها در اکثر شبکه های اجتماعی می باشد. با این وجود طراحی و اجرای کمپین بازاریابی بهترین و بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم می آورد. لازم به ذکر است که هر شخصی می تواند از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای طراحی و اجرای کمپین بازاریابی خود استفاده نموده و اقدام به کسب درآمد و پول نماید.

3. اینفلوئنسر مارکتینگ

در این نوع از بازاریابی از افرادی استفاده می شود که در زمینه ی بازاریابی و طراحی و اجرای کمپین بازاریابی داری بیشترین تاثیر بر مشتری ها باشند و بتوانند بر رفتار و انتخاب آنها اثر مستقیم بگذارند. لازم به ذکر است که تمامی اینفلوئنسرها در قبال تبلیغاتی که می کنند، درصدی از فروش و یا هزینه ای در قبال این تبلیغات دریافت می نمایند.

4. بازاریابی ویدیویی(Video Marketing)

از جمله ابزارهای مناسبی که بیشترین تأثیرات را بر روی مخاطبین خود گذاشته بازاریابی ویدئویی می باشد. به دلیل اینکه مشغله های فکری و کاری زیاد شده است اکثر مخاطبان دیدن فیلم ها را به خواندن محتواهایی با متون خسته کننده ترجیح داده که حاکی از تغییر در سلیقه مخاطبان می باشد.

دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقعبازاریابی دیجیتالبه بهترین شکل خود انجام دهد.

دیجیتال مارکتینگباعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

دیجیتال مارکتینگ

آیا دیجیتال مارکتینگ فقط برای مشاغل آنلاین است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است برای تمام شما پیش آمده باشد این است که آیادیجیتال مارکتینگتنها برای مشاغل آنلاین است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر این نوع بازاریابی تنها برای کسب و کارهای اینترنتی نیست و شما در صورتی که هر نوع کسب و کاری را داشته باشید می توانید از این نوع بازاریابی در راستای بهبود روند جذب مشتری خود استفاده کنید. در واقعبازاریابی محتوادارای تکنیک ها و ابزارهای بسیار زیادی است که تنها برخی از آنها برای کسب و کارهای آنلاین می باشد و مخصوص چنین کسب و کارهایی طراحی شده است و سایر ابزارها و تکنیک ها را شما می توانید متناسب با کسب و کار خود شخصی سازی کنید و به صورت بهینه از آنها استفاده نمایید.

یکی از اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال فروش محصولات است، بنابراین در صورتی که شما صاحب هر گونه کسب و کاری هستید که به فروش محصولات و خدمات مختلف مشغول هستید می توانید از این نوع بازاریابی استفاده کنید.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو, آؤانس دیجیتال مارکتینگ سپنتا ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

سئو

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

بهینه سازی

زمانی که کاربران یک کلمه و یا عبارتی در موتور جستجو سرچ می کنند و به دنبال پاسخی برای آن هستند، موتور جستجو سعی می کند تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را برای آن کاربر به نمایش بگذارد. برای این کار موتور های جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که بر اساس آن و با توجه به میزان سرچ کاربران رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهند. بنابراین اگر سایتی بهینه و مبتنی بر اصول سئو باشد، در زمانی که موتور جستجو در حال یافتن بهترین پاسخ به سوال کاربر خود است، سایت شما این شانس را دارد تا رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو پیدا کند.

شرکت سئو

تا اینجا به سئو و اهمیتی که دارد پرداخته ایم. حال می خواهیم ببینیم که منظور ازشرکت سئوچیست؟ از آنجایی که به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت کاری پیچیده و زمان بر می باشد و هر کسی تجربه و اطلاعات کافی درباره آن را ندارد، اکثر افرادی که دارای کسب و کار های اینترنتی و یک وب سایت هستند به دنبال یافتن یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات سئو در سایت خود می باشند تا با کمک کارشناسان در این زمینه و استفاده از تجربه های آنها بتوانند باعث بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتر شوند.

بنابراین شرکت های سئو دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که به ارائه خدمات لازم برای بهینه سازی سایت ها می پردازند. این افراد در ابتدا به طور کامل سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد از آن استراتژی هایی که برای داشتن یک سایت سئو شده لازم می باشد را به شما ارائه خواهند کرد.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

ابزار سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت: اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود. ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست. چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند. پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد.

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

بازاریابی دیجیتال

خدمات شرکت وبسپنتا:

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو, آژانس دیجیتال مارکتینگ سپنتا ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

وب سایت حرفه ای به چه وب سایت هایی گفته می شود ؟

اولین موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که اصلا به چه نوع وب سایت هایی وب سایت حرفه ای گفته می شود. مفهوم وب سایت حرفه ای این نیست که حتما یک سایت دارای جلوه های ویژه باشد و کلی رنگ و لعاب داشته باشد ولی نتواند نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که دارای اسلایدر حرفه ای و یا جلوه های حرفه ای باشد که در اینجا باید بدانید خبر به هیچ وجه اینطور نیست.

وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که طراحی آن به گونه ای است که بر اساس نیاز کاربران رفتار می کند و وقتی کسی از وب سایت بازدید می کند می تواند به راحتی به تمامی مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در وب سایت سردرگم نمی شود. از دیگر خصوصیات وب سایت حرفه ای وجود ابزارهای جستجو و راهنمایی کاربران، دارای سیستم هوشمند بازاریابی و پیشنهادات محصولات به کاربران و بازدیدکنندگان و این چنین مسائلی می باشد که بازدیدکننده علاوه بر اینکه از بازدید و گشت و گذار در وب سایت خسته نمی شود بلکه به تمامی یا بخشی از نیازهای خود نیز دسترسی پیدا می کنند و این یعنی وب سایت حرفه ای. حالا در ادامه می رویم به سراغ اینکه چگونه باید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنیم و در واقع طراحی وب سایت حرفه ای چگونه است؟

طراحی سایت

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:

معرفی شرکت سئو

شرکت سئوفرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد. قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانندشرکت سئوفرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت سئو

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مقوله ای جدید در دنیای تبلیغات به حساب می آید و امروزه به مجموعه ای از فعالیت ها که برای تبلیغ محصول یا خدمات از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند، گفته می شود. اولین بار از دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات تلویزیونی استفاده شد، اما امروزه استفاده از تبلیغات در دنیای فناوری های آنلاین را نیز شامل می شود. امروزه با گستردگی استفاده از اینترنت، کارفرمایان و تولیدکنندگان برای موفقیت در کسب و کار خود و معرفی آن در بازار، نیاز به معرفی محصولات خود در دنیای اینترنت و شبکه های مجازی دارند که در اینجا دیجیتال مارکتینگ با بهره گیری از ابزارهای دیجیتال و موجود در اینترنت، به معرفی و تبلیغ محصولات و کسب و کار می پردازد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که دیجیتال مارکتینگ فقط به تبلیغ در حوزه کسب و کارهای آنلاین مربوط نمی شود و افرادی که هنوز هم از شیوه های سنتی اما دیجیتال برای تبلیغات کار خود استفاده می کنند نیز به نوعی از این مقوله بازاریابی در کار خود استفاده می کنند.

سئو، یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات دیجیتال

سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو در وب است و در حوزه تبلیغات دیجیتال جایگاهی بسیار ویژه و مهم دارد. با استفاده از سئو، سایت شما در موتورهای جستجو بیشتر دیده می شود و به عبارت بهتر رنکینگ سایت شما بیشتر می شود. بنابراین بازدیدکنندگان از وب سایت شما نیز افزایش یافته و همین امر به تبلیغ هر چه بیشتر کسب و کار شما و رونق کسب و کار و فروش محصولات بسیار کمک می نماید. در واقع مخاطبان به سایت هایی که دارای رنکینگ بالا در موتورهای جستجو به خصوص گوگل هستند، اعتماد بیشتری دارند و همین امر سبب می شود تا محصولات شما را با اطمینان بیشتری خریداری نمایند. روش های بسیاری برای بهینه سازی سایت وجود دارد که می توانید با یکی از این روش ها، بازدیدکنندگان از سایت خود را افزایش داده و برند خود را در حوزه گسترده ای به دیگران معرفی نمایید.

سئو

استفاده از شرکت سئو

همانگونه که گفته شد، استفاده از سئو در حوزه بازاریابی دیجیتالبسیار اهمیت دارد. اما این کار، کاری تخصصی است و باید توسط افراد ماهر و زبده در این حوزه انجام شود. شرکت هایی که در زمینه سئو خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند، بهترین گزینه برای انجام دادن سئو سایت شما هستند و شما با خیالی راحت می توانید این کار را به آنها بسپارید. نتیجه کار مطمئنا در حوزه تبلیغات و معرفی محصولات و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

معرفی برخی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای ابزارهای زیادی است که در قسمت زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم. تمامی روش هایی که در قسمت زیر آورده شده در طراحی و اجرای کمپین بازاریابی آنلاین بسیار مؤثر و حائز اهمیت می باشند.

1. بازاریابی محتوا (Content Marketing) از جمله ی بهترین ابزارهای مناسب در جهت طراحی و اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا می باشد که متناسب با هر بودجه و سرمایه ای می باشد و از طرفی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی مناسب و به صرفه می باشد. در این نوع بازاریابی می توانید بر اساس نیازی که مخاطبان و کاربران شما دارند، اقدام به تولید محتوا نمایید. در این نوع از ابزار بدون اینکه شما به دنبال مشتری بروید، با فراهم آوردن محتوایی مناسب و در خور مخاطب، مشتری را به سمت خود می کشید و بدین طریق از شما، محصولات و خدماتتان را درخواست می نماید.

2. شبکه های اجتماعی (Social Media) یکی از مؤثرترین ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. اکثر کاربران اینترنتی اقدام به وب گردی از طریق گوشی های همراه خود نموده و این یکی از علل اصلی حضور دائم آن ها در اکثر شبکه های اجتماعی می باشد. با این وجود طراحی و اجرای کمپین بازاریابی بهترین و بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم می آورد. لازم به ذکر است که هر شخصی می تواند از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای طراحی و اجرای کمپین بازاریابی خود استفاده نموده و اقدام به کسب درآمد و پول نماید.

3. اینفلوئنسر مارکتینگ در این نوع از بازاریابی از افرادی استفاده می شود که در زمینه ی بازاریابی و طراحی و اجرای کمپین بازاریابی داری بیشترین تاثیر بر مشتری ها باشند و بتوانند بر رفتار و انتخاب آنها اثر مستقیم بگذارند. لازم به ذکر است که تمامی اینفلوئنسرها در قبال تبلیغاتی که می کنند، درصدی از فروش و یا هزینه ای در قبال این تبلیغات دریافت می نمایند.

4. بازاریابی ویدیویی (Video Marketing) از جمله ابزارهای مناسبی که بیشترین تأثیرات را بر روی مخاطبین خود گذاشته بازاریابی ویدئویی می باشد. به دلیل اینکه مشغله های فکری و کاری زیاد شده است اکثر مخاطبان دیدن فیلم ها را به خواندن محتواهایی با متون خسته کننده ترجیح داده که حاکی از تغییر در سلیقه مخاطبان می باشد.

ابزار دیجیتال مارکتینگ

پس زمینه های مورد نیاز برای استفاده از تبلیغات مارکتینگ

همانگونه که گفته شد این روش از تبلیغات دیجیتال، در دنیای اینترنت و روش های آنلاین و دیجیتال انجام می شود و شما نیاز دارید تا برای استفاده از انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، ابتدا پیش زمینه هایی را آماده نمایید و سپس از این ابزارها استفاده کنید.

  • داشتن صفحات در شبکه های مجازی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیس بوک، لیندین
  • وب سایت و پرتال
  • قالب استفاده از انواع محتواهای متنی، ویدیویی یا صوتی در وب سایت
  • کتاب های الکترونیکی و ویدیوها
  • کاتالوگ ها و بروشورهای آنلاین
  • ایمیل و ابزارهای ارتباط الکترونیک
  • داشتن یک برند و ابزارهای مختلف برای معرفی آن

شما می توانید با داشتن یک یا چند مورد از این ابزارها، به راحتی دیجیتال مارکتینگ را برای کار خود انجام دهید در حوزه ای گسترده انجام دهید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

خدماتی از شرکت وبسپنتا مشاوره بازاریابی آنلاین، شرکت بازاریابی دیجیتال، شرکت سئو.

بازاریابی دیجیتال باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

بازاریابی دیجیتال



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ معمولا نمی توان تعریف دقیقی آورد و شما برای اینکه به خوبی با مفهوم آن آشنا شوید باید ابتدا اطلاعاتی درباره تکنیک های آن بدست آورید و بعد از آن با برخی از مفاهیم آن آشنا خواهید شد و می توانید به تعریف جامعی از بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان تعریف نسبتا مناسبی را از دیجیتال مارکتینگ در اختیار افراد مبتدی قرار داد تا بتوانند بیشتر با این موضوع آشنا شوند. در این تعریف آمده است که تمامی خدمات بازاریابی که با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف در فضای مجازی و دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل صورت می گیرد بازاریابی دیجیتال گفته می شود. البته این تعریف تنها یک تعریف کلی است که نمی توان آن را تعریف واحدی برای این نوع از بازاریابی دانست بلکه شما برای آشنایی بیشتر همانطور که بیان کردیم باید سعی کنید که بهتر با ابزارها و تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

بازاریابی دیجیتال باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

آیا دیجیتال مارکتینگ فقط برای مشاغل آنلاین است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است برای تمام شما پیش آمده باشد این است که آیا دیجیتال مارکتینگ تنها برای مشاغل آنلاین است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر این نوع بازاریابی تنها برای کسب و کارهای اینترنتی نیست و شما در صورتی که هر نوع کسب و کاری را داشته باشید می توانید از این نوع بازاریابی در راستای بهبود روند جذب مشتری خود استفاده کنید. در واقع بازاریابی محتوا دارای تکنیک ها و ابزارهای بسیار زیادی است که تنها برخی از آنها برای کسب و کارهای آنلاین می باشد و مخصوص چنین کسب و کارهایی طراحی شده است و سایر ابزارها و تکنیک ها را شما می توانید متناسب با کسب و کار خود شخصی سازی کنید و به صورت بهینه از آنها استفاده نمایید.یکی از اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال فروش محصولات است، بنابراین در صورتی که شما صاحب هر گونه کسب و کاری هستید که به فروش محصولات و خدمات مختلف مشغول هستید می توانید از این نوع بازاریابی استفاده کنید.

بازاریابی آنلاین

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ دارای ابزارهای زیادی است که می توانید از آنها برای تبلیغ و تحلیل کسب و کار خود استفاده کنید، دو مورد از ابزارهای رایگانی که می توانید برای تحلیل کسب و کار خود و همینطور بازاریابی دیجیتال از آن ها استفاده کنید عبارت اند از گوگل آنالیتیکس و کنسول سرچ گوگل که استفاده از آنها مزایای زیادی را برای شما دارد. ابزار اول که به شما معرفی کردیم یعنی ابزار گوگل آنالیتیکس ابزاری است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات کلی درباره کاربران خود بدست بیاورید، به عنوان مثال شما با استفاده از آن می توانید درباره بازدیدهای وب سایت خود و همینطور میزان مراجعه کاربران و ... اطلاعاتی را بدست بیاورید که در دیجیتال مارکتینگ کاربرد زیادی دارند. ابزار دوم یعنی کنسول سرچ گوگل ابزاری است که مدیریت سئو وب سایت شما را بر عهده دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید سئوی وب سایت خود را به درست ترین شکل ممکن انجام دهید.

ابزار های دیجیتال مارکتینگ

استراتژی مناسب برای دیجیتال مارکتینگ

عامل موفقیت شما در بازاریابی دیجیتال این است که بتوانید استراتژی مناسبی را برای کار خود داشته باشید و برنامه ریزی خود را نیز براساس همین استراتژی بچینید. برای داشتن یک استراتژی خوب شما در ابتدا باید یک سایت و یا پروتال خوب داشته باشید، بتوانید محتوای خوبی را برای وب سایت خود تهیه کنید، صفحات مختلفی را در شبکه های اجتماعی مختلف داشته باشید تا بتوانید به شکل بهتری با کاربران خود ارتباط برقرار کنید، سعی کنید که اقدام به تولید اینفوگرافیک درباره کسب و کار خود کنید و برخی از اقدامات دیگر که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

طراحی سایت

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتیدر واقع به روشی گفته می شود که مشتریان را از طریق اینترنت جذب نموده و اقدام به ارائه ی خدمات و محصولات به صورت اینترنتی می نماید. زمانی که می خواهید اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید، در وهله ی اول بایستی هدف را مشخص و بعد در راستای هدفتان اقدام به ساخت وب سایت مورد نظر نمایید و بعد تبلیغی متناسب با نوع محصول و یا خدمات خود ارائه دهید. بازاریابان اینترنتی دارای دغدغه های بی شماری از جمله یافتن سایت پربازدید می باشند که بتوانند فضایی را از این سایت خریده و تبلیغ مورد نظر خود را در آن فضا انجام دهند. روش مختلفی برایبازاریابی اینترنتیو انجام تبلیغات اینترنتی وجود دارد که می توان از آن ها در پیشبرد اهداف خود استفاده نمود. در بازاریابی اینترنتی بایستی همواره به دو مسأله دقت نمود؛ اول اینکه یک وب سایت مناسب برای هدف خود ساخت و دوم اینکه اقدام به افزایش کاربران آن سایت نمود که در واقع همان بالا بردن ترافیک سایت شما می باشد.

بازاریابی اینترنتی

مدیریت محتوا از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

از ترندهای جدیددیجیتال مارکتینگمدیریت محتواست. این موضوع به قدری مهم و حیاتی است به طوری که با گذشت زمان نه تنها از اهمیت آن کاسته نمی شود بلکه به آن افزوده می گردد. اگر می خواهید در دنیای تبلیغات دیجیتال دنبال کنندگان و مشتریان را شیفته خود کنید می بایست به محتوا نویسی بیش از هر موضوع دیگری توجه کنید. برای رسیدن به این هدف می بایست از محتوایی استفاده کنید که بسیار به علایق مشتریان شما نزدیک باشد.

محتوایی را انتخاب کنید که دنبال کنندگان شما را به چالش و تعامل بکشاند و صرفاً برای مطالعه آن را انتخاب نکنید. اگر متن محتوا شما هوشمندانه نگارش شده باشد مسلماً افراد بسیاری آن را به اشتراک خواهند گذاشت و این موضوع اولین قدم شما برای موفقیت در دنیای بزرگدیجیتال مارکتینگشناخته خواهد شد. یک محتوا مناسب و جذاب باعث خواهد شد که مشتریان و کاربران بسیاری به شما اعتماد نمایند و این اعتماد از احترام شما به نظرات آن ها حاصل شده است. از دیگر ترندهای مهم در این عرصه می توان به جستجوی صوتی اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خدمات شرکت وبسپنتا:

جستجوی صوتی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

جستجوی صوتی از ترندهای جدیدبازاریابی آنلاینشناخته می شود. برای رسیدن به سود خیره کننده در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توجه به جستجوی صوتی در سال 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات به دست آمده در میان ترندهای دیجیتالی این گزینه از مهم ترین موارد شناخته می شود و نتایج عالی و چشم گیری در انتها به همراه خواهد داشت.

این نوع جستجو از مزیت های بسیاری برخوردار است که از مهمترین آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی اشاره کرد. دیگر نیاز نیست دقایق بسیاری را به مانیتور خیره شده و مطلب مورد نظر خود را در دنیای مجازی جستجو کنید. بدون دخالت دست می توانید جستجوی خود را از طریق صوت به انجام برسانید. این موضوع در دنیای تبلیغات دیجیتال بسیار تأثیر گذار بوده است چرا که کاربران بسیاری را در اسرع وقت به کسب و کارها نزدیک تر نموده است. در ادامه به دیگر ترندهای مهم دربازاریابی دیجیتالیخواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ

جستجوی تصویری از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

فعال بودن جستجوی معکوس تصاویر مدت های طولانی است که در بستر گوگل فراهم شده است؛ اما نکته مهم اینجاست که این نوع جستجو در سال 2019 دچار تغییرات اساسی شده است. جستجوی تصویری فضایی را فراهم کرده است که با تکیه بر آن می توانید از تصاویر واقعی ثبت شده توسط خود اطلاعات کاملی را در رابطه با آن از گوگل بیابید. راه اندازی Lens توسط پینترست در سال های اخیر صورت گرفته است و طبق گزارشات به دست آمده از سوی پلتفرم ها در ماه حدود ششصد میلیون جستجوی تصویری در آن انجام می گیرد.اگر می خواهید دربازاریابی دیجیتالیخود موفق عمل کنید توصیه می کنیم که از جستجوی تصویری خود در پینترست به هیچ عنوان غافل نشوید. از نکات مهم دیگر در رابطه با این نوع جستجو بهینه کردن تصاویر برای سئو می باشد که از اهمیت بسیاری در این حیطه برخوردار است. در ادامه به نقش تبلیغات رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهیم پرداخت.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

مشاور سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سازی سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

بهترین شرکت سئو

معمولا فعالیت و همکاری شرکت های سئو به صورت طولانی مدت می باشد پس بنابراین لازم است تا صاحبان وب سایت ها قبل از استخدام و شروع همکاری از شرکت های سئو کلاه سیاه کاملا مطلع شده و از چنین شرکت هایی که تکنیک های نادرست و غیر قانونی را اجرا می نمایند دوری کنند. شرکت های سئو معتبر در واقع بهترین شرکت های سئو که تولید کنندگان محتوا هستند هیچ گاه نمی توانند در یک شب رتبه ی بالایی را برای سایت کسب نمایند. در مدت زمان اندکی ترافیک وبسایت را دو برابر کرده و یا به طور فوری ترافیک را افزایش دهند. بدون شک قادر نخواهند بود بک لینک ها را در تعداد بالایی درج کنند. جالب است بدانید شرکت هایی که با نام سئوی تضمینی زمان مشخصی را برای کسب رتبه و دستیابی به نتیجه اعلام می دارند از جمله شرکت های سئوی کلاه سیاه هستند که با خرید حجم زیادی از بک لینک ها و ایجاد صدها صفحات بی ارزش به کمک برنامه های کامپیوتری و همچنین به کار بردن محتویات کپی شده و تکراری کار خود را برای مدت ها پیش برده اما در صورت استخدام چنین شرکت ها و همکاری با آنها در مدت زمان کوتاهی موتورهای جستجو گوگل آنها را شناسایی کرده و مستلزم پرداخت جرایمی خواهد نمود.

بهینه سازی سایت

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.

شرکت سئو

خدمات شرکت وبسپنتا:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مقوله ای جدید در دنیای تبلیغات به حساب می آید و امروزه به مجموعه ای از فعالیت ها که برای تبلیغ محصول یا خدمات از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند، گفته می شود. اولین بار از دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات تلویزیونی استفاده شد، اما امروزه استفاده از تبلیغات در دنیای فناوری های آنلاین را نیز شامل می شود. امروزه با گستردگی استفاده از اینترنت، کارفرمایان و تولیدکنندگان برای موفقیت در کسب و کار خود و معرفی آن در بازار، نیاز به معرفی محصولات خود در دنیای اینترنت و شبکه های مجازی دارند که در اینجا بازاریابی دیجیتال با بهره گیری از ابزارهای دیجیتال و موجود در اینترنت، به معرفی و تبلیغ محصولات و کسب و کار می پردازد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که دیجیتال مارکتینگ فقط به تبلیغ در حوزه کسب و کارهای آنلاین مربوط نمی شود و افرادی که هنوز هم از شیوه های سنتی اما دیجیتال برای تبلیغات کار خود استفاده می کنند نیز به نوعی از این مقوله بازاریابی در کار خود استفاده می کنند.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت سئو

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.

بهترین شرکت سئو

معمولا فعالیت و همکاری شرکت های سئو به صورت طولانی مدت می باشد پس بنابراین لازم است تا صاحبان وب سایت ها قبل از استخدام و شروع همکاری از شرکت های سئو کلاه سیاه کاملا مطلع شده و از چنین شرکت هایی که تکنیک های نادرست و غیر قانونی را اجرا می نمایند دوری کنند. شرکت های سئو معتبر در واقع بهترین شرکت های سئو که تولید کنندگان محتوا هستند هیچ گاه نمی توانند در یک شب رتبه ی بالایی را برای سایت کسب نمایند. در مدت زمان اندکی ترافیک وبسایت را دو برابر کرده و یا به طور فوری ترافیک را افزایش دهند. بدون شک قادر نخواهند بود بک لینک ها را در تعداد بالایی درج کنند. جالب است بدانید شرکت هایی که با نام سئوی تضمینی زمان مشخصی را برای کسب رتبه و دستیابی به نتیجه اعلام می دارند از جمله شرکت های سئوی کلاه سیاه هستند که با خرید حجم زیادی از بک لینک ها و ایجاد صدها صفحات بی ارزش به کمک برنامه های کامپیوتری و همچنین به کار بردن محتویات کپی شده و تکراری کار خود را برای مدت ها پیش برده اما در صورت استخدام چنین شرکت ها و همکاری با آنها در مدت زمان کوتاهی موتورهای جستجو گوگل آنها را شناسایی کرده و مستلزم پرداخت جرایمی خواهد نمود.

بهترین شرکت سئو

خدمات شرکت وبسپنتا:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مقوله ای جدید در دنیای تبلیغات به حساب می آید و امروزه به مجموعه ای از فعالیت ها که برای تبلیغ محصول یا خدمات از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند، گفته می شود. اولین بار از دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات تلویزیونی استفاده شد، اما امروزه استفاده از تبلیغات در دنیای فناوری های آنلاین را نیز شامل می شود. امروزه با گستردگی استفاده از اینترنت، کارفرمایان و تولیدکنندگان برای موفقیت در کسب و کار خود و معرفی آن در بازار، نیاز به معرفی محصولات خود در دنیای اینترنت و شبکه های مجازی دارند که در اینجا بازاریابی دیجیتالبا بهره گیری از ابزارهای دیجیتال و موجود در اینترنت، به معرفی و تبلیغ محصولات و کسب و کار می پردازد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که دیجیتال مارکتینگ فقط به تبلیغ در حوزه کسب و کارهای آنلاین مربوط نمی شود و افرادی که هنوز هم از شیوه های سنتی اما دیجیتال برای تبلیغات کار خود استفاده می کنند نیز به نوعی از این مقوله بازاریابی در کار خود استفاده می کنند.

دیجیتال مارکتینگ

مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ

با توجه به اینکه امروزه کمتر از شیوه های سنتی برای تبلیغات استفاده می شود و مردم بیشتر به سمت و سوی تبلیغات در حوزه های آنلاین و دیجیتال اعتماد می کنند، بنابراین این روش برای داشتن کسب و کاری موفق بسیار اهمیت دارد. با استفاده از این روش شما می توانید معیارهای سنجش و ارزیابی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا دیگر افراد با اعتماد به این ارزیابی ها، به محصولات و کار شما اعتماد کنند. همچنین تنوع بسیاری برای تبلیغات در این حوزه وجود دارد و شما می توانید با استفاده از بودجه ای که برای کار تبلیغات در اختیار دارید از یک یا چند روش برای کار خود استفاده نمایید. از دیگر مزایای این روش می توان به مناسب بودن هزینه تبلیغات دیجیتال نسبت به شیوه های سنتی نام برد و این در حالی است که بازدهی این روش نیز بسیار بالا است و شما در کوتاهترین زمان و با کمترین زمینه می توانید تبلیغات خود را انجام داده و حتی استراتژی ها و روش های خود را نیز در بازه زمانی مختلفی تغییر دهید.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

تبلیغاتو بازاریابی آنلاین برخلاف برداشت عموم این نیست که مثلا شما آگهی در یک سایت اینترنتی بدهید و از این آگهی ورودی بگیرید. چرا که راه های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد که میتوان به معرفی به موتورهای جستجو و یا آنالیز کلمات کلیدی و یا بهینه سازی محتوا اشاره کرد که اگر این مسائل را در نظر نگیرید، نمی توانید تبلیغات قوی داشته باشید.

بهتر است بدانید که از راه های بازاریابی اینترنتی میتوان به مواردی مانند استفاده از گوگل ادوردز تبلیغات کلیکی و یا تبلیغ بنری در وب سایت ها اشاره کرد. البته نباید فراموش شود که تبلیغ در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های بازاریابی به صورت آنلاین است.

همان طور که میدانید امروزه استفاده از موبایل و تبلت بسیار در بین کاربران مختلف رواج پیدا کرده است؛ و طبق آمار حتی بیشترین بازدید های وب سایت ها با استفاده از تلفن های همراه و یا تبلت ها صورت میگیرد. پس اگر راهی وجود داشته باشد که بتوان کسب و کار خودتان را در گوشی های موبایل نیز به کاربران نشان دهید، قطعا بازخورد مثبتی را دریافت خواهید کرد.

خوشبختانه این مورد هم امروزه وجود دارد و شما میتوانید به عنوان مثال، با پرداخت هزینه به طراحان نرم افزارهای موبایلی از آنها بخواهید که تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل را برای شما انجام دهند و اگر دقت کرده باشید بسیاری از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی موبایل شما نصب است، تبلیغاتی را ارائه میدهند که به همین شیوه صورت گرفته است.

بازاریابی آنلاین

رپورتاژ آگهی، روش دیگر تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

شاید عبارت رپورتاژ آگهی را تا به حال نشنیده باشید و یا اطلاعات کمی درباره این مدل از تبلیغات آنلاین داشته باشید که در اینجا به صورت کامل توضیح داده خواهد شد که از دیگر روش های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی محسوب میشود.

رپورتاژ آگهی در واقع شیوه ای از تبلیغات است، که شما در این مدل میتوانید تبلیغات وب سایت خودتان را در قالب یک مقاله منتشر کنید. مثلا، یک مقاله به صورت خبری، که میتوانید این مقاله را در وب سایت های مختلفی که به کسب و کار شما مربوط است انتشار دهید و از مقاله مذکور به لندینگ پیج وب سایت خودتان لینک بگیرید و به این ترتیب محصولات خودتان را به مشتریان معرفی کرده و در نهایت به فروش برسانید که یکی از موثرترین مسائل در سئوی وب سایت است.

کنترل هزینه ها در تبلیغات و اطمینان از دیده شدن محصولات توسط بازدید کنندگان

تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی در فضای آنلاین هزینه های خود را دارد و اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که، آیا با هزینه ای که می کنیم این تبلیغات می تواند باعث شود تا مشتریان به وب سایت مراجعه کنند و محصولات را مشاهده کنند؟ در این مورد راه هایی وجود دارد که شما به راحتی می توانید اطمینان داشته باشید هزینه ای که می کنید حتما باعث می شود که مثلا بازدید کنندگان محصولات شما در وب سایت را حداقل ببینند. یکی از این راه ها که می توان به آن اطمینان داشت تبلیغات کلیکی می باشد که به اختصار PPC خوانده می شود. در تبلیغات کلیکی شما در ازای هر کلیک پول می پردازید که خود باعث می شود اطمینان داشته باشید که روی لینک شما کلیک شده و محصولات مشاهده می شود و از نظر هزینه به این دلیل مقرون به صرفه است که بابت هر کلیک پول می پردازید و نیازی نیست که اضافه برای تبلیغ پول دهید که هم گوگل و هم وب سایت های زیادی کار بازاریابی از طریق PPC را انجام می دهند.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در واقع به فعالیت هایی گفته می شود که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرند و هدف از آن ها این است که یک محصول و یا یک خدمات به کاربران و مشتری ها معرفی شود. اگر امروزه کمی در فضای مجازی فعالیت داشته باشید حتما تا به حال با چنین بازاریابی هایی برخورد داشته اید، دیجیتال مارکتینگ به تمامی فعالیت هایی گفته می شود که در این فضا به معرفی یک محصول و تبلیغات آن می پردازند. به عنوان مثال فرض کنید که وارد یک پیج اینستاگرام شده اید و مشاهده می کنید که این پیج یک محصول را معرفی کرده و درباره ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده است و به شما نیز توصیه کرده است که حتما این محصول را خریداری کنید. به این کار بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ گفته می شود که مزایای بسیار زیادی را هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها دارد که در ادامه بیشتر با این مزایا آشنا خواهیم شد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

خدمات شرکت وبسپنتا:

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

در دنیای کسب و کارهای امروزی، شرکتی موفق تر عمل خواهد کرد که وسعت بیشتری داشته باشد و بتواند در دنیای اینترنت که وسیع ترین دنیای کسب و کار در دنیا شناخته می شود فعالیت کند. برای این کار نیاز به طراحی سایت وجود دارد و در صورتی که این کار به صورت حرفه ای و بدون نقص انجام داده شود شما می توانید انتظار یک کسب و کار آنلاین موفق را داشته باشید. دنیای اینترنت قبرستانی از وب سایت هایی است که برای شروع به تمامی نکات توجه نکرده اند و به دلیل عدم توجه به شرایط و روش هایی که برای داشتن یک وب سایت موفق مورد نیاز است، محکوم به شکست شده اند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که پیش از طراحی وب سایت در ابتدا دانش خود را در مورد کسب و کارهای آنلاین افزایش دهید و سپس در این دنیا قدم بگذارید.

مشاوره سئو

پیش از طراحی سایت شما باید در مورد سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مشاوره دریافت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و اساسا یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت و ایجاد کسب و کار آنلاین مشاوره سئو می باشد. مشاوره سئو به معنای دریافت راهنمایی در زمینه انجام کارهایی است که می تواند در بهبود رتبه سایت شما از دید موتورهای جستجو شود. شاید برای شما سئو سایت کاری بسیار راحت باشد ولی بهتر است بدانید که چندین بخش از سایت خود را باید بهینه سازی کنید، محتوای قرار داده بر روی سایت شما باید از الگوهای خاصی پیروی نماید. در صورتی که به دنبال مشاوره سئو می باشید می توانید به سایت شرکت های طراحی سایت مراجعه کرده و در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. قوانین سئو سایت ها روز به روز در حال تکمیل هستند و شما اگر می خواهید که وب سایتی را داشته باشید که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد باید به بهینه سازی سایت خود یا سئو آن اهمیت دهید. در ادامه شما را بیشتر با راه های ایجاد یک کسب و کار آنلاین آشنا خواهیم کرد.

شرکت سئو

مشاوره طراحی سایت

زمانی که شما برند خود را داشتید و در مورد آن استراتژی و هدف های لازم را تدوین کردید نیاز به طراحی سایت دارید. هر شرکت، فروشگاه و کسب و کاری برای اینکه بتواند در دنیای امروز موفق باشد باید وب سایتی داشته باشد که مردم را با خدمات و محصولات آن آشنا نماید. این امر با طراحی سایت محقق می شود و در صورتی که می خواهید طراحی سایت خود را انجام دهید بهتر است این مشاوره های لازم را دریافت نمایید. مشاوره طراحی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایتی با طراحی فوق العاده و سرعت مناسب داشته باشید که بهینه سازی آن نیز برای شما آسان و کم هزینه باشد.

وب سایت حرفه ای به چه وب سایت هایی گفته می شود ؟

اولین موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که اصلا به چه نوع وب سایت هایی وب سایت حرفه ای گفته می شود. مفهوم وب سایت حرفه ای این نیست که حتما یک سایت دارای جلوه های ویژه باشد و کلی رنگ و لعاب داشته باشد ولی نتواند نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که دارای اسلایدر حرفه ای و یا جلوه های حرفه ای باشد که در اینجا باید بدانید خبر به هیچ وجه اینطور نیست.

وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که طراحی آن به گونه ای است که بر اساس نیاز کاربران رفتار می کند و وقتی کسی از وب سایت بازدید می کند می تواند به راحتی به تمامی مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در وب سایت سردرگم نمی شود. از دیگر خصوصیات وب سایت حرفه ای وجود ابزارهای جستجو و راهنمایی کاربران، دارای سیستم هوشمند بازاریابی و پیشنهادات محصولات به کاربران و بازدیدکنندگان و این چنین مسائلی می باشد که بازدیدکننده علاوه بر اینکه از بازدید و گشت و گذار در وب سایت خسته نمی شود بلکه به تمامی یا بخشی از نیازهای خود نیز دسترسی پیدا می کنند و این یعنی وب سایت حرفه ای. حالا در ادامه می رویم به سراغ اینکه چگونه باید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنیم و در واقع طراحی وب سایت حرفه ای چگونه است؟

طراحی سایت

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

در دنیای کسب و کارهای امروزی، شرکتی موفق تر عمل خواهد کرد که وسعت بیشتری داشته باشد و بتواند در دنیای اینترنت که وسیع ترین دنیای کسب و کار در دنیا شناخته می شود فعالیت کند. برای این کار نیاز به طراحی سایت وجود دارد و در صورتی که این کار به صورت حرفه ای و بدون نقص انجام داده شود شما می توانید انتظار یک کسب و کار آنلاین موفق را داشته باشید. دنیای اینترنت قبرستانی از وب سایت هایی است که برای شروع به تمامی نکات توجه نکرده اند و به دلیل عدم توجه به شرایط و روش هایی که برای داشتن یک وب سایت موفق مورد نیاز است، محکوم به شکست شده اند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که پیش از طراحی وب سایت در ابتدا دانش خود را در مورد کسب و کارهای آنلاین افزایش دهید و سپس در این دنیا قدم بگذارید.

مشاوره سئو

پیش از طراحی سایت شما باید در مورد سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مشاوره دریافت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و اساسا یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت و ایجاد کسب و کار آنلاین مشاوره سئو می باشد. مشاوره سئو به معنای دریافت راهنمایی در زمینه انجام کارهایی است که می تواند در بهبود رتبه سایت شما از دید موتورهای جستجو شود. شاید برای شما سئو سایت کاری بسیار راحت باشد ولی بهتر است بدانید که چندین بخش از سایت خود را باید بهینه سازی کنید، محتوای قرار داده بر روی سایت شما باید از الگوهای خاصی پیروی نماید. در صورتی که به دنبال مشاوره سئو می باشید می توانید به سایت شرکت های طراحی سایت مراجعه کرده و در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. قوانین سئو سایت ها روز به روز در حال تکمیل هستند و شما اگر می خواهید که وب سایتی را داشته باشید که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد باید به بهینه سازی سایت خود یا سئو آن اهمیت دهید. در ادامه شما را بیشتر با راه های ایجاد یک کسب و کار آنلاین آشنا خواهیم کرد.

مشاوره سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت: اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود.ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست. چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند. پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد.

خدمات شرکت وبسپنتا:

مشاوره طراحی سایت

زمانی که شما برند خود را داشتید و در مورد آن استراتژی و هدف های لازم را تدوین کردید نیاز به طراحی سایت دارید. هر شرکت، فروشگاه و کسب و کاری برای اینکه بتواند در دنیای امروز موفق باشد باید وب سایتی داشته باشد که مردم را با خدمات و محصولات آن آشنا نماید. این امر با طراحی سایت محقق می شود و در صورتی که می خواهید طراحی سایت خود را انجام دهید بهتر است این مشاوره های لازم را دریافت نمایید. مشاوره طراحی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایتی با طراحی فوق العاده و سرعت مناسب داشته باشید که بهینه سازی آن نیز برای شما آسان و کم هزینه باشد.

مشاوره طراحی سایت

مشاوره کسب و کار آنلاین

زمانی که شما می خواهید کسب و کار آنلاین خود را داشته باشید ورود به این مرحله دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید از ابتدا با هدف و برنامه پیش روی داشته باشید. برای این کار می توانید مشاوره کسب و کار آنلاین را از شرکت طراحی سایت دریافت نمایید که این روش بسیار مناسب بوده و می تواند به شما کمک شایانی نماید. مشاوره کسب و کار آنلاین در واقع به شما خواهد گفت که چه سیاستی را در پیش گرفته و چگونه پیش بروید تا بهترین بازده را داشته باشید و بدون مشکل بتوانید در محیط اینترنت و به صورت آنلاین کسب درآمد داشته باشید که این مشاوره تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از شکست شما خواهد داشت.

کسب و کار آنلاین

مشاوره تبلیغات

تبلیغات یک سایت اگر به صورت حرفه ای باشد و مشاوره های لازم را در مورد نحوه انجام آن دریافت نمایید می تواند بازده بسیار زیادی را در کسب و کار شما داشته باشد. هزینه طراحی سایت و تبلیغات برای شما در واقع سرمایه گذاری است تا بتوانید در زمینه کسب و کارتان موفق باشید و تمامی مردم ایران و دنیا را با وب سایت خود تحت تاثیر قرار دهید. تبلیغات اینترنتی پربازخورد می باشند و بسیاری از افراد آن را مشاهده و مطالعه می نمایند ولی مهم ترین استراتژی در این زمینه را می توان سفارش تبلیغات به شرکت ها و وب سایت هایی داد که در زمینه کسب و کار شما در حال فعالیت می باشند و یا به صورت رپورتاژ خبری، سایت شما را تبلیغ نمایند که این کارها می تواند برای افزایش درآمد شما و مشتریان بسیار تاثیرگذار باشد. بهتر است در این زمینه با تیم های مشاوره و طراحی سایت همکاری داشته باشید.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

سئو

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

بهینه سازی

زمانی که کاربران یک کلمه و یا عبارتی در موتور جستجو سرچ می کنند و به دنبال پاسخی برای آن هستند، موتور جستجو سعی می کند تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را برای آن کاربر به نمایش بگذارد. برای این کار موتور های جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که بر اساس آن و با توجه به میزان سرچ کاربران رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهند. بنابراین اگر سایتی بهینه و مبتنی بر اصول سئو باشد، در زمانی که موتور جستجو در حال یافتن بهترین پاسخ به سوال کاربر خود است، سایت شما این شانس را دارد تا رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو پیدا کند.

شرکت سئو

تا اینجا به سئو و اهمیتی که دارد پرداخته ایم. حال می خواهیم ببینیم که منظور از شرکت سئو چیست؟ از آنجایی که به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت کاری پیچیده و زمان بر می باشد و هر کسی تجربه و اطلاعات کافی درباره آن را ندارد، اکثر افرادی که دارای کسب و کار های اینترنتی و یک وب سایت هستند به دنبال یافتن یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات سئو در سایت خود می باشند تا با کمک کارشناسان در این زمینه و استفاده از تجربه های آنها بتوانند باعث بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتر شوند.

بنابراین شرکت های سئو دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که به ارائه خدمات لازم برای بهینه سازی سایت ها می پردازند. این افراد در ابتدا به طور کامل سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد از آن استراتژی هایی که برای داشتن یک سایت سئو شده لازم می باشد را به شما ارائه خواهند کرد.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

ابزار سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت: اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود. ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست. چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند. پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد.

مشاور یا کارشناس سئو کیست؟

با توجه به اهمیتی که برای گسترش فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ بیان کردیم، کاملا واضح است که دلیل اینکه امروزه ما مشاغل جدیدی مانند کارشناس سئو یا مشاور سئو می شنویم، به وجود آمده است. مشاور یا کارشناس سئو یک فعال حوزه وب است که در این زمینه فعالیت می کند و با فراگیری دانش تخصصی و پیگیری های که از علم روز و الگوریتم های سئو دارد، به عنوان فردی مشاور و کمک کننده به پیشرفت کسب و کار و فعالیت شرکت در فضای مجازی، فعالیت می کند.مشاور سئو مفاهیم گسترده ی سئو را در زمینه های مختلف بررسی می کند و وضعیت سئو و سایت شما را با آن مطابقت می دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هایی را به کارمندان و مدیران شرکت ها ارائه می کند. در ادامه با معرفی خدمات مشاور سئو بهتر می توانید درکی از این حرفه داشته باشید.

مشاور سئو

سایر خدمات شرکت وب سپنتا:



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی برخلاف برداشت عموم این نیست که مثلا شما آگهی در یک سایت اینترنتی بدهید و از این آگهی ورودی بگیرید. چرا که راه های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد که میتوان به معرفی به موتورهای جستجو و یا آنالیز کلمات کلیدی و یا بهینه سازی محتوا اشاره کرد که اگر این مسائل را در نظر نگیرید، نمی توانید تبلیغات قوی داشته باشید. بهتر است بدانید که از راه های بازاریابی اینترنتی میتوان به مواردی مانند استفاده از گوگل ادوردز – تبلیغات کلیکی – و یا تبلیغ بنری در وب سایت ها اشاره کرد. البته نباید فراموش شود که تبلیغ در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های بازاریابی به صورت آنلاین است.

همان طور که میدانید امروزه استفاده از موبایل و تبلت بسیار در بین کاربران مختلف رواج پیدا کرده است؛ و طبق آمار حتی بیشترین بازدید های وب سایت ها با استفاده از تلفن های همراه و یا تبلت ها صورت میگیرد. پس اگر راهی وجود داشته باشد که بتوان کسب و کار خودتان را در گوشی های موبایل نیز به کاربران نشان دهید، قطعا بازخورد مثبتی را دریافت خواهید کرد.خوشبختانه این مورد هم امروزه وجود دارد و شما میتوانید به عنوان مثال، با پرداخت هزینه به طراحان نرم افزارهای موبایلی از آنها بخواهید که تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل را برای شما انجام دهند و اگر دقت کرده باشید بسیاری از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی موبایل شما نصب است، تبلیغاتی را ارائه میدهند که به همین شیوه صورت گرفته است.

رپورتاژ آگهی، روش دیگر تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

شاید عبارت رپورتاژ آگهی را تا به حال نشنیده باشید و یا اطلاعات کمی درباره این مدل از تبلیغات آنلاین داشته باشید که در اینجا به صورت کامل توضیح داده خواهد شد که از دیگر روش های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی محسوب میشود.رپورتاژ آگهی در واقع شیوه ای از تبلیغات است، که شما در این مدل میتوانید تبلیغات وب سایت خودتان را در قالب یک مقاله منتشر کنید. مثلا، یک مقاله به صورت خبری، که میتوانید این مقاله را در وب سایت های مختلفی که به کسب و کار شما مربوط است انتشار دهید و از مقاله مذکور به لندینگ پیج وب سایت خودتان لینک بگیرید و به این ترتیب محصولات خودتان را به مشتریان معرفی کرده و در نهایت به فروش برسانید که یکی از موثرترین مسائل در سئوی وب سایت است.

تبلیغات برای سئو

دیگر راه های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

از دیگر راه های تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی، تبلیغات در شرکت های پخش آگهی می باشد که از روش های مفید برای معرفی محصولات بوده و صورت دیگری از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی می باشد، که البته وب سایت هایی هستند که می توانید به رایگان در آن ها تبلیغات کنید، ولی نتیجه ای که می خواهید را بر نمی گرداند؛ ولی در عوض وب سایت هایی هستند که با پرداخت مبلغی آگهی شما را به مدتی که مشخص است در معرض دید قرار می دهند که پیشنهاد می شود برای تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی خود از روش هایی که هزینه دارند استفاده کنید، خصوصا روش هایی مانند PPC، که در بالا به این روش اشاره شد. البته قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در چنین سایت هایی در بسیاری موارد از الزامات است چرا که باید کاربران با استفاده از اطلاع رسانی بتوانند موضوع محصول شما را به خوبی درک کنند.

البته میتوان برای تبلیغات محصولات به متون و توضیحات بسنده کرد، ولی وقتی پای گرافیک و تبلیغات بصری به میان می آید احتمال موفقیت، بیشتر از متون عادی است؛ چرا که همیشه گرافیک موفق تر از متون ساده عمل کردند.تا این بخش با بسیاری از مسائل در رابطه با تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی آشنا شدید و بسیاری از راه ها را نیز شناختید. حالا می توانید هر کدام از این مسیر ها را طی کنید تا ببینید از کدام ورودی می توانید برای محصولات خودتان مشتریان بیشتری را جذب کنید.

فراموش نکنید که تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی خود یک علم محسوب می شود و نیازمند روانشناسی – علوم گرافیک و طراحی بصری، همچنین علومی مبتنی بر اصول محتوا نویسی و بهینه سازی محتوا می باشد؛ که اگر در هرکدام بدون رعایت نکات و قوانین پیش بروید وقت و هزینه هدر می رود و نمی توانید به موفقیت خوبی دست پیدا کنید.

تبلیغات آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:

مشخص کردن اهداف کمپین برای کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می شود که در موتورهای جستجو بخصوص گوگل رقابت بسیار بالا گرفته است. حال در این بین می توان گفت پیروز نهایی آن کسی است که بتواند هزینه های مختلف از جمله هزینه تبلیغات در گوگل را کنترل نماید. با این حال دقت داشته باشید که قیمت هر کلیک تبلیغات شما بسته به ساعت نمایش، رتبه و حوزه کاری، متغیر می باشد. اما در اینجا یکی از روش های بسیار کلیدی جهت کاهش هزینه تبلیغات در گوگل مشخص کردن اهداف کمپین می باشد. به طوری که مهمترین قسمت هر تبلیغ گوگل داشتن هدف مشخص است. با این حال لازم است مانند هر برنامه تبلیغاتی دیگر قبل از شروع تبلیغات در گوگل هدف نهایی خود را مشخص کرد زیرا ممکن است که شما به منظور کسب ترافیک عادی این کار را شروع کنید یا هدف شما از قرار دادن این تبلیغ، یک راهکار بازاریابی برای مقابله با دیگر رقبا باشد. با این وجود مشخص کردن هدف به شما کمک می کند که تبلیغ هدفمند تر و تاثیرگذارتر ایجاد کنید.

استفاده از تنظیمات دستی دیگر روش کاهش هزینه ها

یکی از آسان ترین روش ها در آغاز کار در گوگل این است که اجازه دهید تا گوگل خودش همه چیز را مدیریت نماید به طوری که شما به صورت روزانه حداکثر بودجه را تعیین کرده و مابقی کارها توسط گوگل صورت می گیرد. این روش روشی عالی است که در بسیاری از موقعیت ها نتیجه خوبی به همراه دارد. اما لازم است بدانید اگر هدف شما کاهش هزینه تبلیغات در گوگل است لازم است تنظیمات اتوماتیک را به تنظیمات دستی تغییر دهید و با هزینه ای که برای هر کلیک شروع نمایید لازم است که برای این امر کلید واژه هایی که بهتر نتیجه داده و هزینه کلیک آنها را بیشتر کرده و مشخص کنید که چه کلید واژه ای توانسته بیشترین فروش را به همراه داشته باشد. همچنین می توانید از گزینه پیشنهادی برای کلید واژه هایی که کلیک بالایی داشته اند اما فروش زیادی را به همراه نداشته اند را کم نمایید.

بهینه سازی

پیدا کردن کلمات کلیدی و کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

روش موثر دیگر در کاهش هزینه تبلیغات در گوگل اضافه کردن کلید واژه های ارزشمند می باشد. دقت داشته باشید معمولا هر کلید واژه با توجه به تعداد جستجویی که توسط کاربران شده است، قیمت خاصی دارد که هرچه این تعداد جستجو بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. حال اگر شما تنها در کمپین خود از کلید واژه های رقابتی استفاده کنید طبعا هزینه تبلیغات نیز بالا خواهد رفت. با این وجود کاری که باید انجام دهید این است که کلید واژه های تبلیغاتی ایجاد کنید که با کلمات کلیدی درست شده که رقابت در آنها کمتر می باشد. به طوری که این دسته از کلمات کلیدی با وجود اینکه حجم جستجوی آنها کم است و قیمت کمتری دارند اما با نیت خرید بالا هستند که در بعضی مواقع عملکرد خوبی دارند. همچنین لازم است بدانید روش بسیار موثر دیگری که جهت کاهش تبلیغات در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد پرهیز از تبلیغات در سایت های زیر مجموعه گوگل می باشد؛ به طوری که هنگامی که شما در گوگل تبلیغی را فعال می کنید این امکان وجود دارد که تبلیغ، هم در موتور جستجوی گوگل و هم در سایت های زیر مجموعه انجام شود که برای صرفه جویی هزینه می توانید از زدن تبلیغات در دیگر سایت ها پرهیز نمایید.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آشنایی با بازریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در واقع زیر مجموعه ای از بازاریابی است که در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و امروزه بسیاری از کسب و کارها اقدام به انجام این نوع از بازاریابی برای کسب و کارهای خود و رسیدن به موفقیت در این راه می کنند. شما نیز می توانید با یادگیری دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه کسب و کار خود را گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را جذب می کنید، شروع به کار در یک شرکت و یا کسب و کار دیگر نیز نمایید و به این ترتیب اقدام به کسب درآمد کنید. در این مطلب ما قصد داریم نکاتی بسیار مهم برای دیجیتال مارکتینگ را برای شما بیان کنیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ معمولا نمی توان تعریف دقیقی آورد و شما برای اینکه به خوبی با مفهوم آن آشنا شوید باید ابتدا اطلاعاتی درباره تکنیک های آن بدست آورید و بعد از آن با برخی از مفاهیم آن آشنا خواهید شد و می توانید به تعریف جامعی از بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان تعریف نسبتا مناسبی را از دیجیتال مارکتینگ در اختیار افراد مبتدی قرار داد تا بتوانند بیشتر با این موضوع آشنا شوند.

دیجیتال مارکتینگ

در این تعریف آمده است که تمامی خدمات بازاریابی که با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف در فضای مجازی و دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل صورت می گیرد بازاریابی آنلاینگفته می شود. البته این تعریف تنها یک تعریف کلی است که نمی توان آن را تعریف واحدی برای این نوع از بازاریابی دانست بلکه شما برای آشنایی بیشتر همانطور که بیان کردیم باید سعی کنید که بهتر با ابزارها و تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

دیجیتال مارکتینگ باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

بازاریابی دیجیتال

خدمات دیگر شرکت وبسپنتا: طراحی لوگو، مشاوره بازاریابی آنلاین، مشاوره کسب و کار آنلاین، شرکت دیجیتال مارکتینگ.

مشاور یا کارشناس سئو کیست؟

با توجه به اهمیتی که برای گسترش فضای مجازی و سئو بیان کردیم، کاملا واضح است که دلیل اینکه امروزه ما مشاغل جدیدی مانند کارشناس سئو یا مشاور سئو می شنویم، به وجود آمده است. مشاور یا شرکتسئو یک فعال حوزه وب است که در این زمینه فعالیت می کند و با فراگیری دانش تخصصی و پیگیری های که از علم روز و الگوریتم های سئو دارد، به عنوان فردی مشاور و کمک کننده به پیشرفت کسب و کار و فعالیت شرکت در فضای مجازی، فعالیت می کند.مشاور سئو مفاهیم گسترده ی سئو را در زمینه های مختلف بررسی می کند و وضعیت سئو و سایت شما را با آن مطابقت می دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هایی را به کارمندان و مدیران شرکت ها ارائه می کند. در ادامه با معرفی خدمات مشاور سئو بهتر می توانید درکی از این حرفه داشته باشید.

خدمات در زمینه ی مشاوره سئو

از جمله خدمات سئو سایت که توسط مشاور سئو در زمینه ی بهینه سازی موتور جستجو و جذب کاربران ارائه می شود می توان گفت:

  • پاسخ به پرسش اینکه مشکلاتی که در سایت شما در زمان حاضر وجود دارد، چه چیزهایی هستند و چقدر در افت رتبه ی شما موثر بودند.
  • ارائه نمونه کارهایی در زمینه ی مشاوره سئو که می تواند هم جهت آشنایی بیشتر با مشاور سئو باشد و هم بتوان با
  • بررسی آنها، تجربیات و نمونه های بیشتری را مورد بررسی قرار داد.
  • ارائه ی یکسری راهکارها در زمینه ی پیاده سازی سئو و راه های تقویت و بهینه سازی آن
  • پیش بینی مدت زمان لازم برای اینکه به نتایج مورد نظر ناشی از سئو برسی
  • تخمین هزینه های راه اندازی، تبلیغات با در نظر گرفتن پتانسیل های مالی شما
  • ایجاد پروپوزال و RFP برای سایت در کنار امکانات مورد نیاز آن
  • مشاوره در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال
  • پلن ریزی برای استراتژی محتوایی و اجرای آن در سایت که متناسب با نوع مخاطب، موضوع سایت و کلمات کلیدی آن می باشد
  • برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش کارکنان در این زمینه

سئو

انتظارات از مشاور سئو

با توجه به حرفه ی مشاور سئو در شرکت سئو و تاثیر آن بر گسترش و پیشرفت سایت و کانال های مجازی شما در شبکه های مختلف، می توان از مشاور سئو یکسری المان هایی را انتظار داشت که عبارتند از:

  • تعیین بودجه ی لازم برای سئوی شما و مدیریت آن
  • آشنایی با کسب و کار و فعالیتی که شما دارید و شناخت و بررسی رقبای شما
  • بهینه سازی در ساختار و محتوای صفحات وب، استفاده از کلمات کلیدی در آنها، استفاده از تصاویر و متن های مناسب تر
  • مشخص کردن صفحات لندینگی که برای کلمات کلیدی مناسب است
  • شناسایی کلمات کلیدی مهم برای هدف گذاری روی آنها
  • تغییر و بهبود رابط کاربری سایت برای افزایش بازدید ها
  • تشخیص ارور های احتمالی مانند صفحه ی 404 و ریدایرکت های 301 و 302 و برطرف کردن مشکلات آنها
  • تعریف و معرفی مسیر کاری برای تولید محتوا
  • الگو برداری از کسب و کارهای مشابه موفق و دلایل موفقیت آنها نسبت به شما
  • آشنایی داشتن با دستورات کد نویسی CSS , HTML
  • بهینه سازی در قسمت های ساید بار، فوتر، مسیر های داخلی و منو سایت
  • مشاوره برای تولید محتوا و چگونگی انتشار در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، لینکدان و اینستاگرام و ...
  • بررسی وضعیت هاست و دامنه ی سایت و تاثیر گذاری آن بر عملکرد سایت

بهینه سازی سایت



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

بازاریابی دیجیتال در حال حاضر جایگاه خود را در بین اکثر افراد یافته و روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد. کسانی که در زمینه کسب و کار آنلاین فعالیت می کنند با بهره گیری از این نوع بازاریابی می توانند خدمات و محصولات بیشتری را به کاربران ارائه و در زمینه کاری خود موفق باشند. بازاریابان موفق خوب می دانند که از چه نوع تبلیغاتی برای محصولات خود استفاده و کدام مورد را در این زمینه به کار ببرند. ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با بازاریابی آنلاین و انواع روش های آن بیشتر آشنا سازیم تا بدین طریق شما را در راه رسیدن به اهداف تان یاری سازیم.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی در واقع به روشی گفته می شود که مشتریان را از طریق اینترنت جذب نموده و اقدام به ارائه ی خدمات و محصولات به صورت اینترنتی می نماید. زمانی که می خواهید اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید، در وهله ی اول بایستی هدف را مشخص و بعد در راستای هدفتان اقدام به ساخت وب سایت مورد نظر نمایید و بعد تبلیغی متناسب با نوع محصول و یا خدمات خود ارائه دهید. بازاریابان اینترنتی دارای دغدغه های بی شماری از جمله یافتن سایت پربازدید می باشند که بتوانند فضایی را از این سایت خریده و تبلیغ مورد نظر خود را در آن فضا انجام دهند. روش مختلفی برای بازاریابی اینترنتی و انجام تبلیغات اینترنتی وجود دارد که می توان از آن ها در پیشبرد اهداف خود استفاده نمود. در بازاریابی اینترنتی بایستی همواره به دو مسأله دقت نمود؛ اول اینکه یک وب سایت مناسب برای هدف خود ساخت و دوم اینکه اقدام به افزایش کاربران آن سایت نمود که در واقع همان بالا بردن ترافیک سایت شما می باشد.

بازاریابی اینترنتی

مدیریت محتوا از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ مدیریت محتواست. این موضوع به قدری مهم و حیاتی است به طوری که با گذشت زمان نه تنها از اهمیت آن کاسته نمی شود بلکه به آن افزوده می گردد. اگر می خواهید در دنیای تبلیغات دیجیتال دنبال کنندگان و مشتریان را شیفته خود کنید می بایست به محتوا نویسی بیش از هر موضوع دیگری توجه کنید. برای رسیدن به این هدف می بایست از محتوایی استفاده کنید که بسیار به علایق مشتریان شما نزدیک باشد.

محتوایی را انتخاب کنید که دنبال کنندگان شما را به چالش و تعامل بکشاند و صرفاً برای مطالعه آن را انتخاب نکنید. اگر متن محتوا شما هوشمندانه نگارش شده باشد مسلماً افراد بسیاری آن را به اشتراک خواهند گذاشت و این موضوع اولین قدم شما برای موفقیت در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ شناخته خواهد شد. یک محتوا مناسب و جذاب باعث خواهد شد که مشتریان و کاربران بسیاری به شما اعتماد نمایند و این اعتماد از احترام شما به نظرات آن ها حاصل شده است. از دیگر ترندهای مهم در این عرصه می توان به جستجوی صوتی اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جستجوی صوتی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

جستجوی صوتی از ترندهای جدید بازاریابی آنلاین شناخته می شود. برای رسیدن به سود خیره کننده در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توجه به جستجوی صوتی در سال 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات به دست آمده در میان ترندهای دیجیتالی این گزینه از مهم ترین موارد شناخته می شود و نتایج عالی و چشم گیری در انتها به همراه خواهد داشت.

این نوع جستجو از مزیت های بسیاری برخوردار است که از مهمترین آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی اشاره کرد. دیگر نیاز نیست دقایق بسیاری را به مانیتور خیره شده و مطلب مورد نظر خود را در دنیای مجازی جستجو کنید. بدون دخالت دست می توانید جستجوی خود را از طریق صوت به انجام برسانید. این موضوع در دنیای تبلیغات دیجیتال بسیار تأثیر گذار بوده است چرا که کاربران بسیاری را در اسرع وقت به کسب و کارها نزدیک تر نموده است. در ادامه به دیگر ترندهای مهم در بازاریابی دیجیتالی خواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ

جستجوی تصویری از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

فعال بودن جستجوی معکوس تصاویر مدت های طولانی است که در بستر گوگل فراهم شده است؛ اما نکته مهم اینجاست که این نوع جستجو در سال 2019 دچار تغییرات اساسی شده است. جستجوی تصویری فضایی را فراهم کرده است که با تکیه بر آن می توانید از تصاویر واقعی ثبت شده توسط خود اطلاعات کاملی را در رابطه با آن از گوگل بیابید. راه اندازی Lens توسط پینترست در سال های اخیر صورت گرفته است و طبق گزارشات به دست آمده از سوی پلتفرم ها در ماه حدود ششصد میلیون جستجوی تصویری در آن انجام می گیرد.اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتالی خود موفق عمل کنید توصیه می کنیم که از جستجوی تصویری خود در پینترست به هیچ عنوان غافل نشوید. از نکات مهم دیگر در رابطه با این نوع جستجو بهینه کردن تصاویر برای سئو می باشد که از اهمیت بسیاری در این حیطه برخوردار است. در ادامه به نقش تبلیغات رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهیم پرداخت.

تبلیغات چند رسانه ای از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

در سال 2017 یکی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ با عنوان تبلیغات چند رسانه ای معرفی شد. این مورد به قدری مهم و قابل بحث بود که جزء ترندهای اصلی در سال 2019 شناخته می شود. با استفاده از این گونه تبلیغات کاربران بسیاری به اشتراک گذاری از طریق ویدیو اقدام نمودند. همان طور که می دانید سال های بسیاری اشتراک گذاری تصاویر ثابت در دنیای تبلیغات دیجیتال نقش مهمی را ایفا می کردند و این موضوع باعث عدم پیشرفت در این زمینه می شد.

بازاریابی آنلاین

با روی کار آمدن تبلیغات چند رسانه ای کاربران امکان بیشتری برای معرفی کسب و کارهای خود داشتند چرا که فضای بیشتری برای این موضوع به آن ها اختصاص داده می شد. با تکیه بر این گونه تبلیغات مسلماً ابعاد جدیدتری گشوده خواهند شد. طبق تحقیقات به دست آمده نتایج تبلیغات چند رسانه ای به هیچ عنوان قابل مقایسه با دیگر موارد از جمله تصاویر ثابت و سنتی نیست. ترندهای دیگری نیز در دنیای بازاریابی آنلاین در سال 2019 معرفی شده اند که یکی از مهم ترین آن ها بازی جوانمردانه می باشد که در بخش بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خدمات شرکت وب سپنتا:



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ در واقع زیر مجموعه ای از بازاریابی است که در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و امروزه بسیاری از کسب و کارها اقدام به انجام این نوع از بازاریابی برای کسب و کارهای خود و رسیدن به موفقیت در این راه می کنند. شما نیز می توانید با یادگیری بازاریابی آنلاینعلاوه بر اینکه کسب و کار خود را گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را جذب می کنید، شروع به کار در یک شرکت و یا کسب و کار دیگر نیز نمایید و به این ترتیب اقدام به کسب درآمد کنید. در این مطلب ما قصد داریم نکاتی بسیار مهم برای بازاریابی دیجیتالرا برای شما بیان کنیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ معمولا نمی توان تعریف دقیقی آورد و شما برای اینکه به خوبی با مفهوم آن آشنا شوید باید ابتدا اطلاعاتی درباره تکنیک های آن بدست آورید و بعد از آن با برخی از مفاهیم آن آشنا خواهید شد و می توانید به تعریف جامعی از بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان تعریف نسبتا مناسبی را از دیجیتال مارکتینگ در اختیار افراد مبتدی قرار داد تا بتوانند بیشتر با این موضوع آشنا شوند.

در این تعریف آمده است که تمامی خدمات بازاریابی که با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف در فضای مجازی و دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل صورت می گیرد بازاریابی آنلاین گفته می شود. البته این تعریف تنها یک تعریف کلی است که نمی توان آن را تعریف واحدی برای این نوع از بازاریابی دانست بلکه شما برای آشنایی بیشتر همانطور که بیان کردیم باید سعی کنید که بهتر با ابزارها و تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

بازاریابی دیجیتال

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

خدماتی از شرکت وبسپنتا مشاوره بازاریابی آنلاین، مشاوره به کسب و کار آنلاین، طراحی لوگو، شرکت سئو.

بازاریابی دیجیتال باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

بهینه سازی وب سایت مهمترین عامل در بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای بخش های مختلفی است که هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارا هستند و مزایایی را برای شما خواهند داشت ولی بدون شک یکی از مهمترین بخش های آن بهینه سازی وب سایت و یا به اختصار سئو نام دارد که در این بخش شما باید برای کسب و کار خود یک وب سایت را طراحی کنید تا با استفاده از آن بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و آنها را به فروش برسانید. امروزه تقریبا می توان گفت تمامی کسب و کارها چه اینترنتی باشند و چه به صورت حضوری فعالیت داشته باشند دارای یک سایت هستند و به همین دلیل تمامی رقیبان شما نیز دارای یک سایت برای معرفی محصولات خود می باشند.

سئو

بنابراین برای اینکه بتوانید با این وب سایت ها رقابت کنید باید وب سایت خود را در لیست موتورهای جستجو بالا بیاورید که به این کار بهینه سازی وب سایت یا همان سئو گفته می شود. بنابراین اولین اقدام شما باید این باشد که یک متخصص سئو برای وب سایت خود استخدام کنید تا بتوانید به این شکل وب سایت خود را بهینه سازی کنید و بتوانید با استفاده از بازاریابی دیجیتال مشتری های بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

معرفی برخی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای ابزارهای زیادی است که در قسمت زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم. تمامی روش هایی که در قسمت زیر آورده شده در طراحی و اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال بسیار مؤثر و حائز اهمیت می باشند.

1. بازاریابی محتوا (Content Marketing)

از جمله ی بهترین ابزارهای مناسب در جهت طراحی و اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا می باشد که متناسب با هر بودجه و سرمایه ای می باشد و از طرفی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی مناسب و به صرفه می باشد. در این نوع بازاریابی می توانید بر اساس نیازی که مخاطبان و کاربران شما دارند، اقدام به تولید محتوا نمایید. در این نوع از ابزار بدون اینکه شما به دنبال مشتری بروید، با فراهم آوردن محتوایی مناسب و در خور مخاطب، مشتری را به سمت خود می کشید و بدین طریق از شما، محصولات و خدماتتان را درخواست می نماید.

2. شبکه های اجتماعی (Social Media)

یکی از مؤثرترین ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. اکثر کاربران اینترنتی اقدام به وب گردی از طریق گوشی های همراه خود نموده و این یکی از علل اصلی حضور دائم آن ها در اکثر شبکه های اجتماعی می باشد. با این وجود طراحی و اجرای کمپین بازاریابی بهترین و بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم می آورد. لازم به ذکر است که هر شخصی می تواند از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای طراحی و اجرای کمپین بازاریابی خود استفاده نموده و اقدام به کسب درآمد و پول نماید.

ابزار دیجیتال مارکتینگ

3. اینفلوئنسر مارکتینگ

در این نوع از بازاریابی از افرادی استفاده می شود که در زمینه ی بازاریابی و طراحی و اجرای کمپین بازاریابی داری بیشترین تاثیر بر مشتری ها باشند و بتوانند بر رفتار و انتخاب آنها اثر مستقیم بگذارند. لازم به ذکر است که تمامی اینفلوئنسرها در قبال تبلیغاتی که می کنند، درصدی از فروش و یا هزینه ای در قبال این تبلیغات دریافت می نمایند.

4. بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)

از جمله ابزارهای مناسبی که بیشترین تأثیرات را بر روی مخاطبین خود گذاشته بازاریابی ویدئویی می باشد. به دلیل اینکه مشغله های فکری و کاری زیاد شده است اکثر مخاطبان دیدن فیلم ها را به خواندن محتواهایی با متون خسته کننده ترجیح داده که حاکی از تغییر در سلیقه مخاطبان می باشد.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد. قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت سئو

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده ۹۳درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها ۴۷ درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل ۲۰۰ فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

انواع سئو

منظور از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای بازاریابی و تبلیغ محصولات روش های گوناگونی وجود دارد که در این بین روش بازاریابی آنلاینیکی از جدیدترین و به روز ترین روش هایی است که برای تبلیغ بیشتر محصولات به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از عنوان بازاریابی دیجیتال مشخص است، مهمترین فاکتور برای اینکار، بکارگیری از ابزار های دیجیتالی می باشد. امروزه به دلیل گسترش دسترسی به اینترنت افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت و دنیای مجازی سپر می کنند که این عامل باعث می شود دنیای اینترنت به محل خوبی برای تبلیغ محصولات تبدیل شود. در دیجیتال مارکتینگ از هر ابزار دیجیتالی مانند، سایت، ایمیل، شبکه های مجازی و... برای تبلیغ محصولات استفاده می شود و استفاده از آن تنها محدود به کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند، نمی شود بلکه کسب و کارهای سنتی نیز می توانند با استفاده از بازاریابی آنلاین به تبلیغ هرچه بیشتر محصولات و خدمات خود، در دنیایی که مخاطب آن هدف بسیار گسترده ای دارد، بپردازند.

تبلیغ محصولات و خدمات با Digital Marketing

امروزه برخلاف گذشته افراد دیگر به کسب و کار ها به راحتی اعتماد نمی کنند، چرا که به لطف وجود رسانه های اجتماعی می توانند از نظرات افرادی که قبلاً از خدمات و محصولات کسب و کارها استفاده کرده اند، به راحتی آگاه شوند و به نظرات آنها بیشتر اعتماد می کنند. به همین دلیل همه کسب و کار ها باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند، تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند.

دیجیتال مارکتینگ

چه تفاوتی بین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی وجود دارد؟

خیلی ها تصور می کنند که بازاریابی اینترنتی همان بازاریابی دیجیتال است. اما باید بگوییم که اینطور نیست و این دو باهم تفاوت دارند. در بازاریابی دیجیتال همانطور که گفته شد از ابزارهای دیجیتالی استفاده می شود و این ابزار ها در بسیاری از مواقع می توانند بدون دسترسی به اینترنت کار کنند اما در بازاریابی اینترنتی تنها از رسانه هایی استفاده می شود که به طور دائم به اینترنت متصل هستند. در واقع بازاریابی اینترنتی زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال می باشد.

دلیل استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال باعث می شود که صاحبان کسب و کار ها در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی دسترسی خیلی سریع تر و راحت تری به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر این استفاده از این ابزار ها به هزینه بسیار کمتری در مقایسه با روش های سنتی دارد و در عین حال امکانات تبلیغاتی بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد.

سایر خدمات شرکت وبسپنتا:

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آشنایی با سئو و خدمات آن

با بهینه سازی وب سایت یا سئو بیشتر آشنا شوید

مشاور سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سایت

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت های سئو

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده ۹۳درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها ۴۷ درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل ۲۰۰ فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

انواع شرکت سئو

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ در واقع زیر مجموعه ای از بازاریابی است که در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و امروزه بسیاری از کسب و کارها اقدام به انجام این نوع از بازاریابی برای کسب و کارهای خود و رسیدن به موفقیت در این راه می کنند. شما نیز می توانید با یادگیری دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه کسب و کار خود را گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را جذب می کنید، شروع به کار در یک شرکت و یا کسب و کار دیگر نیز نمایید و به این ترتیب اقدام به کسب درآمد کنید. در این مطلب ما قصد داریم نکاتی بسیار مهم برای دیجیتال مارکتینگ را برای شما بیان کنیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ معمولا نمی توان تعریف دقیقی آورد و شما برای اینکه به خوبی با مفهوم آن آشنا شوید باید ابتدا اطلاعاتی درباره تکنیک های آن بدست آورید و بعد از آن با برخی از مفاهیم آن آشنا خواهید شد و می توانید به تعریف جامعی از بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان تعریف نسبتا مناسبی را از دیجیتال مارکتینگ در اختیار افراد مبتدی قرار داد تا بتوانند بیشتر با این موضوع آشنا شوند.

در این تعریف آمده است که تمامی خدمات بازاریابی که با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف در فضای مجازی و دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل صورت می گیرد بازاریابی دیجیتال گفته می شود. البته این تعریف تنها یک تعریف کلی است که نمی توان آن را تعریف واحدی برای این نوع از بازاریابی دانست بلکه شما برای آشنایی بیشتر همانطور که بیان کردیم باید سعی کنید که بهتر با ابزارها و تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای مناسب برای وب سایت دومین گام از بازاریابی دیجیتال

گام بعدی برای اینکه بتوانید در دنیای دیجیتال کسب و کار خود را توسعه دهید و مشتری های بیشتری را جذب کنید این است که بتوانید به خوبی اقدام به تولید محتوا برای وب سایت خود کنید. البته توجه داشته باشید که این مرحله و مرحله بعدی که بیان می شود در واقع زیر مجموعه ای از بخش سئو سایت است که به دلیل نیاز به توضیح بیشتر ما آنها را در دو بخش مختلف برای شما آورده ایم.

سئو و بهینه سازی سایت

در این بخش از بازاریابی دیجیتال شما باید بتوانید براساس محتواهای موجود در سایر وب سایت ها و یا به صورت تخصصی اقدام به تولید محتوای یونیک برای وب سایت خود کنید که این کار باید به شکلی انجام شود که موتور جستجوی گوگل و همینطور کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند نمونه این محتوا را در سایر وب سایت ها مشاهده نکرده باشند. این کار باعث می شود تا کاربرانی که تا کنون با کسب و کار شما آشنایی خاصی نداشته اند نیز به یک جستجو درباره موضوع کسب و کار شما با وب سایت شما آشنا شوند و با مراجعه به آن اقدام به خرید از شما کنند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ این است که شما بتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف به خوبی فعالیت کنید، فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا شما بتوانید جامعه کاربران خود را گسترش دهید و در نتیجه این کار افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد و شما می توانید مشتری های بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید. تبلیغ در شبکه های اجتماعی مختلف باعث می شود تا شما بتوانید با مشتری های فعلی خود نیز ارتباط بهتری برقرار کنید و در نتیجه وفاداری آنها به کسب و کار خود را نیز تضمین کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی به همین سادگی نیست و شما باید از متخصصین این زمینه برای این کار کمک بگیرید، بنابراین برای موفقیت بیشتر سعی کنید در این بخش نیز هزینه کنید.

بهره گیری از شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ

نکات پایانی درباره بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای اهمیت بسیار زیادی در بازاریابی است، اینترنت و پیشرفت تکنولوژی های سخت افزاری یک بستر مناسب را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید به خوبی کسب و کار خود را به جامعه ای با افراد بسیار زیاد معرفی کنید، اگر شما به تازگی یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید بدون شک نیازمند این هستید که به خوبی با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارند را بشناسید تا بتوانید به موفقیت های بزرگی برسید.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آشنایی با سئو و خدمات آن

با بهینه سازی وب سایت یا سئو بیشتر آشنا شوید

مشاور سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سایت

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت های سئو

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده ۹۳درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها ۴۷ درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل ۲۰۰ فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

انواع شرکت سئو

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

دیجیتال مارکتینگ باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

دیجیتال مارکتینگ

آیا دیجیتال مارکتینگ فقط برای مشاغل آنلاین است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است برای تمام شما پیش آمده باشد این است که آیا دیجیتال مارکتینگ تنها برای مشاغل آنلاین است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر این نوع بازاریابی تنها برای کسب و کارهای اینترنتی نیست و شما در صورتی که هر نوع کسب و کاری را داشته باشید می توانید از این نوع بازاریابی در راستای بهبود روند جذب مشتری خود استفاده کنید. در واقع بازاریابی محتوا دارای تکنیک ها و ابزارهای بسیار زیادی است که تنها برخی از آنها برای کسب و کارهای آنلاین می باشد و مخصوص چنین کسب و کارهایی طراحی شده است و سایر ابزارها و تکنیک ها را شما می توانید متناسب با کسب و کار خود شخصی سازی کنید و به صورت بهینه از آنها استفاده نمایید.

یکی از اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال فروش محصولات است، بنابراین در صورتی که شما صاحب هر گونه کسب و کاری هستید که به فروش محصولات و خدمات مختلف مشغول هستید می توانید از این نوع بازاریابی استفاده کنید.

سئو چیست؟

مشاوره سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

خدمات سئو

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. مشاوران سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند.
در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت:
اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود.ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت وجود شرکت سئو و مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست.چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند.پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ این است که شما بتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف به خوبی فعالیت کنید، فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا شما بتوانید جامعه کاربران خود را گسترش دهید و در نتیجه این کار افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد و شما می توانید مشتری های بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف باعث می شود تا شما بتوانید با مشتری های فعلی خود نیز ارتباط بهتری برقرار کنید و در نتیجه وفاداری آنها به کسب و کار خود را نیز تضمین کنید. بازاریابی شبکه های اجتماعی به همین سادگی نیست و شما باید از متخصصین این زمینه برای این کار کمک بگیرید، بنابراین برای موفقیت بیشتر سعی کنید در این بخش نیز هزینه کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو, آؤانس دیجیتال مارکتینگ سپنتا ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

کسب درآمد و افزایش سود با بازاریابی آنلاین 

افزایش سود با ارجاع مشتری

یکی از مواردی که درمشاوره کسب و کار آنلاین تاثیر گذار است میزان ارجاع مشتری می باشد نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده بیانگر تاثیر مستقیم برنامه ریزی برای ارجاع مشتری بر افزایش سوددهی می باشد برنامه ای ارجاع مشتری شامل فعالیت هایی می شود که مشتری را متقاعد و مجاب به معرفی کسب و کار شما به دوستان و اشنایان می باشد مدیر بانک با شنیدن این آمار بسیار خوشحال شده بود. او در ابتدا این واهمه را داشت که نکند با ارائه این تسهیلات، افراد زیادی روانه بانک شوند و هر کس، افرادی را بیاورد که هیچ تراکنشی نداشته باشد و فقط به صرف ۲۵ یورو حساب باز کرده باشند. بعد از بررسی مسائل مختلفی مانند سن و جنسیت، طبق محاسبات انجام شده، افرادی که با ارجاع بقیه، مشتری بانک شده بودند، ۱۸ درصد بیشتر علاقه مند به ادامه فعالیت با بانک بودند و سودآوری شان برای بانک ۱۶ درصد بیشتر از بقیه بود. یعنی هر کدام از این مشتریان ۴۰ یورو بیشتر سوددهی داشته اند. در واقع بانک به ازای هر ۲۵یورویی که صرف جایزه ارجاع دادن مشتری به بانک کرده بود، ۶۰درصد سود کرد.

بازارایابی آنلاین

نکات کلیدی استراتژی ارجاع مشتری

یکی از نکات قابل تامل و توجه که از نتایج این تحقیقات به دست آمده این است که حاشیه سود دریافتی از مشتریان ارجاعی فقط در سال اول بیشتر می باشد و این تفاوت سود در طی زمان از میان می رود و بعد از 2/5 سال به سطح ثابت و معمول می رسد به طور معمول مشتریانی بانک را معرفی می کنند که از مشتریان خوب به حساب می آیند آن ها افرادی را به بانک معرفی می کردند که محصولات، خدمات، موقعیت، ساعت های کاری و ... مسائل مربوط به بانک را دوست داشتند. با توجه به اینکه این مشتریان دقیقا به چیزی که می خواستند رسیده اند، حاضرند مبلغ مورد نیاز را سریعا برای آن پرداخت کنند. انرژی بازاریابی و فروش بسیار کمتری برای جذب آن ها صرف شده است. برعکس در مشتریانی که خود با بانک آشنا شده اند، مدت ها طول می کشد که جزییات خدمات آن را بر اساس تعامل های شخصی متوجه شوند.

بازاریابی

کسب درآمد اینترنتی

درعصر امروز اینترنت نقش مهمی در روند توسعه بازاریابی و فروش دارد . کارآفرینان زیادی به دنبال استفاده بهینه و حداکثری از اینترنت می باشد. در صورت توان استفاده بهینه و درست از اینترنت را داشته باشید می تواند به بخش بسیار مهمی از بازاریابی و مشاوره کسب و کار مبدل می شود . در غیر اینصورت هزینه کردن و خرید اینترنت هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود برای کسب حداکثری سود و بازگشت سرمایه خود از اینترنت و درآمدزایی از اینترنت را تجربه کنید

رعایب و دستیابی به اصول اساسی

برای دست یابی به اصول کار و روش کسب درآمد پاسخگویی به سه سوال زیر الزامی است

  1. دلیل اینکه یک مشتری محصول من را به رقیب ترجیح می دهد  چه در بازایابی سنتی و چه در بازاریابی آنلاین چیست ؟
  2. آیا برای تمام جنبه های محصولات و خدمات ما بازار مناسب وجود دارد ؟
  3. آیا بازار مورد نظر ما به اندازه کافی گسترده می باشد که کسب و کارمان را حمایت کند؟
  4. مقرون به صرفه ترین راه برای دستیابی به بازار با توجه به شعار ما محصول یا خدمات متفاوتی ارائه می کنیم
  5. چیست ؟

انتخاب صحیح و مناسب شبکه های اجتماعی

تمامی بازاریابی شبکه های اجتماعی کارایی یکسانی ندارند به طور مثال pinterest بر پایه تصویر می باشد برای یک فروشگاه طلا و جواهر مناسب و ایده آل می باشد اما برای یک موسسه وکالت چندان مناسب نیست برخلاف میزان تاکید بر حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی می شود حضور در تمام شبکه های اجتماعی خروجی موفقیت آمیزی نیست و گاهی امکان دارد به توسعه و ارتقای برند لطمه وارد کند تمام مسائل بستگی به جنس مخاطبین و جامعه هدف شما دارد که متناسب با کسب و کار خود باید انتخاب کنید برای مثال برای برقراری ارتباط با افراد میانسال جامعه برقراری ارتباط با شبکه اجتماعی تویتتر مناسب نیست و بازخوردی نخواهید گرفت قبل از اینکه زمان و هزینه کنید به خوبی راجع به همه این شبکه های اجتماعی تحقیق کنید.

ارائه محتوا ارزشمند

فعالیت در شبکه های اجتماعی فیسبوک، لینکدین،توییتر و ... با این پیغام که محصول ما را خریداری کنید قطعا به نتیجه نمی رسیم و با شکست مواجه می شویم مطالبی و محتواهایی باید به انتشار گذاشته شود مطالب باید با یک لینک ارزشمند ، یک مطلب در وبلاگ، یک ویدئو یا هر مطلبی که بار ارزشی داشته باشد را به محتوای خود لینک بدهیم و با تامین محتوا به عنوان یک پیج حرفه ای اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک با مخاطب خود بگذارید در بازاریابی  دیجیتال  و اعتماد لازم برای تجارت بین شما به وجود آمده است سپس می توانید با قرار دادن بنر محصول تولیدی یا نوشتن یک ریپورتاژ برای محصول و یا خدمات خود آن ها را به فروش برسانید

توجه به میزان فروش نه بر میزان جذب فالور

یکی از مهم ترین و بزرگترین اشکالات بازاریابی اینترنتی دور شدن از اهداف می باشد شما به دنبال فروش محصول می باشید اما موفقیت خود را با میزان آمار بازدید و تعداد کلیک ها و لایک ها دنبال می کنید و معیارهای این چنین مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهید اگر اهداف شما با هدف های تیمی که فعالیت های آنلاین  و روابط عمومی انجام می دهند مغایر می باشد بهتر است صحنه را ترک کنید اهداف موقت مشکلی ندارد جذب تعداد مشخصی فالور و دنبال کننده در زمان مشخص هدف خوبی می باشد ولی اطمینان داشته باشیدکه هدف نهایی شما فروش بیشتر می باشد .

 

 



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

ویژگی های بازاریابان موفق

نظریه جیسون فالس

جیسون معتقد است به علاقه واقعی به افراد و همچنین آن چیزی که دلیل و باعث می شود آنها به خرید و حمایت از یک نام تجاری بپردازند، دارم. به نظر من، بازاریابی صرفاً فروش نیست. بلکه بیشتر هذف بازاریابی و فروش جمع آوری مخاطبانی از دوستان پرشور که به انجام تجارت با و برای شما می پردازند، اتلاق می شود. هرچند این مفهومی آرمانی است، اما دور از دسترس نیست.

نظریه جان جانتش
کنجکاوی را برترین قدرت خود بدانید .باید اطلاع داشته باشیم که چیزها چرا و چگونه کار می کنند این ویژگی اخلاقی باعث می شود تلاش برای تجربه کردن و با استفاده از تجربیات مشاوره کسب و کار چیزهای جدید و مطالعه مطالب مرتبط با بازاریابی و فکر کردن به فراسوی بدیهیات نیز بپردازیم معتقد است که همه این نکات باعث می شود که یک بازاریاب بهتری شویم یا اینکه دست کم به من اجازه می دهد که ارزش بیشتری برای جامعه خودم فراهم آورم.

نظریه جیم جوزف
جوزف یک ناظر ثابت است جورف نه تنها بر تکمیل و ارتقای مطالب وبلاگ خود بلکه برای فعال و پویا کردنخلاقیت به طور مستمر و روزانه به دیدن فعالیت برندها در بازار می پردازد در واقع، بازاریابی یک ورزش پرتماشاچی است!

بازاریابان موفق
نظریه اریک سیو
ویژگی و خصوصیات اخلاقی خاص اریک سیو پیگیر و مصر بودن است . در زندگی پافشاری در هر چیزی بسیار مفید است. شما بسیار شکست خواهید خورد و در اولین تلاش تان مقدار زیادی از مسائل را درک نمی کنید. اما این مسائل اهمیت ندارند چون با ممارست و پیگیری و پافشاری به جایگاه اولیه که مورد نظرات بود خواهید رسید

دی جی والدو
والدو به عنوان رئیس و موسس شرکت معتقد است : هیچ کس در بازاریابی نمی میرد. بازاریابان پزشک نیستند. ما در شغلی نیستیم که زندگی مردم در دست ما باشد. ما در حال کمک به تجارت برای حل مشکلات، کاهش هزینه ها و یا پول درآوردن بیشتر، هستیم. توصیه من: لذت ببرید. تبسم کنید و لبخند بزنید. برقصید. خودتان را خیلی جدی نگیرید. انسان باشید. انرژی مثبت مسری است، آنرا گسترش بدهید!

کارن للاند
من اطمینان کامل دارم که هر مشتری بالقوه لزوما مناسب نیست. ایشان معتقد هستند که هر مشتری بالقوه لزوما مناسب نمی باشند داشتن این دیدگاه باعث می شود که زمان زیادی را برای توجیح یکنفر برای همکاری با خود صرف نکنید در عوض، در جستجوی روابط عمومی ، تناسبی طبیعی و ارتباطی آشکار هستم. این باعث می شود شاد ترین و موفق ترین روابط مشتری را در دراز مدت ایجاد کنم.

پیتر شانکمن
پیتر تمایل زیادی به انتقال انرژی شادی ، خنده و مثبت به دیگران است .این همان تمایلی است که باعث می شود که می تواند نیاز یک فرد را، و راه به دست آوردن آنرا، حدس بزنم. از قمار کردن نمیترسم، چنانچه برای مثال، ساعت 4 صبح بیدار می شوم و برای آنلاین بودن یک کیک را به جلسه ای میبرم، و یا یک مشتری را به چتربازی میبرم. یک بار که اعتماد مشتری بدست بیابد و آنها را بخندانید، تجارت با آنها آسان می شود.

راه کار های بازار یابی موفق

آدام کلینبرگ
کلینبرگ یادگیری و آموزش را هرگز متوقف نمی کند. یک سازمان را به مدت 12 سال میگرداندم. با برخی از بزرگترین برندهای جهان کار کردم. شرکت من رتبه دوم سال را در سواحل غرب برای Ad Age Small Agency به دست آورد. من از هر فرصتی که بتوانم برای یادگیری پاسخ این سوال استفاده می کنم. خودم را مثل اسفنجی میدانم که وقتی که آدمها را میبینم، تلاش می کند تا دانش آنها را جذب کنم. به صورت مستمر کتاب میخوانم. در کنفرانس ها شرکت میکنم. مردم را تماشا میکنم. آزمایش می کنم. ما در این جهان به شدت متغییر زندگی می کنیم، و به عنوان یک بازاریاب، تنها روش برای پیشرفت مداوم، به دنبال درسهایی برای یادگیری بودن است، آنهم هر روز و هر روز.

ریک مولردی
دیدگاه مولردی کنجکاوی و کسب اطلاعات از برندهای خارج از صنعت خود اس از طریق روش های مختلف کسب اطلاعات مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و یا بازاریابی موتور جستجو و .. به دست می آید که در حال انجام چه کاری هستند . پیگیری آنچه رقبای ما انجام می دهند جالب است اما پیشرفت اغلب هنگامی که ما یک گام به عقب بر میگردیم و از بیرون صنعت خود را نگاه می کنیم، اتفاق می افتد. این زمانی است که ما اغلب ایده ها و الهام های منحصر به فردی را برای پیشرفت پیدا می کنیم.

جووانا لرد
لرد ارتباط زیادی با جوانان خلاق و کارآفرینان دارد و زمان زیاید را به گفتگوها با آنها می گذراند .تمام مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ سرشان شلوغ است اما من در هفته چند بار با کارآفرینان جوان به صورت حضوری قهوه میخورم و یا چت می کنم. آنها تمایل دارند که با مشکلات جدید بازار مقابله کنند و این قدرت خلاقانه، اشتیاق زیادی را به من منتقل می کند. وقتی که من به یک کمپین بازاریابی سنتی یا بازاریابی آنلاین جدید نزدیک می شوم یا کانال و چالشی می بینم، سعی می کنم به خاطر داشته باشم که بیرون، مردم هوشمندی وجود دارند که برای ساخت چیزهای بهتر مرا ترغیب و کمک میکنند و درمی یابم که به سوی بهتر شدن حرکت کنم.

تجربه های موفق بازاریابی

جیسون دیمرس
من بدون تردید و درنگ، عمل می کنم. به خودم در هر گونه تصمیم تجاری که مواجه می شوم و می دانم درست است، اعتماد می کنم و زمانی که می دانم آنچه را که باید انجام دهم، وقت کشی نمی کنم. بدون اقدام کردن، نتایج نمی توانند آشکار شوند، و متوجه شدم که بسیاری از مردم می دانند چه باید انجام دهند، اما مشکل عمل کردن آن است

برایان هونیگمن
برایان به صورت دائمی و همیشگی با ایده ها ، سیستم عامل ها، فن آوری ها، شرکت ها و افراد جدید در تعامل است و کار می کند تا مطلع شود که چه چیزی بهتر است و یا اینکه در طول زمان چگونه می توان از آن استفاده نمود. استفاده از این راهبرد برای همه چیزهایی که انجام می دهم، کمک می کند تا مستمراً از منطقه راحتی خارج شوم، و با چالاکی و انعطاف پذیری به نیازهای مشتریان و شرکای خود پاسخ دهم.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

اهداف بازاریابی

برای این مرحله مددر ابتدا باید تجزیه و تحلیل وضعیت کنونی شرکت یا سازمان، رقبای بازار،شرایط و تقاضای بازار پرداخت و نسبت به مشخص کردن اهداف بازاریابی و فروش سازمان اقدام نمود هدف اصلی بازاریابی برقراری تعادل میان میزان تولید محصولات و بازارهای هدف می باشد.

استراتژی بازاریابی

روش های اتخاذ شده توسط مدیران بازاریابی موفق با توجه به اهداف سازمانی و بازاریابی محتوا ، استراتژی های انتخابی برای دست یابی به اهداف سازمانی در چارچوب زمانی و براساس استراتژی ها و محدودیت های سازمانی و تهدیدهای محیطی است.

گام های موفقیت در بازاریابی و فروش

در قسمت زیر چهار راز معرفی شده است که راویان برند آنها را باور دارند و برای تعامل و ارتباط احساسی با مخاطب از آنها استفاده می کنند. این رموز شامل ترکیبی از اصول داستان نویسی و اصول برندینگ می باشد که این ترکیب می تواند به شما کمک کند تا روایت برند خود را خلق کنید تا اثربخشی برنامه های بازاریابی یکپارچه تان هر چه بیشتر شود.

بازاریابی

صادقانه و شفاف بیان کنید

صداقت و شفافیت در روایت برند مهم است. داستان ریشه در واقعیت برندینگ، محصولات و صنعت شما داشته باشد. به عبارت دیگر، حتی روایت های برند هم باید به سه مرحله اصلی ساختار برند وفادار باشد: انسجام، تداوم و خویشتنداری. اگر داستان برندتان ثبات نداشته باشد مخاطبان گیج خواهند شد و با یافتن برند دیگری که انتظارات آنها را برآورده کند، به سمت آن می روند.

از طریق شخصیت ها، داستان را هیجان انگیز کنید

روایت های برند از جمله اصول بازاریابی بشمار نمی آیند. آنها تبلیغات نیستند و همچنین گام هایی برای فروش و بازاریابی بیشتر نیستند. روایت برند باید با شخصت های برند و شخصیت نویسنده در مرحله اصلی گفته شود. داستان های خسته کننده خوانندگان را جذب نمی کنند و نمی توانند آنها را حفظ کنند اما داستان های پر شخصیت می توانند خوانندگان را جذب و حفظ کنند.

شخصیت هایی جذاب و دوست داشتنى خلق کنید

روایت برندینگ مستلزم این است که شخصیت هایی ایجاد کنید که مخاطبتان دوست داشته باشد. به این معنی نیست که شما باید شخصیت های ساختگی و تخیلی بسازید تا داستانتان را بگویید. در حالی که شخصیت هایی داشته باشید که بتوانند در نشان دادن پیام های برند به اشکال مختلف موثر باشند. برای مثال، شخصیت های خریدار بسازید و داستان را از دیدگاه آنها بگویید. مهمترین چیز در ایجاد شخصیت ها این است که بتوانید از لحاظ احساسی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید تا جایی که خودش بخواهد داستان را دنبال کند. ساختار استاندارد داستان نویسى شامل ابتدا،میانه و پایان را رعایت کنید در قسمت ابتدایى باید داستان مسئله را پرتوان شروع کنید و شخصیت داستان ساختگى را إیجاد نمایید در میانه داستان به بیان مشکل شخصیت کلیدى پرداخته و به تعارضات و مشکلاتى که پیش رو دارد بیان کرد

از تکنیک هاى دائمى بازاریابی استفاده کنید

مثل داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی، یا استفاده از تیزر آنها، ایمیل و غیره را در نظر بگیرید. تاکتیک های بازاریابی آنلاین ، فرصت خیلی خوبی را برای استفاده از بازاریابی آفلاین و از طریق موبایل در روایت برندتان فراهم می کند.

نتیجه گیرى

با تمام تلاش های صورت گرفته در برند سازی، هدف شما، احاطه کردن مخاطبان با تجربیات برند (از جمله داستان ها) است، بنابراین آنها خودشان می توانند انتخاب کنند که چگونه می خواهند با برند شما تعامل کنند. با استفاده از روش های مختلف کاری کنید آنها از روایت برندتان لذت ببرند و خواهید دید که به اهداف بازاریابی و فروش برندتان نزدیک تر خواهید شد. هم اکنون شرکت های بزرگی اقدام به داستان گویی از طریق رسانه کرده اند. برای مثال، شرکت بی ام دبلیو از طریق داستان گویی اقدام به ساخت یک فیلم کرد و به نتایج خوبی هم دست یافت.

بازاریابی و استراتژی

تحلیل بازار کسب و کار

نکته قابل تامل دیگری که باعث می شود تا رقابت در میان شغل های متفاوت بسیار شدید شده است افزایش جمعیت در این سال ها و روی آوردن شرکت ها به کارهای تکراری باعث شده است که کیفیت عرضه خدمات و محصولات برای کاهش قیمت بسیار پایین بیاید کاهش کیفیت محصولات و خدمات تاثیر معکوسی در خرید مردم دارد و آنها فقط محصولاتی را خریداری می کنند که کیفیت بالاتری داشته باشد

بررسی نقش مشاوران بازاریابی

در بازار کار دو حالت وجود دارد یا دارای کسب و کار هستند و یا اینکه می خواهید کسب و کار راه اندازی می کند
در مرحله کسب و کار میزان رقبا زیاد هستند و به صورت مداوم در چالش هستند با رقبای کاری خود برای اینکه بتوانی شرایط جدیدی را به وجود آورید باید بتوانید شرایط کنونی محصول ، تولیدات و خدمات را آنالیز و بازبینی کنیم باید با هدف ایجاد موقعیت جدید و برای رسیدن به این شرایط باید با ارائه محصولات و خدمات جدید گوی سبقت را از رقبای کاری خود بروباید و یا اینکه برای محصول خود یک ارزش افزوده بی افزایید تا در جایگاه جدید به فعالیت مطلوب خود بپردازید لازمه رسیدن به این اهداف آنالیز و بررسی کسب و کار که در حیطه وظایف بازاریابان سازمانی می باشد بازاریابان سازمانی با روش های مختلف بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجوگر، بازاریابی شبکه های اجتماعی ،سعی در تجزیه و تحلیل بازار هدف و مخاطبان خود را دارند
در حالت دوم: برای شروع کسب و کار جدید از ابتدای راه اندازی شغل خود نیاز به شناخت همه جانبه بازار را دارید لازمه این شناخت کمک گرفتن از مشاوره بازاریابی می باشد در شرکت یا سازمان با تاسیس واحد بازاریابی و با تحقیق کامل و دقیق از شرایط بازار، نیازسنجی مخاطبان همچنین طراحی تبلیغات ماندگار و موثر در ذهن مخاطبان براساس اهداف سازمانی به ارائه برنامه استراتژیک سازمانی و مدیریت بازرایابی موفق دست یافت تا بتوان محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند که بتوانند در یک مدت زمان اندک از یک جایگاه قوی در بازار کسب و کار بهره مند شوند تاثیر مشاوران بازاریابی در رسیدن به موفقیت سازمانی کاملا محسوس می باشد

مشاوران در بازاریابی

نتیجه گیری

تمامی شرکت ها برای حل مشکلات کاری خود توان بازبینی ، فکر کردن و تصمیم گیری و تغییر رفتار خود دارند اما امکان دارد در این راه اشتباه کنند و یا اینکه زمان زیادی را صرف تغییرات کنند در صورتی که یک مشاوره بازاریابی دیجیتال می تواند به افراد و شرکت ها کمک کند تا بتوانند خوب فکر کنند تصمیم گیری کنند و بهترین شکل عمل کنند به فرایند تغییر و تحول کاری سرعت دهند و از ابطال نیروی انسانی و سازمانی جلوگیری کنند و در مرحله نهایی قدرت پیش بینی ، ارزشیابی و بهبود تغییرات رفتاری را بالا ببرند.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

استراتژی بازاریابی محتوا و بازاریابی درونی

استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی  برای نزدیکتر شدن مشتریان به یکدیگر دربازاریابی درونی ، در روش بازاریابی آنلاین روشی که با کمک سایت های اینترنتی، ویدئو، خبرنامه های ایمیلی و بازاریابی از راه رسانه‌های اجتماعی مشتریان را نزدیکتر کنیم. استفاده از این روش ها به منظور نزدیکتر شدن هر چه بیشتر مشتریان به یکدیگر می باشد نه اینکه با با تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی مشتری به دست آوریم .

انواع استراتژی تبلیغات

5 راهکار اساسی بازاریابی درونی

با پیاده سازی این 5 روش دراستراتژی بازاریابی و فروش خود می توانید تعداد مشتریان خود را توسعه و افزایش بدهید

گسترش نمایۀ آنلاین فروشگاه خود

عده زیادی از مردم بر این تصور هستند که مخاطبان از سایت فروشگاهی آنان خرید می کنند و می روند اما حضور شما در اینترنت و فضای مجازی باید فراتر و بیشتر از حضور در سایت شرکتتان باشد . حساب های و شبکه های اجتماعی خود را به سایت بازرگانی خود متصل نمایید با این روش می توانید بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را به سمت سایت خود راهبری نمایید  و تاثیر بسزایی دردیجیتال مارکتینگ  شما خواهد داشت . اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی خود مانند توییتر، فیس بوک، لینک دین اطلاعات کسب و کار و شرکت شما به صورت کامل درج شده باشد

وبلاگ نویسی

با وبلاگ نویسی رده سایت شما در جستجو واژگان کلیدی شما در بازاریابی موتورهای جستجو را بالا می برد و در سرچ در جستجوی واژگان کلیدی و ویژه شما در گوگل میان رتبه های اولین قرار می گیرید هدف و برنامه خود رو مشخص کنید و با توجه به نیاز و خواسته مخاطبان خود را د نظر بگیرید و براساس آن مطالب خود را برای انتشار انتخاب کنید درون مایه ای بسازید که بتوانید پاسخگو نیاز مشاریان و مخاطبان خود باشید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب سایت خود نمایید . در سایت فروشگاهی خود به وبلاگ های خود لینک بدهید و به مخاطبان خود این اطمینان را بدهید که شما کار خود را به صورت تخصصصی می شناسید و می توانید مشکل آنها را مرتفع کنید .

بازاریابی محتوا

انتشار محتواهای بلاگ خود در سایت دیگر

نشر محتوای در بلاگ با توجه به اینکه زمان زیادی را می طلبد اما خروجی خوبی به همراه دارد بازاریابی محتوا  به وسیله نشر محتواهای خود در سایت هایی که محتوای مهمان نیز می پذیرند درج نمایید و با نوشتن در این سایت ها خود را پیشرو در کار خود بشناسانید . سایت ها به صورت کلی به دنبال نوشته های پر مخاطب می باشند چونی کار بر چندی آن فزونی گیرد. اگر چنین شود دیگر وادار نخواهید شد که برای سایت های گوناگون هر هفته چیزی بنویسد. مطالب پر خواننده تان پاسخگوی همۀ آنها خواهد بود.

بازاریابی محتوا از موضوعات اساسی و مهم در حوزه بازاریابی و فروش می باشد که با پیشرفت توسعه رسانه های دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ شکل تازه ای به خود گرفته است آیا شما بعنوان یک کسب و کار موفق بازاریابی محتوا را جدی گرفته اید و استراتژی مشخصی برای پیشبرد آن دارید؟.

 

روش طراحی استراتژی بازاریابی محتوا

تعیین الگو هدف محتوایی بازاریابی

بسیاری از صاحبان کسب و کار متاسفانه ایده های مشخصی از الگوی برای روش و نوع بازاریابی محتوایی انتخاب نکرده اند. یا حتی بد تر، تا حال به هدف محتوایی که تولید می کنند فکر نکرده اند

بازاریابی درونی

بررسی تاثیر استراتژی کسب و کار بر بازاریابی محتوا

نقش محتوایی که تولید می کنید در پیشرفت مجموعه شما چیست؟ماموریت  بازاریابی محتوا را کنار تصویر کسب و کار شرکت تان بگذارید در این مرحله می توان از مشاوره کسب و کار  استفاده نمایید . ارتباط اهداف محتوا را با بخش های مختلف کسب و کارتان بررسی کنید و مشخص کنید. اگر اهداف محتوا با دیگر ارکان سازمانی تطابق نداشته باشد و نتوانند ارتباط مناسبی پیدا کنند به مشکل برخواهند خورد

آیا محتوای شما به مخاطبانش در راستای بهبود کاری که میکنند کمک می کند؟

این سوال را باید مداوم از خود بپرسید. اگر محتوای شما واقعاً تاثیری بر مخاطبان شما نمی گذارد پس چرا آن را تولید می کنید؟

هر محتوایی که در مجموعه شما تولید می شود را می خوانید؟

مدیران ارشد بازاریابی از میزان فعالیت ها و تلاش های بی ثمر کارکنان خود اطلاع ندارند برای بررسی میزان تاثیر محتواهای تولید شده و در حال انتشار باید در جریان و درگیر باشند حداقل تا زمانی که بتوانید یک شاخص روشن از راستای تولید محتوا برای خود معین کنید



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

تکنیک شش کلاه تفکر

هر نشستی می تواند زمینه سازی برای آغاز یک تصمیم گیری مهم باشد تئوری شش کلاه تفکر به بیان یک روش خلاقانه می پردازد که از طریق آن جلساتی که برگزار می شود به اقدامی ثمربخش و پویا تبدیل شود. در این روش سعی می شود که افراد آموزش داده شوند که تفکر خود جهت و نظم دهند و به راههای خلاقانه می اندیشند و نتایج را طبقه بندی و اولویت بندی می کنند و در نتایج از آن ها بهره مند شوند.

بازاریابی اینترنتی

هر کلاه تفکر، یک سبک متفاوتی از تفکر

کلاه سفید: شخصی که در جلسه این کلاه را به سر دارد بر داده های موجود تمرکز می کند. به اطلاعاتی که دارید نگاه می کند و نباید به چیزهایی که شامل الهامات، قضاوت های متکی به تجارب گذشته عواطف توجه کنند و تنها باید همچوم یک رایانه فقط اطلاعات را اراده دهد.و شکاف های اطلاعاتی در مورد آن مسئله را بیابد و به آنها توجه بیشتری کند.

کلاه قرمز: با پوشیدن کلاه قرمز، به مشکلات با استفاده از شم و یا نیمه راست مغز (قسمت خلاق و هنری مغز) و احساسات نگاه می کنند. هرکسی می تواند از الهامات و دریافت های ناگهانی خویش سخن گوید و دیگر نیازی به استدلال نیست. زمانی که از کلاه قرمز استفاده می کنید از قوی ترین تا ظریف ترین احساسات گفته می شود. سعی کنید واکنش ها افرادی که کاملا استدلال شما را نمی دانند، درک کنید.

کلاه سیاه: وقتی کلاه سیاه می گذارید دیدگاههای منفی خود را در خصوص مشکل یا موضوع مورد بحث به صورت منطقی بیان کنید.. تفکر کلاه سیاه به به برنامه ریزی جدی تر و منعطف تر کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا قبل از اینکه دست به اقدام بزنید، کاستی ها و ریسک ها را شناسایی کنید. تفکر کلاه سیاه، یکی از مزایای این تکنیک است چون، خیلی از افراد موفق عادت دارند به طور مثبت فکر کنند به طوری که اغلب نمی توانند مشکلات را از قبل ببینند. که موجب می شود آنها در مقابل مشکلات آماده نباشند.

کلاه زرد: کلاه زرد به شما کمک می کند تا به طور مثبت فکر کنید. فرد تلاش می کند به نکات ارزشمند و مثبت موضوع بنگرد، یک دیدگاه خوش بین دارد که به شما کمک می کند تا تمام مزایای تصمیم را ببینید و ارزیابی کنید.

کلاه سبز: کلاه سبز نشانه خلاقیت است. با این تکنیک می توانید به راه حلهای نو بی اندیشیدو می توانید در مورد موضوع نظر اثر گذار بوده و و به تصمیم گیری های خلاقانه منجر شود.شما با این کلاه علاقمند می شوید که در راه تحول حرکت کنید و نظرات جدید ارائه دهید.

کلاه آبی: کلاه آبی نشانه ی کنترل فرآیند است. کلاه آبی باید بتواند به افکار افراد حاضر در جلسه را در ذهن خود به جریان درآورد و نظم و تمرکز دهد کلاه آبی تلاش می کند به تفکر جمع جهت دهد و با برنامه ریزی مشخص آن را سرانجام برساند و همچنین اولویت ها و محدودیت ها تعیین کند.یکی از راهکارهای دستیابی به موفقیت پیاده سازی تئوری شش کلاه تفکر در مدیریت بازاریابی می باشد

دیجیتال مارکتینگ

پیاده سازی تئوری نقش شش کلاه تفکر

در کشور ما تقریبا هیچ الگویی تعریف شده ای برای نحوه تفکر و تصیم گیر یوجودندارد هدف ازن مطلب پیاده سازی و الگوسازی تئوری شش کلاه تفکر در مدیریت بازاریابی می باشد. از تئوری تفکر شش کلاه می توان در مسائل و موضوعات کسب و کار ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ... استفاده کرد

پیاده سازی تئوری نقش شش کلاه تفکر پیاده سازی این تئوری می توان موضوعات و مسائل بطور دقیق مورد بررسی و باز بینی قرا رداد و بهترین خروجی ها که منجر به بازاریابی و فروش را برای شرکت و سازمان به ارمغان آورد و بهترین راه حل برای رفع موضوع انتخاب شود

نقش کلاه قرمز در بازاریابی

مدیر بازاریابی به بررسی اوضاع می پردازد و نظرات و احساسات و بازخوردها را دریافت و تحلیل و دسته بندی بازاریابی محتوا به این امر می پردازد.

نقش کلاه زرد دربازاریابی

در این مرحله مدیران بازاریاب با نگاه مثبت به روش کار کرد و مزایای روش کار را در نظر می گیرند و راه حل هایی که مطرح شده است و مورد بررسی قرار می دهند اینکه چه فرصت هایی در این راه حل ها وجود دارد و بهترین گزینه اجرایی این پروژه را مشخص کنیدو همچنین میزان موفقیت در این پروژه را تخمین بزنند

نقش کلاه سبز در بازاریابی

لازمه موفقیت در کارها خلاقیت است پس در این مرحله باید بدون محدودیت به مسئله پرداخت و ویک برنامه ریزی دقیق در جهت توسعه یافت.و راه حل های خلاقانه برای بازاریابی و فروش ارائه کرد.که مشتری را بتوانیم با توجه به شرایطش جذب کنیم

تبلیغات آنلاین

نقش کلاه سیاه در بازاریابی

در این مرحله مدیر بازاریابی معایب و خطرات احتمالی را مشخص می کند آیتم هایی نامناسب را مشخص و سعی در رفع مشکلات پروژه می کند

نقش کلاه آبی در بازاریابی

درنهایت یک مدیر بازاریابی موفق باید طوری برنامه ریزی کند که ازاهداف شرکت دور نشوند و اثربخشی و کارآیی جلسات را ارتقا دهد و ایده ها را سازماندهی کند و پویایی بین اعضا برای اجرای پروژه به وجود آورد.

نتیجه گیری

مدیریت بازاریابی و فروش در تمامی گرایش هایش مانند بازاریابی آنلاین،بازاریابی محتوا،به صورت پیش فرض از این الگو پیروی می کنند زیرا بدون داشتن شناخت کافی از تمامی مسائل و موارد مشتریان و محیط داخلی و خارجی و بررسی بازخوردها و تحلیلی خروجی ها نمی توان مدیر بازاریابی موفق باشیم و بتوانیم پیش بینی های لازم را برای مقابله با مسائل و مشکلات اجتماعی اتخاذ و ارائه دهیم

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

نیاز هر کالا و خدمات قبل از بازاریابی آنلاین  ، بازار درمانی است به این معنی که خدمات و تولیدات هر کسب و کار نیاز به بازاریابی دارد یا خیر ؟

بازاردرمانی چیست؟

انجام یکسری فعالیت های منسجم و برنامه ریزی شده جهت از بین بردن ویروس ها و آفت های که کسب و کار را دچار مشکل و بیماری و بحران می کند بازار درمانی اطلاق می شود مانند : به وجود آمدن ذهنیت اشتباه یا درست مصرف کنندگان و مشتریان نسبت به کالا و خدمات شما

آشنایی با درمان کسب و کار : تغییر و بهبود روش ارائه محصولات و خدمات ارتقای تولیدات از نظر کیفی و کمی، ایجاد تغییر در چرخه تولید ، از قبل از تولید تا بازار مصرف تغییر و یا

ارتقا برندینگ و چگونگی نحوه تبلیغات و بازاریابی و فروش چگونگی  انجام تمام این تغییرات با کمک مشاوره کسب و کار محقق می شود  ...

مشاوره کسب و کار

چرا بازار درمانی؟

امروزه بیشتر کسب و کارها، چه تولید کنندگان و چه ارائه کنندگان خدمات یا توزیع کنندگان محصولات بیش از بازاریابی سنتی و یا بازاریابی دیجیتال به بازار درمانی احتیاج دارند. در زمان بحران ها و تحریم ها تعداد کثیری از کسب و کارها برای بقای خود مجبور به اتخاذ روش های غلط و شتاب زده می شوند و این امریست که گریبان گیر اکثریت تولید کننده ها یا مجموعه های خدماتی شده است. این امر خود به خود در نحوه عملکرد تمامی گروه های تجاری مانند شرکت ها، کارخانه جات تولیدی و حتی کسب و کارهای کوچک محلی تاثیر خواهد گذاشت.

دلایل بازار درمانی

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد در حال حاضر بیشتر کسب و کارها شامل تولید کنندگان و توزیع کنندگان قبل از بازاریابی نیازمند مشاوره کسب و کار آنلاین  و مشاوره تبلیغات هستند . در زمان تحریم ها تعداد زیادی از کسب و کموفقیت در انواع بازاریابیارها برای باقی ماندن و ادامه حیات کاری خود مجبور به اتخاذ روش های غلط و شتاب زده می شوند و این اشتباه تقریبا گریبان گیر اکثر تولید کنندگان یا مجموعه های خدماتی شده است . این امر به خودی خود درنحوه عملکرد تمامی گروه های تجاری شامل : شرکت ها، کارخانه جات تولیدی و حتی کسب و کارهای کوچک محلی تاثیر خواهد گذاشت. دید و ذهنیت نا آرام و عدم اطمینان به تولیدات و کالاها در مصرف کنندگان و تمایل و گرایش به بازارهای ناشناخته و دور از دید مدیران شرکت های تولیدی و خدماتی ، آشفتگی بازار ، عدم امنیت در فروش ، و عدم استراتژی کاربردی و موثر، جان گرفتن روش های دلال محور و آشفتگی اقتصاد فردی و اجتماعی از جمله مشکلاتی است که کسب و کارها در این موقعیت ها ( بحران ها و تحریم ) با آن مواجه اند. حال چه باید کرد ؟ پاسخ واضح است ابتدا بازار درمانی و سپس بازاریابی و فروش . در هر کسب و کاری متناسب با میزان خدمات و کالاهای ارائه شده و همچنین نوع و سابقه فعالیت های کسب و کار بازار درمانی متفاوت می باشد هدف از ایجاد ارتباط در میان کسب و کار و اصطلاحات پزشکی از این قرار است که بتوانید کسب و کارتان را یک فرد در نظر بگیرید فردی که در مواقعی نیاز اصلی آن استراحت، تفریح و یا درمان نیاز دارد

بازاریابی فروش

نتیجه گیری

لازمه شروع فعالیت تجاری است که قبل از آغاز به فعالیت تجاری به تمامی جوانح کاری اعم از ریسک ها، تقاط قوت و ضعف ، موقعیت ها و شرایط سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و به صورت کلی تحقیقات بازار از طریق  بازاریابی محتوا ،  بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی را به خوبی انجام داده باشید و واکسیناسیون را شروع کرده باشید اگر کسب و کارتان با مشکل مواجه شد ، هنور وقت دارید می توانید دست نگهدارید و از انجام فعالیت ها مبتنی بر ترس و استرس و فشار روحی ناشی از کار دست بکشید کمی فکر کنید و تمامی مراحلی که در جهت پیش برد اهدافتان به کار برده اید بر روی کاغذ بیاورید . اگر تا به امروز به تنهایی در مورد کسب و کارتان فکر می کردید اکنون این روش را بهکنار بگذارید و از مشورت افراد هوشمند و مشاوران کسب و کار استفاده کنید می توانید تمام روش هایتان را برای مشاور بازاریابی آنلاین ارسال کنید و د رکوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایید

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

استراتژی بازاریابی همهمه ای

بازاریابی همهمه ای یک نوع از بازاریابی دهان به دهان می باشد که براساس استراتژی نوین بازاریابی که با خلاقیت همراه است پایه گذاری شده است ایجاد تعامل با مخاطب به جذب مخاطب می پردازد از طریق تبلیغات به صورت دهان به دهان است . در واقع بازاریابی همهمه ای تکنیک و روشیترکیبی از استراتژی بازاریابی آنلاین و بازاریابی دهان به دهان است که از ایجاد سرو صدا پیرامون یک محصول یا خدمات جدید به کار می رود اتاق های گفتگوی آنلاین، وبلاگ ها، بازاریابی شبکه های اجتماعی و وب سایت های انتشار دهنده ویدئو از جمله ابزارهایی هستند که به کمک آنها میتوان بازاریابی همهمه ای را پیاده سازی کرد.

یک مدیر بازاریابی زمانی که از استراتژی بازاریابی همهمه ای برای ترویج و معرفی محصول خود استفاده می کند بر تکیه بر اصول رویکرد دهان به دهان عمل می کند . بازاریاب در برقراری ارتباط ممکن است که با مخاطبین حرفه ای محصولات خود وارد تعامل گردد و یا داستان ویژه و منحصر به فرددر مور محصول ایجاد کند زمانی که مصرف کنندگان محصول ارزش واقعی تولیدات را درک کنند و آن مناسب و در راستای رفعاحتیاجات خود بینند به دلیل داشتن رضایت از کالا به طور خود جوش شروع به ترویج و تبلیغ کالا می کنند .
استراتژی بازاریابی همهمه ای

میزان تاثیر اینترنت برگسترش بازاریابی همهمه ای

وجود بستر اینترنت شرایط را برای

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی همهمه ای در مقیاس وسیع تر و گسترده تری به وجود آورده است انتشار تبلیغات در وبلاگ ها توسط مدیران خوانندگان را تشویق به بررسی درباره محصولات می کند خوانندگان تجزیه و تحلیل محصول این امکان را دارند که بر روی اینترنت انجام دهند و پرسش ها و سوالات خود را در شبکه های اجتماعی مطرح نمایند اتاق های گفتگو و انجمن های گفتگو مکان های مناسبی برای بحث و بررسی همه جانبه یک کالا می باشد مزایا و معایب یک کالا به سرعت در فضای اینترنتی قابل انتقال می باشند برای تکمیل همهمه ایجاد شده بسیاری از شرکت ها اقدام به تهیه ویدئو کلیپ و ویدئو از محصول خود می کنند که بر روی وب سایت شرکت و یا سایت هایی که مختص ارائه ویدئو می باشند منتشر می شوند با بکارگیری استراتژی بازاریابی همهمه ای ممکن است نیازی به تبلیغات به روش سنتی نباشد مدیران بازاریابی شرکت ممکن است واکنش ونظرات مصرف کنند گان از محصول و خدمات به تعداد محدودی از مخاطبان مورد سنجش قرار بگیرد یک کمپین موفق بازاریابی توانایی کاهش هزینه های تبلیغاتی برای شرکت را داشته باشد .

تطبیق بازاریابی همهمه ای با بازاریابی ویروسی

رابطه میان استراتژی بازاریابی همهمه ای با بازاریابی ویروسی به صورت محسوس و شفاف مشخص نیست به طور کلی این دو روش از روش های بازاریابی و فروش از استراتژی های در یک راستا تشکیل شده است و تفاوت چندانی با هم ندارند د رواقع بازاریابی ویروسی تلاش می کند تا همهمه را تا آنجا که امکان دارد برای افزایش سرعت انتشار پیام تقویت می کند ترکیب این دو استراتژی بسیار اثرگذارتر کارآمدتر خواهد بود در واقع همهمه و بازاریابی ویروسی هر دو روش استفاده از مشتریان در فرایند تبلیغات به طور خودکار می باشد زمانی بازاریابی ویروسی موفقیت مورد نظر را کسب می کند که از طریق افزایش صحبت های مثبت پیرامون محصول و خدمات تولیدی افزایش یابد بنابراین میتوان نتیجه گرفت بازاریابی همهمه ای و ویروسی به یکدیگر متصل هستند به طوری که لازمه همهمه برای موفقیت بازاریابی و فروش ویروسی لازم و ضروری است .

استراتژی بازاریابی اجتماعی

مفهوم بازاریابی اجتماعی از روش های بازاریابی و فروش است ،وظیفه سازمان،بررسی و تعیین نیازها و خواسته های بازار هدف و جلب رضایت افراد و جامعه هدف به نحوی که باعث پیشرفت و ارتقاء رفاه مصرف کنندگان گردد. از ویژگی های بازاریابی عصر حاضر در نظر گرفتن آلودگی محیط زیست، کمبود منابع، رشد فزاینده جمعیت و گرسنگی و خدمات فراموش شده اجتماعی است.
استراتژی بازاریابی اجتماعی

استراتژی بازاریابی اجتماعی

بازاریابی مبتنی بر انسانیت و بازاریابی زیست محیطی و به بیان بهتر بازاریابی اجتماعی است بازاریابی اجتماعی با در نظر گرفتن مسئولیت های اجتماعی و اخلاقی در انواع بازاریابی مانند بازاریابی موتورهای جستجوگر، بازاریابی محتوا علاوه بر کسب سود به بازاریابی اجتماعی نیز پرداخت..مشاوره کسب و کار کمک شایانی در شناسایی مسئولیت های اجتماعی می نماید . بازاریابان گاها موظف هستند که معیارهای گاه مخالف منافع شرکت مانندسودآوری و ... خواست مصرف کنندگان را تامین کنند. براساس نظریه پرفسور نانسی: بازاریابی اجتماعی فرایند و روندی است که از اصول و تکنیک های بازاریابی در جهت تاثیر قرار دادن رفتار گروه های مورد هدف به طوری که هم به نفع جامعه و هم به سود شرکت باشد. بازاریابی اجتماعی تاثیربر رفتار مصرف کنندگان و در نهایت تغییر رفتار مصرف کنندگان به صورتی که منفعت خود و جامعه را در برداشته باشد

استراتژی بازاریابی دیداری

بازاریابی رویدادی یک استراتژی تبلیغات از روش های بازاریابی و فروش می باشد که از طریق ارتباط برقرار کردن چهره به چهره میان شرکت ها و مخاطبین محصولات و تولیدات مانند نمایشگاههای فصلی کالا و یا مسابقات ورزشی و ... در این نوع از بازاریابی کسب و کار با برپایی ا گردهمایی ها و نمایشگاه و یا مکان های رقابتی از طریق ارائه نمونه محصولات تولیدی شرکت به صورت رایگان د رمحیطی دوستانه اقدام به معرفی تولیدات خود می کنند.

استراتژی بازاریابی دیداری

استراتژی بازاریابی دیداری زمانی موفق خواهد بود که علاوه بر ارائه اطلاعات از محصولات و خدمات تولید یخود اعتبار خود را به مشتریان خود معرفی و نشان دهد جلب اعتماد از مشتریان از طریق ارائه بنهای تخفیف و برگزاری مسابقات بازاریابی دیداری برخلاف روش های تبلیغاتی که از طریق رسانه های گروهی و صدا و سیما که جامعه وسیعی را دربرمیگرد در این روش بازاریابی یک گروه خاص را به هنگام تجمع مورد هدف قرار می دهند تابتوانند تاثیرات کیفی بر افراد بگذارند.

استراتژی بازاریابی دیداری

راز موفقیت در بازاریابی دیداری

رمز موفقیت بازاریابی دیداری شناسایی صحیح مخاطبین هدف و تاثیر گذاری مثبت از طریق به وجود آوردن یک خاطره خوش ماندگار شوند. . کسب و کارها با یافتن فرصت برای برقراری ارتباط با جمعی از افراد مورد هدف خود، اعم از مخاطبین و مشتریان فعلی و خریداران احتمالی می تواند تأثیرات مطلوب و روابط پایداری را با آنها ایجاد کند. در بهترین حالت، اکثر رویداد های خلاقانه تعاملاتی را خلق می کنند که نه تنها تأثیر مثبت آنی آن ها بر عنوان تجاری منعکس می شود، بلکه تا مدت ها پس از پایان آنهم آوازه اش بلند خواهد بود.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

ویژگی های بازاریابان موفق

برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی علاوه بر آگاهی از علم داشتن توانایی و ویژگی های فردی تاثیر بسزایی بر میزان رسیدن به اهداف سازمانی دارد

نظریه جیسون فالس

جیسون معتقد است به علاقه واقعی به افراد و همچنین آن چیزی که دلیل و باعث می شود آنها به خرید و حمایت از یک نام تجاری بپردازند، دارم. به نظر من، بازاریابی صرفاً فروش نیست. بلکه بیشتر هذف بازاریابی و فروش جمع آوری مخاطبانی از دوستان پرشور که به انجام تجارت با و برای شما می پردازند، اتلاق می شود. هرچند این مفهومی آرمانی است، اما دور از دسترس نیست.

مشاوره سئو

نظریه جان جانتش

کنجکاوی را برترین قدرت خود بدانید .باید اطلاع داشته باشیم که چیزها چرا و چگونه کار می کنند این ویژگی اخلاقی باعث می شود تلاش برای تجربه کردن و با استفاده از تجربیات مشاوره کسب و کار چیزهای جدید و مطالعه مطالب مرتبط با بازاریابی و فکر کردن به فراسوی بدیهیات نیز بپردازیم معتقد است که همه این نکات باعث می شود که یک بازاریاب بهتری شویم یا اینکه دست کم به من اجازه می دهد که ارزش بیشتری برای جامعه خودم فراهم آورم.

نظریه جیم جوزف

جوزف یک ناظر ثابت است جورف نه تنها بر تکمیل و ارتقای مطالب وبلاگ خود بلکه برای فعال و پویا کردنخلاقیت به طور مستمر و روزانه به دیدن فعالیت برندها در بازار می پردازد در واقع، بازاریابی یک ورزش پرتماشاچی است!

نظریه اریک سیو

ویژگی و خصوصیات اخلاقی خاص اریک سیو پیگیر و مصر بودن است . در زندگی پافشاری در هر چیزی بسیار مفید است. شما بسیار شکست خواهید خورد و در اولین تلاش تان مقدار زیادی از مسائل را درک نمی کنید. اما این مسائل اهمیت ندارند چون با ممارست و پیگیری و پافشاری به جایگاه اولیه که مورد نظرات بود خواهید رسید

دی جی والدو

والدو به عنوان رئیس و موسس شرکت معتقد است : هیچ کس در بازاریابی نمی میرد. بازاریابان پزشک نیستند. ما در شغلی نیستیم که زندگی مردم در دست ما باشد. ما در حال کمک به تجارت برای حل مشکلات، کاهش هزینه ها و یا پول درآوردن بیشتر، هستیم. توصیه من: لذت ببرید. تبسم کنید و لبخند بزنید. برقصید. خودتان را خیلی جدی نگیرید. انسان باشید. انرژی مثبت مسری است، آنرا گسترش بدهید!

مشاوره برندینگ

کارن للاند

من اطمینان کامل دارم که هر مشتری بالقوه لزوما مناسب نیست. ایشان معتقد هستند که هر مشتری بالقوه لزوما مناسب نمی باشند داشتن این دیدگاه باعث می شود که زمان زیادی را برای توجیح یکنفر برای همکاری با خود صرف نکنید در عوض، در جستجوی روابط عمومی ، تناسبی طبیعی و ارتباطی آشکار هستم. این باعث می شود شاد ترین و موفق ترین روابط مشتری را در دراز مدت ایجاد کنم.

پیتر شانکمن

پیتر تمایل زیادی به انتقال انرژی شادی ، خنده و مثبت به دیگران است .این همان تمایلی است که باعث می شود که می تواند نیاز یک فرد را، و راه به دست آوردن آنرا، حدس بزنم. از قمار کردن نمیترسم، چنانچه برای مثال، ساعت 4 صبح بیدار می شوم و برای آنلاین بودن یک کیک را به جلسه ای میبرم، و یا یک مشتری را به چتربازی میبرم. یک بار که اعتماد مشتری بدست بیابد و آنها را بخندانید، تجارت با آنها آسان می شود.

آدام کلینبرگ

کلینبرگ یادگیری و آموزش را هرگز متوقف نمی کند. یک سازمان را به مدت 12 سال می گرداندم. با برخی از بزرگترین برندهای جهان کار کردم. شرکت من رتبه دوم سال را در سواحل غرب برای Ad Age Small Agency به دست آورد. من از هر فرصتی که بتوانم برای یادگیری پاسخ این سوال استفاده می کنم. خودم را مثل اسفنجی میدانم که وقتی که آدمها را میبینم، تلاش می کند تا دانش آنها را جذب کنم. به صورت مستمر کتاب میخوانم. در کنفرانس ها شرکت میکنم. مردم را تماشا میکنم. آزمایش می کنم. ما در این جهان به شدت متغییر زندگی می کنیم، و به عنوان یک بازاریاب، تنها روش برای پیشرفت مداوم، به دنبال درسهایی برای یادگیری بودن است، آنهم هر روز و هر روز.

ریک مولردی

دیدگاه مولردی کنجکاوی و کسب اطلاعات از برندهای خارج از صنعت خود اس از طریق روش های مختلف کسب اطلاعات مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و یا بازاریابی موتور جستجو و .. به دست می آید که در حال انجام چه کاری هستند . پیگیری آنچه رقبای ما انجام می دهند جالب است اما پیشرفت اغلب هنگامی که ما یک گام به عقب بر میگردیم و از بیرون صنعت خود را نگاه می کنیم، اتفاق می افتد. این زمانی است که ما اغلب ایده ها و الهام های منحصر به فردی را برای پیشرفت پیدا می کنیم.

جووانا لرد

لرد ارتباط زیادی با جوانان خلاق و کارآفرینان دارد و زمان زیاید را به گفتگوها با آنها می گذراند .تمام مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ سرشان شلوغ است اما من در هفته چند بار با کارآفرینان جوان به صورت حضوری قهوه میخورم و یا چت می کنم. آنها تمایل دارند که با مشکلات جدید بازار مقابله کنند و این قدرت خلاقانه، اشتیاق زیادی را به من منتقل می کند. وقتی که من به یک کمپین بازاریابی سنتی یا بازاریابی آنلاین جدید نزدیک می شوم یا کانال و چالشی می بینم، سعی می کنم به خاطر داشته باشم که بیرون، مردم هوشمندی وجود دارند که برای ساخت چیزهای بهتر مرا ترغیب و کمک میکنند و درمی یابم که به سوی بهتر شدن حرکت کنم.

جیسون دیمرس

من بدون تردید و درنگ، عمل می کنم. به خودم در هر گونه تصمیم تجاری که مواجه می شوم و می دانم درست است، اعتماد می کنم و زمانی که می دانم آنچه را که باید انجام دهم، وقت کشی نمی کنم. بدون اقدام کردن، نتایج نمی توانند آشکار شوند، و متوجه شدم که بسیاری از مردم می دانند چه باید انجام دهند، اما مشکل عمل کردن آن است

مشاوره کسب و کار آنلاین

برایان هونیگمن

برایان به صورت دائمی و همیشگی با ایده ها ، سیستم عامل ها، فن آوری ها، شرکت ها و افراد جدید در تعامل است و کار می کند تا مطلع شود که چه چیزی بهتر است و یا اینکه در طول زمان چگونه می توان از آن استفاده نمود. استفاده از این راهبرد برای همه چیزهایی که انجام می دهم، کمک می کند تا مستمراً از منطقه راحتی خارج شوم، و با چالاکی و انعطاف پذیری به نیازهای مشتریان و شرکای خود پاسخ دهم.

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

استراتژی بازاریابی درونی چیست؟

استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای نزدیکتر شدن مشتریان به یکدیگر دربازاریابی درونی ، در روش بازاریابی آنلاین روشی که با کمک سایت های اینترنتی، ویدئو، خبرنامه های ایمیلی و بازاریابی از راه رسانه‌های اجتماعی مشتریان را نزدیکتر کنیم. استفاده از این روش ها به منظور نزدیکتر شدن هر چه بیشتر مشتریان به یکدیگر می باشد نه اینکه با با تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی مشتری به دست آوریم .

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

5 راهکار اساسی بازاریابی درونی

با پیاده سازی این 5 روش دراستراتژی بازاریابی و فروش خود می توانید تعداد مشتریان خود را توسعه و افزایش بدهید

گسترش نمایۀ آنلاین فروشگاه خود

عده زیادی از مردم بر این تصور هستند که مخاطبان از سایت فروشگاهی آنان خرید می کنند و می روند اما حضور شما در اینترنت و فضای مجازی باید فراتر و بیشتر از حضور در سایت شرکتتان باشد . حساب های و شبکه های اجتماعی خود را به سایت بازرگانی خود متصل نمایید با این روش می توانید بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را به سمت سایت خود راهبری نمایید  و تاثیر بسزایی در دیجیتال مارکتینگ شما خواهد داشت . اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی خود مانند توییتر، فیس بوک، لینک دین اطلاعات مشاوره کسب و کار و شرکت شما به صورت کامل درج شده باشد

وبلاگ نویسی

با وبلاگ نویسی رده سایت شما در جستجو واژگان کلیدی شما در بازاریابی موتورهای جستجو را بالا می برد و در سرچ در جستجوی واژگان کلیدی و ویژه شما در گوگل میان رتبه های اولین قرار می گیرید هدف و برنامه خود رو مشخص کنید و با توجه به نیاز و خواسته مخاطبان خود را د نظر بگیرید و براساس آن مطالب خود را برای انتشار انتخاب کنید درون مایه ای بسازید که بتوانید پاسخگو نیاز مشاریان و مخاطبان خود باشید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب سایت خود نمایید . در سایت فروشگاهی خود به وبلاگ های خود لینک بدهید و به مخاطبان خود این اطمینان را بدهید که شما کار خود را به صورت تخصصصی می شناسید و می توانید مشکل آنها را مرتفع کنید .

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 

انتشار محتواهای بلاگ خود در سایت دیگر

نشر محتوای در بلاگ با توجه به اینکه زمان زیادی را می طلبد اما خروجی خوبی به همراه دارد بازاریابی محتوا به وسیله نشر محتواهای خود در سایت هایی که محتوای مهمان نیز می پذیرند درج نمایید و با نوشتن در این سایت ها خود را پیشرو در کار خود بشناسانید . سایت ها به صورت کلی به دنبال نوشته های پر مخاطب می باشند چونی کار بر چندی آن فزونی گیرد. اگر چنین شود دیگر وادار نخواهید شد که برای سایت های گوناگون هر هفته چیزی بنویسد. مطالب پر خواننده تان پاسخگوی همۀ آنها خواهد بود.

ارائه رزومه کاری و موفقیت های خود به مردم

مشتریان و مخاطبان که به دنبال شرکت های تازه می گردند همواره می خواهند بدانند چه کسی کار خود را خوب انجام میدهد و دربارۀ آن چه می گوید. پخش گزارش از کارتان یکی از بهترین روشها برای نشان دادن ارزش کارتان میباشد. رزومه کاری خود را در سایت تان به روز کنید. آدرس آن را در توییتر، فیس¬بوک و وبلاگ خود بگذارید. در پایان نوشته -های خود، خود را بشناسانید. اگر عکاس هستید در زیر عکس های خود نام خود را بگذارید.

مشاوره بازاریابی

نظرات و نوشته مشتریان گذشته و کنونی خود را بگذارید

بهترین تضمین برای جلب اعتماد مشتریان خود گواهی دیگران می باشد کسانی که در گذشته با شما کار کرده اند و یا پیشینه ای از شرکت شما را دارند از مخاطبین و اشخاص بخواهید که در پیج های شبکه های اجتماعی شما نظر و پیشنهادات خود را درج نمایند هر مطلب و نوشتاری مثبت و نیکی را در تارنمای خود قرار دهید . بهترین پیشینه کاری جلب اعتماد مخاطبین از اینکه با کسی کار می کنند که در کار خود حرفه ای و جز بهترین هاست

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

موفقیت در انواع بازاریابی

یکی از ارکان موفقیت در بازاریابی دیجیتال و فروش در کسب و کار موفق در بازاریابی شبکه های اجتماعی است . براساس نتایج تحقیقات به دست آمده 30 درصد از بازدید کنندگان وب سایت ها نتیجه بازدید و پیوندی است که در شبکه های اجتماعی به آنان داده اند

موفقیت در انواع بازاریابی

توسعه بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر وب سایت فروشگاه کسب و کاری شما تعداد بازدید کنندگان شما پایین باشد باید در راهبردها رسانه ای و روش دیجیتال مارکتینگ خود بازبینی نمایید همچنین اگر تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت شما بالاتر از 30 درصد باشد می توانید از حجم بازدیدها استفاده و بهره وری لازم را داشته باشید
ایجاد توییت هایی با قالب خاص
بسیاری از توییت ها با گذر زمان نابود می شوند اما توییت هایی که در یک قالب و و یک راستا و هم آهنگ با یکدیگر دارند بدون تردید خواننده را مجذوب خود می کند . اندازۀ جدایی خطها از هم و رنگ فونت، یکنواختی قالب توییت را دگرگون کرده و آن را شکیل تر و خوشایندتر می کند . می توانید برای جذاب شدن توییتها از توییتهایی که دربردارندۀ شکلکی شاداب و نشانه ای خنده دار هستند استفاده کنید.
نوشته هایی با حجم بالاتر منتشر کنید
هرچند گسترۀ ۱۴۰ رقمی توییتر تغییر نمی کند، گوگل پلاس مکان مناسبی است برای پیش بردن گفت وگوهایی که با نوشتارهای بلندتری آغاز می شوند.
تشکیل گروه در شبکه فیس بوک
با توجه به اینکه دسترسی بنیادین به صفحه های فیس بوک برای شرکت ها محدود می شود بهتر است که مدیران بازاریابی آنلاینو فروش ، کارآفرینان و ناشران به جای آن به تشکیل و مدیریت گروه های فیسبوکی بپردازند
توسعه بازاریابی و فروش در رسانه های اجتماعی
کاربران فیس بوک خود را ترغیب به عضو شدن و پیگیر پیج خود در لینکدین کنید و کاری کنید که شما رو هم در گوگل پلاس دنبال کنند آن گاه با قرار دادن هر مطلب و محصولی بر روی شبکه های اجتماعی خود همیشه در میان طرفدارن و پیروان خود هستید
پیوندهای راحت و معنی دار ایجاد کنید مشتری ها و کاربران شما افراد فوق العادهای هستند و هنگامی که شما هم فکران نزدیک هم را شناسایی کنید، می توانید آنها را به شور آورید تا دوباره و دوباره با هم پیوند بسازند. پیوندهایی بسازید که همیشه به شما به چشم یک دلبستگی بنگرند و هواداری خود را از نشان بازرگانی شرکت شما نشان دهند
پویا و فعال باشید
عدم فعالیت ها و پویایی لازم و حرکت در حاشیه امن چیزی را تضمین نمی کند به جای آن اندکی ریسک و خطر حساب شده شمار دنبال کنندگان و طرفدارن شما را افزایش می دهد .

 توسعه بازاریابی شبکه های اجتماعی

پای کنش ها و کارهای خود بایستید
بهترین کارآفرینان میدانند که یک مشتری بد را بدون پشیمانی بیرون کنند. سال گذشته لیبرتی باتلورکز۱ دلیرانه به یک مشتری ناخشنود پاسخی داد که Adweek آن را با پاسخی فرهیخته ولی چشم درآر بیان کرد. زیرا پاسخ شرکت کاملا منطقی و درست بود و پشتیبانی گروه زیادی از کاربران رسانه های اجتماعی را به دنبال خود داشت و شمار زیادی مشتری تازه به دست آورد.
انتشار مطالب مثبت و شاد
به جای انتشار مطالب منفی و خشمگین مطالبی را منتشر کنید که مثبت و شادی آور باشند و در عین حال برای مخاطبان و کاربران شما جالب توجه باشد اگر به روز رسانی شادتری داشته باشید تعداد کاربران و فالورهایتان افزایش پیدا می کند مردم تمایل به مطالب شاد و خوشایند دارند.
ساختارمند اقدام کنید اگر تمایل دارید که طرفداران شما پاسخگویتان باشند باید آنها را به سمت و سوی طرز تفکر و اندیشه خود بکشانید پرسشی کلی بدون هیچ راهنمایی از شما تنها میتواند به شمار اندکی پاسخ فشرده بی انجامد. با پیشنهاد یک قالب ویژه برای پاسخها خواهید دید که چگونه پیروانتان پاسخهای آفرینشگرانه می دهند.

پنج گام موفقیت در بازاریابی پیامکی

پیام کوتاه و متمرکز
پیام ها تبلیغاتی باید کوتاه و مختصر و از زیاده گویی پرهیز شود جامعه هدف خود را از با کمک روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا و ... مورد بررسی و شناخت قرار بدهید .جزییات اضافی را حذف کنید و به بیان چگونگی دست یابی سود از پیشنهاد شما بپردازید
عدم استفاده از اصطلاحات نامشخص، هجو و کلیشهای
در صورتی که پیام ارسالی شما محتوایی بی ارزش و هرز داشته باشد مخاطب فورا و بدون مطالعه دقیق آن را پاک می کند . هر پیامی که به نظر بیش از حد تبلیغاتی و تکراری و کلیشه ای باشد کنار گذاشته می شود از عبارت هایی مثل : پیشنهاد فوق العاده و عبارتهای مشابه استفاده نکنید! همه این ها سطح برند شما پایین می اورد در این زمینه می توانید از مشاوره برندینگ کمک بگیرید تا بتوانید از روش های پیشگیری کننده برای حفظ برندتان استفاده کنید
ارائه پیشنهاد ارزشمند در لحظه هیچکس از کاربران شبکه مخابرات تمایل ندارند که پیام های تبلیغاتی از شرکت های مختلف دریافت کند مگر اینکه در لحظه یک پیام و پیشنهاد ارزشمند ارائه شود به آنها برای مثال اگر پیامک شما در رابطه با محصولات جدید و یا خرید می باشد باید در همان لحظه که تصمیم به خرید می گیرد پیشنهاد ارزشمندی به مخاطب بدهید
هویت خودتان را مشخص کنید
به طور قطع پیامک های تبلیغاتی زیادی دریافت می شود که تنها نشانه هویت آن یک شماره ناشناس می باشد که به طور طبیعی اینگونه پیام ها پاک می شوند پس برای جلوگیری از پاک شدن پیام های ارسالیتان به جامعه هدفتان به دنبال روشی باشید از طریق ارتقای روابط عمومی سازمانی خود که از طریق آن هویت خود را به خوبی در پیامک خود بتوانید بیان کنید
کاری کنید که مخاطب احساس کند، شخص خاصی است
پیام های ارسالی به مخاطبین خود ارزشمند و ویژه باشد و شاما مطالب و اطلاعاتی نباشد که به راحتی بتوانند از روی سایت بدست بیاورند از روشی استفاده کنید که مخاطبین شما احساس کنند که شخص مهمی برای شما هستند و لایق بهترین و ارزشمندترین پیشنهادها می باشند در غیر این صورت پیام های ارسالی شما بی ارزش و هرز محسوب می شود
پنج گام موفقیت در بازاریابی پیامکی



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

تکنیک های بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی از تکنیک های بازاریابی نوین است که با استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ برای برند سازی و یا رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش از طریق فرایندهای ویروسی خود را تکثیر دهند مانند گسترش ویروس ها استفاده نمایند این روش از بازاریابی از طزیق دهان به دهان یک تبلیغ و یا انتشار آن در شبکه های اینترنتی می باشد از طریق مختلف می توان به بازاریابی ویروسی پرداخت از روش ساخت ویدئو ها و کلیپ های آموزشی ،کتاب، نرم افزار ، تصاویر ، پیام های متنی مانند ایمیل یا متن های روی سایت و هر استراتژی برنامه ریزی بازاریابی که به انتقال پیام بازاریابی به افراد دیگر را فراهم آورد و تشویق کند . در این روش از بازاریابی در حقیقت بازاریابی از طریق مشتری به مشتری صورت میگیرد نه از طریق بازاریاب به مشتری انتقال پیدا نمی کند

استراتژي بازاریابی

دلایل رواج ویروسی

  • رواج اجتماعی
  • محرکها
  • احساسات
  • عمومیت
  • ارزش عملی
  • ارزش داستانی

رواج اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیانگر این مطلب می باشد که مردم ویدئو هایی را به اشتراک میگذارند که خود را خوب یا باهوش دیده شوند و نکته بعدی در مورد رواج ویدئوها را به گونه ای ساخته شود که القا کننده این حس باشد که با اشتراک این کلیپ ویدئو با آنها هم دردی کرده اند و یا یک محتوای جالبی داشته باشد که بیانگر هوش و ذکاوت باشند یکی از نکات مهم در بازاریابی دهان به دهان یا ویروسی داشتن داستانی زیبا و جذاب می باشد بازاریابی در شبکه های اجتماعی

جمع بندی

یکی دیگر از ویژگی های بازاریابی ویروسی د رواقع در زمان آفلاین صورت میگیرد برخلاف تصور مردم که فکر میکنند بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و تلگرام تویتر صورت میگیرد بازاریابی ویروسی به صورت فیس تو فیس صورت میگیرد در محل کا ر، زمان صرف صبحانه یا ناهار و ... با همکاران شکل می گیرد روش بازاریابی ویروسی قبل از به وجود آمدن شبکه و رسانه های اجتماعی به وجود آمده است قبل از اختراع اینترنت .

بازاریابی مستقیم چیست ؟

بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی اطلاق میشود که بازاریاب به صورت مستقیم با جامعه هدف در ارتباط باشد در روش بازاریابی مستقیم با در نظر گرفتن نوع بازار هدف و نوع محصول از استراتژی های متفاوت بازاریابی استفاده می شود به دلیل کاربردی بودن بازاریابی به روش مستقیم یکی از پر کاربردترین روش های بازاریابی و فروش می باشد با توجه به جامعه هدف و نوع تولیدات از روش های ارتباطی مستقیم مانند تماس تلفنی، فکس،ملاقات حضوری ، ایمیل، پیامک و ... استفاده می شود ویژگی های بازاریابی مستقیم این روش از بازاریابی تاکتیک تهاجمی محسوب می شود بازاریابی مستقیم نوعی تاکتیک تهاجمی در بازاریابی است که معمولاً با استفاده از ابزار ارتباطی مستقیم برای رسیدن به مشتریان جدید تلاش می کند. بازاریابی مستقیم می تواند در مورد مشتریان فعلی یا گذشته هم اجرا شود. عامل کلیدی در بازاریابی مستقیم فراخوانی برای اقدام است که کمپین های بازاریابی مستقیم باید پیام انگیزاننده یا فریبنده ای به مصرف کنندگان برای دریافت پاسخ (ACT) ارائه دهند

مشاوره بازاریابی

انواع بازاریابی مستقیم

سه نوع اصلی از بازاریابی مستقیم عبارتند از:

  • بازاریابی تلفنی :از بازاریابی مستقیم است که شامل بازاریابی محتوا تماس با مردم در خانه و یا محل کار به منظور درخواست برای نظرخواهی و یا برای مقاصد فروش است
  • بازاریابی ایمیلی: این شکل از بازاریابی مستقیم مصرف کنندگان را از طریق پست الکترونیک شان مورد هدف قرار می دهد مانند دیجیتال مارکتینگ .
  • بازاریابی مستقیم پستی: تبلیغات چاپی به طور مستقیم به آدرس منزل و یا محل کار فرستاده می شود.

جمع بندی

بازاریابی مستقیم منجر به این می شود که اطمینان حاصل کنید مردم از طریق مورد مشاوره کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. اما باید توجه داشته باشید که عدم برنامه ریزی مناسب، شکل بازاریابی مستقیم تهاجمی، گمراه کننده و یا مزاحم، می تواند باعث ایجاد حس منفی در مورد کسب و کارتان شود. در نتیجه در بازاریابی مستقیم مطمئن شوید که به قوانین حفظ حریم خصوصی افراد پایبند هستید، زیرا جریمه های سفت و سخت و مجازات برای بازاریابان مستقیم که قوانین مربوط به بازاریابی مستقیم را نقض می کنند، وجود دارد که البته من فکر می کنم این جریمه ها در ایران خیلی واقعی نیست.

بازاریابی خیابانی

بازاریابی خیابانی یکی از روش های بازاریابی و فروش می باشد که به صورت مستقیم محصولات و خدمات خود در یک مکان عمومی عرضه می کند این روش از بازاریابی شامل تبلیغات خاص و خلاقانه می باشد در این روش می توان یک مکان خاص را هدف قرار بدیهم محل هایی که مشتریان و افراد مورد هدف استراتژی برنامه بازاریابی در رفت و آمد هستند برای پیاده سازی بازاریابی خیابانی شرکت همچنین از این روش برای افزایش سطح آگاهی از برندینگ نیز استفاده می شود

بازاریابی شبکه های اجتماعی

ویژگی های بازاریابی خیابانی

در کسب و کار های کوچک نمی توان به راحتی و با روش های سنتی و یا روش های نوین بازاریابی آنلاین و بازاریابی موتورهای جستجوگر و یا رسانه های جمعی به مخاطب منتقل کرد هیچ تضمینی برای انتقال و جذب مخاطب در روش های سنتی وجود ندارد یکی از گزینه ها، رویکرد ارتباط مستقیم است که حذف هر گونه فیلتر را به ارمغان می آورد و پیام یک شرکت را به طور مستقیم به مردم ارسال می کند، و اغلب درست در زمانی که آنها دست کم انتظار آن را دارند. این روش بازاریابی می تواند به دور از در هم و برهم بودن تبلیغات رسانه ای توجهات را جلب کند.

نمونه هایی از بازاریابی خیابانی

سازمان های مختلفی وجود دارند که استراتژی های بازاریابی خیابانی را مورد استفاده قرار داده اند . در شرکت های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد بازاریابی خیابانی، اما شرکت های بزرگی هم همانند مک دونالد وجود دارند که در استراتژی بازاریابی چریکی درگیر شده اند. بیشترین نمونه از استراتژیهایی که شرکت های کوچک و بزرگ اجرا کرده اند شامل افرادی با لباسهای خاص، نمونه ای از محصول با ابعاد بزرگ و یا ارائه نمونه در میان دیگران است. یکی از روش های معمول بازاریابی خیابانی که به صورت متداول از آن بهره می برند توزیع آگهی می باشد و هدف آن ایجاد آگاهی در مشتریان در موردمحصولات در حال تولید است

نتیجه گیری

از ویژگی های خاص بازاریابی خیابانی نشانه گیری مستقیم به طرف مخاطب و جامعه هدف خود شرکت می باشد اطلاع داشتن از ویژگی های جمعیتی یک منطقه کمک شایانی به مدیران بازاریابی در جهت هدفمند کردن هرچه بیشتر فعالیت ها دراستای رسیدن به اهداف استراتژیک بازاریابی و د رنهایت کسب موفقیت دربازاریابی و فروش خوب و کسب سهم بیشتری از بازار و جذب مشتریان و مخاطبین بیشتر است

 


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

نکات کلیدی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بهترین زمان اشتراک مطالب

در شبکه های اجتماعی زمان مشخص و دقیقی برای اشتراک گذاری وجود ندارد ولی بر اساس تحقیقات انجام شده از طرف SumAll، زمان اوج بازدید بهترین زمان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مشخص شده است ۹ تا ۱۱ قبل از ظهر: گوگل+ ۱ تا ۳ بعد از ظهر: توییتر ۱ تا ۴ بعد از ظهر: فیسبوک ۷ تا ۱۰ بعد از ظهرTumblr ۵ تا ۶ بعد از ظهر: اینستاگرام ۸ تا ۱۱ بعد از ظهر Pinterest براساس نتایج به دست آمده بانوان در ساعات انتهایی در شب ها بیشتر در شبکه های اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام و پینترس فعال هستند و استفاده می کنند

لیست ایمیلی برای توسعه کمپین

تبلیغاتی با توجه به رشد زیاد شبکه های اجتماعی و ... اما همچنان ایمیل محبوبیت زیادی دارد براساس نتایج اعلام شده در سال ۲۰۱۲، ۹۱ درصد از کاربران ، ایمیل های خود را به صورت روزانه چک می کنند طبق تحقیق Exact Target، ایمیل تا سال ۲۰۱۲ محبوبترین روش برای دریافت اطلاعات بوده است. ایمیل ها نقش بسیار موثر و زیادی در توسعه بازاریابی آنلاین و کمپین های تبلیغاتی دارند تبلیغاتی شما داشته باشند. پس در طراحی سایت خود و یا از طریق برنامه نویسی در شبکه های اجتماعی، مکانی برای دریافت آدرس ایمیل ایجاد کنید.

نکات کلیدی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

تست های A/B طراحی کنید

چگونه یک صاحب کسب و کار می تواند متوجه شود که آیا کمپین او در شبکه های اجتماعی، به گوش مخاطبانی که باید برسد، می رسد یا نه؟ و یا اینکه چگونه می تواند تشخیص بدهد که چه جنس محتوایی، پرطرفدار است؟ یاری گرفتن از مشاوره کسب و کار و استفاده از تست A/B

انتشار مطالب در بستر مناسب خود

هر کدام از شبکه های اجتماعی با هدف خاص و ویژه ای شکل گرفته است و مخاطبان خاص خود را دارند . درک این موضوع، میتواند تلاشهای بازاریابی دیجیتال و فروش شما را به نتیجه برساند. برای مثال شما نمی توانید یک شرکت حقوقی را اینستاگرام یا Pinterest تبلیغ کنید. نکات بسیار کلیدی و ریزی در حوزه فعالیت در شبکه های اجتماعی وجود دارد بعنوان مثال Evan LePage میگوید که کاربران توییتر از عکسهای توییت شده لذت می برند، کاربران فیس بوک هم عکس دوست دارند ولی از اینکه از آن ها درخواست لایک کنید بدشان می آید و کاربران گوگل + اغلب افرادی هستند که برند و برندینگ برایشان مهم است

خلاقیت در ارائه راهکار جدید

در دنیای ایده آل، بهینه سازی برای بازاریابی موتورهای جستجو روشی برای ارضای نیازهای بازاریابی شبکه های اجتماعی است که بصورت رایگان عرضه می شود، ولی با توجه به اینکه در دنیای ایده آلی قرار نداریم، سرویس هایی مانند Google Adwords طراحی شده است. تبلیغات در شبکه های اجتماعی امر مهمی است که برای اکثر شبکه های اجتماعی ممکن است. زمانی که به فیسبوک، یوتیوب و یا هر یک از شبکه های اجتماعی دیگر مبلغی پرداخت کنید، آن ها کسب و کار شما را به افراد بیشتری نشان خواهند داد.

خلاقیت در ارائه راهکار جدید

بازاریابی در اینستاگرام

تعریفی که ویکی پدیا از اینستاگرام ارائه می دهد اینچنین است:" اینستاگرام شبکه اجتماعی جهت به اشتراک گذاری فیلم و عکس است که محدود به دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت است. این اپلیکشین برای سیستم عامل اندروید و IOS موجود است. در این اپلیکیشن علاوه بر آپلود تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها، می توانید افکت ها جالبی رو تصویر بگذارید و عکس هایی که کاربران دیگر به اشتراک می گذارند را دنبال کنید ، کامنت بگذارید و یا آن هایی را که دوست داشتید لایک کنید و .... از دیگر امکانات اینستاگرام توان اشتراک گذاری پست ها در شبکه های دیگر مانند فس بوک، تویتتر، تامبلر و فلیکر می باشد . این ویژگی های ذکر شده از دلایل محبوبیت این شبکه اجتماعی در میان مخاطبان می باشد . همان طور که شرکت آن نیز بیان داشته است که شما می توانید دیجیتال مارکتینگ در این شبکه امرار معاش کنید تجربه هایتان، و خاطرات تان را با دیگران سهیم شوید. شما می توانید شخصیت شرکت خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارید و محصولات خودتان را به نمایش بگذارید و به بازاریابی در شبکه های اجتماعی بپردازید . همچنین قابلیت اینستاگرام در به اشتراک گذاری ویدئو ها فرصتی است جهت پاسخگویی به سوالات رایج مشتریان تان در مورد محصولات شرکت. تنها چیزی که شما را در استفاده از اینستاگرام محدود می کند خلاقیت شماست! اگرچه، بر خلاف شبکه اجتماعی مشابه آن (پینترست)، اینستاگرام جهت بازگویی داستان برند شما طراحی شده است و نه فقط اشتراک عکس ها .

اکنون ما شش دلیل جهت استفاده از اینستاگرام در تجارت الکترونیک را بیان می کنیم

۱) برقراری ارتباط احساسی با مشتریان از طریق به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم و روابط عمومی

۲) طبق آمارها دسترسی به صفحات برند در فیس بوک ۶ درصد کاهش پیدا کرده است و این موجب شده است تا کسب و کارها به دنبال یافتن راهی دیگر برای فروش محصولات خود از طریق

بازاریابی شبکه های اجتماعی باشند.

۳) رشد سریع و فعال کاربران اینستاگرام یکی دیگر از این دلایل می باشد. این اپلیکیشن با داشتن بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در ماه، سریع ترین شبکه اجتماعی در حال رشد در عصر حاضر است. اینستاگرام ادعا دارد که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد.با بیش از ۲۰ میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده و با میانگین ۶۰ میلیون عکس به اشتراک گذاشته شده در روز و ۱٫۶ میلیارد لایک در هر روز، اینستاگرام تبدیل به یک شبکه فعال بسیار بزرگ شده است. ۴)تمرکز بر تجارت. اینستاگرام یک بخشی از محیط خود را مستقیما برای استفاده از تجارت اختصاص داده است و قصد دارد تا یک پایگاه تبلیغاتی را در آینده ای نزدیک معرفی کند. ۵)بازاریابی دوستانه. برخلاف فیس بوک، اینستاگرام هیج راه و روشی برای محدود کردن آنچه افراد می خواهند ببینند ندارد. هر پست برای کسانی که آن را دنبال می کنند قابل مشاهده است و در گالری و آرشیو ها باقی می ماند. ۶)بازاریابی تصویری، مشاوره برندینگ و برندینگ. به دلیل سهولت استفاده از ابزارهای ادیت تصاویر، این اپلیکیشن برای بازاریابی تصویری و خلق برند بسیار مناسب است.

بازاریابی در اینستاگرام

چگونه از اینستاگرام استفاده کنیم؟

جهت شروع این مراحل را دنبال کنید:

اپلیکیشن آن را از گوگل پلی، بازار یا ... دانلود کنید.

هنگامی که نصب شد، آن را باز کنید

شما می توانید با ایمیل خود و یا حساب فیس بوک خود وارد آن شوید.

پیشنهاد می شود نام حساب کاربری خود را نام شرکت یا تجارت خود قرار دهید که با برند خود در ارتباط باشد و در طراحی لوگو خود حتما عکسی از لوگوی برند خود در پروفایل خود قرار دهید.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

تنش و اضطراب و استرس و فشارهای روانی روش های طبیعی هستند که افراد را مجبور به ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع برای رسیدن به موفقیت می کنند نوآوری و اختراع مکمل یکدیگر هستند و در بیشتر مواقع این دو موضوع را با یکدیگر متفاوت می نگرند در واقع اختراع به معنای بوجود آوردن و ساخت محصولات جدید است و نوآوری ایده های خلاقانه ای است که در نهایت منجر به به اختراع و خدمات و بازاریابی و فروش... مبدل می شود همه افراد نمی توانند اختراع بکنند اما تمامی افراد می توانند نوآور باشند از دیدگاه استیو جابز ضرورت و لازمه کسب و کار درحال حاضر داشتن فرزندانی نوآور و خلاق است

7 اصل موفقیت استیو جابز در کسب و کار

  1. علاقمند به کار و فعالیتی که انجام می دهید
  2. بلند پرواز و رویاپرداز باشید
  3. میان تجربیاتتان ارتباط برقرار کنید
  4. بهترین فرصت را انتخاب کنید
  5. تجربه متفاوتی را به وجود آورید
  6. اننتقال پیام ها به بهترین شکل
  7. ارائه راه حل , و دادن مشاوره کسب و کار به مشتریان برای رسیدن به آرزوها و آرمان هایشان

شرکت بازاریابی دیجیتال

نکات مهم برای موفقیت

توانایی پیش بینی نیازها در آینده برای رسیدن به موفقیت در آینده کسب و کار بسیار موثر است باید برنامه ریزی در سه سطح کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت داشت و شرایط رسیدن به اهداف خود را مورد بررسی قرار دهیم و سعی در کسب مهارت های مورد نیاز کنیم همچنین به بر نقاط مثبت تمرکز کنیم مثبت اندیشی بهرهمند شوید بر امور مثبت زندگی تمرکز کنید و از فواید مثبت اندیشی خود به بهترین شکل استفاده نمایید از شکست ها نترسید و تجربیات شکست خود را الگو قرا ردهید برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود.

ویژگی های مدیر فروش موفق

قلب تپنده ومهم ترین و حساس ترین پست در هر شرکتی بازاریابی و فروش می باشد بازاریابی آنلاین و فروش ترکیبی از علم و هنر است یادگیری اصول و قواعد بازاریابی بخشی از علم بازاریابی می باشد. در این مطلب به بیان چندین راه کار برای چگونه برگزار کردن یک جلسه فروش ارائه می شود که رعایت این نکات و راههکارها منجر به عقد قرار داد فروش خواهد گردید.

6 نکته ویژه برای مدیریت و برگزاری یک جلسه موفق فروش

برنامه جلسات مدیر فروش

تهیه و تنظیم برنامه های کاری خود و انجام هماهنگی های لازم با روابط عمومی برای شرکت در جلسه یا میزبانی جلسه و قرار دادن برنامه جلسات بر روی موبایل و روی سیستم دفتر کار به صورتی که قابل روئیت باشد و مجهز به سیستم هشدار جلسات بر روی لپ تاپ و آی پد یا موبایل مدیر همراه با یک شعار هدفمند که بیان کننده هدف جلسه باشد.

مشاوره برندینگ

بهترین زمان حضور در جلسه مدیر فروش

  • یک روز قبل از تاریخ برگزاری جلسه حتما نزدیک ترین و کوتاهترین راه رسیدن به محل برگزاری را بررسی کرده و همچنین بهترین وسیله برای رفتن را با توجه به مسیر و نوع امکانات از نظر تامین شدن پارکینگ و ... انتخاب نمایید
  • در صورت استفاده از آژانس و یا تاکسی و ....حتما از روز قبل رزرو شود
  • 15 دقیقه قبل از شروع جلسه در محل برگزاری جلسه حضور داشته باشید
  • 5 دقیقه قبل از شروع رسمی جلسه وارد شرکت یا سالن جلسه شوید و اطلاعات خود را جهت معرفی ارائه نمایید

نحوه لباس پوشیدن یک مدیر فروش موفق

یکی از موارد بسیار مهمی که در موفقیت یک بازاریاب نقش بسزایی دارد نحوه ی لباس پوشیدن بازاریاب است . درست لباس پوشیدن و متناسب و رعایت آراستگی در پوشش می تواند به شما حس خوب و در نتیجه اعتماد به نفس بازاریاب را بالا برده و بر موفقیت حرفه ای ،حس احترام مشتری برای بازاریاب را نیز به همراه خواهد داشت.

لوازم مورد نیاز برای حضور در جلسه بازاریابی و فروش موفق

  • همراه داشتن دفترچه وقلم مناسب جلسه
  • همراه داشتن کارت ویزیت به تعداد شرکت کنندگان در جلسه
  • همراه داشتن کاتولوگ و رزومه محصول به تعداد شرکت کنندگان در جلسه
  • قبل از جلسه موبایل خود را خاموش کنید
  • همراه داشتن لب تاب یا آی پد
  • هرگز با سیگار یا آدامس و ... وارد جلسه نشوید

مشاوره تبلیغات

مدیریت زمان و مکان جلسه بازاریابی وفروش

  • محل استقرار خود را پیدا کنیم
  • قبل از نشستن حاضران ننشینیم
  • با تمامی شرکت کنندگان ارتباط چشمی برقرار کنید
  • ادای احترام و قدردانی کردن برای فرصتی که در اختیارش قرا رداده اند از تمامی اعضا
  • قرار دادن وسایل مورد نیاز بر روی میز
  • اعلام آمادگی خود برای شروع جلسه و گوش دادن به صحبت های مشتریان با باز کردن دفترچه و قلم در دست گرفتن
  • در هنگام گوش دادن به نظرات مشتریان به دقت به حرفهایشان گوش دهیم و به چشمهایشان نگاه کنیم و دست ها را به صورت گره کرده روی میز قرار دهیم و با سر حرفهایشان را تایید کنیم و نشان دهیم که با علاقه به حرفهایشان توجه می کنید
  • بعد از پایان صحبت ها نکات مهم را یادداشت کرده که بتوانند در زمان پاسخگویی نکات را مورد توجه قرار دهید
  • در مقابل هیچ نظر و صحبتی از شرکت کنندگان موضع و جبهه گیری نشود
  • همواره لبخند بر لب داشته باشید
  • حرف هیچکدام از شرکت کنندگان را قطع نکنید
  • در پایان از همه تشکر کنید
  • قدرت بیان بسیار عالی داشته باشید در حین جلسه با مطرح کردن سوالات توجه شرکت کنندگان را به خود جلب نمایید
  • حتما زمان و تاریخ شروع همکاری رو از خریدار سوال کنید

نتیجه گیری

علاوه بر یادگیری اصول و فنون بازاریابی به صورت تئوری و عملی یک بازاریاب و فروشنده موفق باید یک هنرمند باشد تا بتواند نیازهای مشتری خود را به خوبی دریافت کرده و با ارائه محصول مناسب خود با توجه به نیازهای مشتری موجبات خشنودی مشتری را فراهم آورد ما از سه زبان برای برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان خود استفاده می کنیم

  • زبان کلامی مدیر فروش و بازاریابی
  • زبان بدنی مدیر فروش
  • زبان سازمانی مدیر فروش


:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی لوگو, طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آشنایی با استراتژی بازاریابی آنلاین چیست؟


امروزه در فضای اینترنت تبلیغات بسیاری صورت می گیرد که در حرفه ی طراحی سایت به آن دیجیتال مارکتینگ گفته می شود در حقیقت دیجیتال مارکتینگ نوعی بازاریابی دیجیتالی می باشد که افراد با استفاده از تمامی امکان موجود در اینترنت اقدام به تبلیغ محصولات و خدمات می کنند ولیکن دیجیتال مارکتینگ سبب بدست آمدن اطلاعات بسیار ارزنده ای می شود در واقع در بازاریابی دیجیتال افراد با استفاده از ابزار های چون: وب سایت، ایمیل و شبکه های اجتماعی رفتار کاربران را تحلیل و بررسی می کنند تا در فروش محصولات و خدمات خود موفق تر عمل کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 

ابزار های مورد استفاده برای دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفته شد، بازاریابی دیجیتال و مشاوره سئو امروزه نقش بسیار موثر در جذب هرچه بیشتر مشتری و فروش بالاتر محصولات هر شرکتی دارد. به همین دلیل در اینجا می خواهیم چند نمونه از مهمترین ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز می باشد را بررسی کنیم.

  •  بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا، یک ابزار بسیار مناسب برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار هایی است که به صورت آنلاین فعالیت می کنند. در بازاریابی محتوا شما دیگر دغدغه ای برای ارتباط با مشتریان ندارید تا بخواهید آنها را قانع کنید که از خدمات شما استفاده و یا محصولات شما را خریداری نمایند. در این روش شما تنها باید نیاز مشتریان خود را شناسایی کند و با تولید یک محتوای بسیار خوب برای برطرف کردن نیاز آنها فعالیت کنید. در این کار هرچه قدر که محتوای شما نیاز مشتریان را بهتر برآورده سازد، می توانید باعث جذب هرچه بیشتر آنها شوید.

  •  شبکه های اجتماعی

 امروزه بیشتر کاربران از گوشی موبایل خود برای وب گردی و برطرف کردن نیاز های خود در اینترنت استفاده می کنند که در نتیجه آن وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. بنابراین شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای تبلیغ هر نوع کسب و کاری می باشد.

  •  بازاریابی به صورت ویدئویی

بارها برایمان پیش آمده است برای اطلاع از یک موضوع به سراغ اینترنت رفته ایم ولی حوصله خواندن مطالب و مقالات طولانی درباره آن را نداشته ایم و به جای آن به دنبال ویدوئی هایی آموزشی درباره موضوع مورد نظر خود بوده ایم. مشتریان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ترجیح می دهند تا از محتوای  ویدئویی به جای محتوای متنی برای برطرف کردن نیاز خود استفاده نمایند. به همین دلیل امروزه بازاریابی ویدئویی در دیجیتال مارکتینگ نقش بسیار موثری در موفقیت هرچه بیشتر کسب و کارها دارد.

  •  بازاریابی چریکی 

اکثر کسب و کارهای نوپا توان مالی لازم برای تبلیغات ندارند و نمی توانند مانند رقبای خود که سالها در حال فعالیت هستند، خدمات و محصولات خود را به دیگر معرفی نمایند. این گونه کسب و کار ها باید از بازاریابی چریکی استفاده کنند. در این روش بیشتر تمرکز بر روی مشتریان فعلی می باشد. به طوریکه کسب و کار های نوپا به مشتریان فعلی بهترین و منحصر به فرد ترین خدمات را ارائه می کنند تا آن مشتریان باعث جذب مشتریان دیگر شوند. به گونه ای که این افراد از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما در جمع دوستان و اطرافیان خود صحبت می کنند و آنها هم ناخودآگاه به سمت شما جذب خواهند شد. چرا که وقتی افراد تعریف محصولات و خدمات یک شرکتی را از زبان فامیل و افرادی که به آنها اعتماد دارند، بشنوند بیشتر از آنکه خود شرکت بخواهد از خدمات خود تعریف نماید، به سوی آن جذب خواهند شد.


فرآیند ارتباطات شامل چهار مرحله فرستنده ، رمزگذاری، دستگاه تغییر دهنده ، رمزگشایی و گیرنده می باشد که جز جدانشدنی تمامی برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی به روش های مختلف مانند بازاریابی محتوا ، بازاریابی موتورهای جستجوگر و روش های دیگر بازاریابی تماما از این فرآیند پیروی می کنند رمزگذاری دومین مرحله از فرایند ارتباطات را شامل می شود که یک ایده و فکر خلاق را به یک آگهی قابل توجه و مخاطب پسند تبدیل می کند که آن را از طریق شبکه ها و وسایل ارتباط جمعی مانند تلویزیون رادیو و مجلات مورد استفاده قرار می دهد این پیام ها به واسطه یکسری تغییر دهنده ها به مخاطب می رسند سومین مرحله از فرآیند ارتباطات زمانی شکل می گیرد که توسط یک کانال ، شبکه یا یک وسیله ارتباطی پیام مارا به مخاطب انتقال می دهد و رمز گشایی زمانی شکل می گیرد که این پیام توسط یک یا چند حس دریافت می شود مانند پیام های تلویزیون که توسط مخاطب هم دیده می شوند و هم شنیده می شود یکی از مشکلاتی که باعث می شود تبلیغات موثر نواقع نشود مشکلاتی است که باعث قطع شدن پیام و عدم تمرکز می شود که در هر کدام از مراحل فرآیند برقراری ارتباط می تواند اتفاق بیفتد.


 
نقش شبکه های اجتماعی درارتباطات بازاریابی


تبلیغات و بازاریابی شبکه های اجتماعی با کمک شبکه هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک و ... در حال توسعه و پیشرفت هستند با توجه به یک تحقیق در سال 2011، 88 درصد از حجم فعالیت شبکه های اجتماعی برای بحث تبلیغات استفاده می شود در واقع گستره و پیشرفت حجم تبلیغات در شبکه های اجتماعی در حال تسخیر زندگی روزانه تمامی افراد جامعه می باشند تبلیغات در روش های گوناگون مانند تبلیغات د رتلویزیون، استفاده از اپلیکیشن ها و ... به کار می رود خیلی از روش های تبلیغاتی که امروزه توسط کمپانی های بزرگ و مطرح به کار می رود تهیه و تولید کلیپ ها و انتشار دریوتیوب گوگل و دیگر شبکه های اجتماعی می باشد.
 

نقش شبکه های اجتماعی درارتباطات بازاریابی

انواع مشاوره سازمانی

 

  •  مشاوره شخصی: دادن مشاوره شخصی به کارکنان و کارمندان برای شناسایی و رفع مشکلات مالی و مشکلات خانوادگی و کمک به کارکنان برای سازماندهی کردن مشکلات خود
  •  مشاوره شغلی: بیان استانداردها و قوانین استاندارد و قوانین مرتبط به کار و در جریان قرار دادن کارکنان از فنون دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی جهت بقا در بازار و توسعه سازمانی است


سازمان های بخش خصوصی به ویژه در ایران به سرعت در حال تاسیس می باشدد اما لازمه موفقیت و پایداری استفاده از نطرات صاحب نظرات صاحب نظران و توسعه یافته است شرکت های توسعه یافته با یاری و مشورت انسان های توسعه یافته تاسیس و دوام پیدا می کنند مشاوره نقش حیاتی و موثر در حیات مادی و معنوی انسان ها به خصوص در بهبود وضعیت مشاوره کسب و کار دارد  نیاز طبیعی و پشتیبان او در تصمیم گیری های منسجم و سنجیده می باشد. باتوجه به عدم ثبات در کسب و کار امروزه اهمیت استفاده از خدمات مشاوره ای بسیار پررنگ تر شده است.
در ادامه به روش های شناسایی رقیب و  موفقیت در کسب و کار خواهیم پرداخت.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

آشنایی با بازاریابی سبز

با توجه به این موضوع که بازاریابی سبز قدمت چندین ده ساله دارد ولی متاسفانه به دلایل گوناگون در حد مطلوب و توقع و نیاز به آن توجه نشده است هرچند با تشدید مشکلات زیست محیطی که در حال حاضر گریبان گیر بشر شده است نیاز به آن بیشتر احساس ضرورت پیدا می کند .محافظت از منابع طبیعی ، و جلوگیری از گرم شدن زمین ، استفاده از منابع ، کاهش آلودگی ها صوتی و زیستی از نگرانی ها و دغدغه های بشر می باشد که همواره از آن رنج می برند علم بازاریابی در تلاش شناسایی و ارضای نیازهای و خواسته های بشر می باشد این نیاز بشر را شناسایی کرده و تلاش است از روش ها و تکنیک های متفاوت بازاریابی آنلاین و فروش و مشاوره کسب و کار به رفع این مشکلات بپردازد .در ایران با توجه به وجود محدودیت های چندین سال اخیر نیازمند توسعه و تحول عظیم می باشد در واقع مسئولیت اجتماعی شرکتها در برابر محیط سبز به عنوان بازاریابی سبز مطرح می شود تبدیل به یکی از استراتژی های شرکت ها و سازمانها در بازار رقابتی امروز شده است ایران مانند بسیاری از کشورهای در حال توسعه از سطح بالای آلودگی هوا، کیفییت پایین آب ، میزان زیاد زباله های دفن نشده و ... تهدید می شود که می توان با فرهنگ سازی و تغییرات کوچک در میزان مصرف و عادتهای مصرفی هر فرد می تواند به نوبه خود حرکت و مشارکتی ارزشمند داشته باشد.

بازاریابی سبز چیست ؟

بازاریابی سبز شامل تمام فعالیت هایی است که برای تسهیل و راحتی به منظور رفع نیازها و خواسته ها ی بشر طراحی می شود با کمترین اثرات مضر و آسیب زننده بر محیط زیست است . در موارد خیلی کم فعالیت های زیست محیطی در تمامی معیارهای شرکتی قرار می گیرد ارتقا و افزایش بازاریابی سبز در اثر فشارهای درونی و بیرونی رخ دهد ارضای تقاضای مصرف کنندگان، واکنش نسبت به اقدامات رقبا، دخالت روزافزون دولت و افزایش آلودگی محیط زیست را می توان از جمله فشارهای بیرونی نام برد.

بازاریابی سبز چیست ؟


عوامل درونی موثر بر بازاریابی سبز

عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی سبز شامل
o عامل هزینه: فعالیت های سبز در شرکت می تواند منجر به کارایی بیشتر منافع و کاهش هزینه های مالی است
استراتژی سبز شرکت: مواقعی که شرکت ها با اهداف حفظ محیط زیست فعالیت می کنند و درنحوه عملکرد خود
o
استاندارهای زیست محیطی را می گنجانند بازاریابی سبز با استراتژی های سازمانی عجین می شود
o ایجاد موضع رقابتی در بازار: شرکت هایی که مسائل زیست محیطی را در استراتژی و بازاریابی و محصولات تولیدی شرکت مد نظر قرار می دهند در مقایسه با رقبای خود موضع رقابتی برای خود ایجاد می کنند یک هدف حائض اهمیت در اکولوژیکی، ادغام ملاحظات زیست محیطی در همه مراحل فرایند توسعه محسوب می شود.

سطوح استراتژیک بازاریابی سبز

بازاریابی سبز می تواند در سه سطح استراتژیک، شبه استراتژیک و تاکتیکی رخ دهد. در سبز شدن استراتژیک، تغییرات زیربنایی استراتژیک در فلسفه شرکت به وجود می آید. سبز شدن شبه استراتژیک شامل تغییرات قابل توجهی در راه و رسم سازمانهای تجاری است. در سبز شدن تاکتیکی برخی فعالیتهای وظیفه ای مثل ترفیعات ،سبز می شود، مثلاً در ایام خشکسالی مسئولین امور آب، شعارهای تبلیغاتی برای مصرف بهینه، صرفه جویی و احساس مسئولیت مصرف کنندگان به کار می برند.

بازاریابی مخفی چیست؟

یکی از روش های بازاریابی ، بازاریابی مخفی یا پنهان است مدیران بازاریابی معتقد هستند که اگر استراتژی بازاریابی مخفی به صورت درست استفاده نمایند نتایج مطلوبی حاصل می شود


بازاریابی مخفی چیست؟

روشی است که در آن تبلیغات به صورت مستقیم صورت نمی گیرد مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی،بازاریابی محتوا و ... بسیار نامحسوس است و برای جامعه هدف آزار دهنده نمی باشد و در بسیاری از موارد حتی جامعه هدف متوجه تبلیغاتی بودن نمیشوند یکی از محاسن و ویژگی های خاص بازاریابی به صورت مخفی تمایل مخاطبین می باشد که حتی بعد از دیدن بارها یک عکس یا تبلیغ از آن خسته نمی شوند زیرادر این روش از روش های بازاریابی و فروش تبلیغ به صورت پنهان همراه با یک فرآیند مفید یا آموزش همراهمی شود در صورتی که در بازاریابی به صورت مستقیم وقتی یک تبلیغ چندین بار انجام می گردد باعث دل زدگی و خستگی و آزار و عدم تمایل مجدد به دیدین آن تبلیغ می شود و تاثیر معکوس می گذارد.

بازاریابی مخفی چیست؟

روش های مختلف بازاریابی مخفی

1. در بازاریابی مخفی تبلیغات همواره با یک فرآیند آموزشی همراه می شود تبلیغ یک برند و یا محصول به صورت غیرمستقیم مانند استفاده از یک مارک یا برند در یک فیلم یا روی لباس بازیکنان یک تیم همگی از روش های بازاریابی مخفی است که مدیران بازاریاب با کمک گرفتن از مشاوره کسب و کار این استراتژی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند
2. اشاره به نقاط ضعف: یکی از روش های بازاریابی پنهان بیان نقاط ضعف کالا یا محصول تولیدی است زمانی که نقطه ضعف کالا یا محصول بیان شود جلب توجه مخاطب را به همراه دارد

روش های متقاعد سازی مشتریان در بازار

گستره بازاریابی و فروش در روش ها و تکنیک ها در حال توسعه و تغییرات چشمگیری می باشد و هدف اصلی مدیران بازاریابی رسیدن به راه حل اساسی برای ماندگاری تبلیغات استفاده از مشاوره کسب و کار د رحیطه فعالیتی خود می باشد بازاریابان موفق هدفشان قبل از تلاش برای متقاعد کردن جامعه هدف فروش خود سعی دارند جزء علایق مشتریان خود باشند نکته قابل توجه متقاعد سازی مخاطبین متفاوت با فریب مردم است در واقع ارائه مشوق های ملموس و ناملموس برای اقدام در جهت درک و دریافت پیام تبلیغاتی می باشد.

اصول استراتژی متقاعد سازی مشتریان

بحران های اجتماعی
مدیران تبلیغات می توانند از المانها و شواهد بدیهی اجتماعی برای متقاعد سازی استفاده نمایند . اکثریت افراد جامعه تاثیر پذیر از عملکرد اطرافیان خود هستند تنها لازمه متقاعدسازی بیان مثالهایی عینی است که میزان کاربردی بودن نظرات و ایده هایتان در میان جامعه است و ایده هایتان مورد استفاده قرار می گیرند جلب اعتماد مشتری از اساسی ترین قدم هاست باید اثبات نمایید که فردی صادق هستید و نظراتتان کاملا کاربردی است باید توانایی ارائه اطلاعات کافی از محصول و خدمات تولیدی خود را داشته باشید
قدرت و اختیار
تمامی افراد جامعه به دنبال کسب اعتبار و احترام می باشند از این عامل می توان به عنوان یک ابزار متقاعد سازی مشتریان استفاده کرد برای مثال در یک نظرسنجی استیو جابز از چنین جمله ای استفاده کرد: " کار من فراهم ساختن راحتیِ مردم نیست، بلکه کار آنها را بهتر کردن است " و سپس گفت: "به ما در بهتر کردن کار مشتریان مان با پر کردن این نظر سنجی کمک کنید."
محدودیت
ایجاد حس ضروریت و اضطرار یکی از تکنیک های

 

بازاریابی دیجیتال درمیان روش های بازاریابی محتوا و بازاریابی موتورهای جستجوگر برای مجاب کردن مردم برای اقدام فوری می باشد زمانی جامعه هدف اطلاع پیدا کنند که محدودیت های زمانی و منابعی در پیش رو دارند احساس ضروریت و فوریت می کنند زمانی ارتباطات به درستی ایجاد شود استفاده از فراخوان به اقدام برای جذب گروه های خاص مفید است .
اصول استراتژی متقاعد سازی مشتریان

نتیجه گیری

استفاده از تکنیک ها و استراتژی های متفاوت متقاعد سازی می تواند الگو مناسبی برای روش های نوین متقاعد سازی پیش رو مدیران بازاریابی باشد تجزیه و تحلیل و بررسی تنوع جمعیتی و اینکه چگونه یک روش و تکنیک متقاعد سازی پاسخ مناسبی میگرد به مدیران اجازه می دهد که از میان روشهای متفاوت بهترین و کاربردی ترین روش بکار بگیرند



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

بررسی تاثیر مشاوره در موفقیت سازمان

مشاوره و راهنمایی نقش بسزا و موثری در شناخت و رفع مسائل شخصی و سازمانی کارکنان دارد هدف کلی از مشاوره کمک به مدیران و کارمندان است تا بتوانند به رشد و پرورش برسند مشاوره دادن به کارمندان کمک می کند تا از عهده حل مشکلات و دشواری های خود برآیند و در نتیجه کارکرد سازمانی بهبود می یابد. دادن مشاوره در به منظور اطلاع و آگاهی دادن به مدیران و مشخص شدن وظایف آنهاست که بتوانند با تحلیل بازاریابی محتوا بتوانند به بازاریابی و فروش موفق و پایدار دست یابند .

اهمیت مشاوره و مدیریت در موفقیت سازمان

مشاوره و مدیریت جزوه جدایی ناپذیر مدیریت است به صورتی که مشاوره و راهنمایی یک مدیر بسیار کارآمد و موثر است و باعث بهبود و افزایش انگیزه های شخصی و گروهی و در نهایت بهبودکارکرد سازمانی می شود کارکنان و مدیران به صورت هر روز با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد که مشاوره برندینگ صحیح کمک شایانی به بهبود و رفع مشکلات سازمانی می کنند تا کارکنان بتوانند از ظرفیت های کاری خود در ارتقاء بدهند و به اجرا درآورند. دلایل ضرورت برگزاری جلسات مشاوره ای

  1. اطلاع رسانی از نحوه عملکرد مثبت و یا منفی آنها
  2. بیان استانداردها و قوانین سازمانی برای کارکنان
  3. دادن مشاوره به کارمندان برای حل مشکلات شخصی
  4. تشویق عملکرد خوب کارکنان
  5. فراهم آوردن فضای دوستانه برای مشاوره دادن کارکنان توسط مدیران سازمان

مشاوره کسب و کار

انواع مشاوره سازمانی

  • مشاوره شخصی: دادن مشاوره شخصی به کارکنان و کارمندان برای شناسایی و رفع مشکلات مالی و مشکلات خانوادگی و کمک به کارکنان برای سازماندهی کردن مشکلات خود
  • مشاوره شغلی: بیان استانداردها و قوانین استاندارد و قوانین مرتبط به کار و در جریان قرار دادن کارکنان از فنون دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی جهت بقا در بازار و توسعه سازمانی است
نتیجه گیری

سازمان های بخش خصوصی به ویژه در ایران به سرعت در حال تاسیس می باشدد اما لازمه موفقیت و پایداری استفاده از نطرات صاحب نظرات صاحب نظران و توسعه یافته است شرکت های توسعه یافته با یاری و مشورت انسان های توسعه یافته تاسیس و دوام پیدا می کنند مشاوره نقش حیاتی و موثر در حیات مادی و معنوی انسان ها به خصوص در بهبود وضعیت مشاوره کسب و کار دارد نیاز طبیعی و پشتیبان او در تصمیم گیری های منسجم و سنجیده می باشد. باتوجه به عدم ثبات در کسب و کار امروزه اهمیت استفاده از خدمات مشاوره ای بسیار پررنگ تر شده است. در ادامه به روش های شناسایی رقیب و موفقیت در کسب و کار خواهیم پرداخت.

روش های شناسایی رقبا در بازاریابی

لازمه حفظ مشتری و جذب مشتری جدید شناخت دقیق از شرکت های رقیب و جامعه هدف در کسب و کار است جمع آوری اطلاعات و بهره وری مناسب از اطلاعات برای بازاریابی از اولویت های اولیه شناخت ماهیت بازار و رقباست یکی از دلایل و علت های بازاریابی ناموفق عدم شناخت بازار و نادیده گرفتن رقبا است اگر اطلاعات کافی در مورد شرایط و اوضاع رقیب نداشته باشیم تصمیم گیری هوشمندانه نمی توانیم پا به پای بازار پیش برویم و مشتریان جدید جذب کنیم علاوه بر حفظ مشتریان سابق مشتریان جدید را جذب کنیم

بازاریابی فروش

روش های جمع آوری اطلاعات

1- توجه به مقالات و نشریات تخصی

به طور کلی تمامی صاحبان مشاغل به صورت روزانه در جریان اخبار و اطلاعات قرار می گیرند نکته قابل تامل برای بازاریابی و فروش موفق مطالعه مقالات علمی و نشریات تخصصی کسب و کار است عدم توجه به مطالب و مقالات منتشر شده در حیطه کاری خود باعث می شود از بسیاری از راهکارها و اطلاعات مندرج در این مقالات بی اطلاع باشید محتوا مقالات علمی نشان می دهد که مخاطب مد نظرش چه کسی است و چه محصولات و خدماتی را ارائه و روش ترویج رقبا را افشا می نماید اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار مدیران بازاریابی و فروش و مدیران برنامه ریزی استراتژیک قرار می دهد.

2- بررسی های دوره ای

یکی دیگر از روش های دست یابی به اطلاعات رقبا بررسی های دوره ای از نمایشگاه و یا وب سایت های رقبا به صورت منظم و زمانبندی شده توسط مدیران بازاریابی جمع آوری اطلاعات و تحلیل آنها بپردازند تا از تجربیات اشتباهات رایج مدیران در جهت ارتقا و توسعه شرکت استفاده نمایید

3- پرسش و پاسخ از همکاران تجاری و رقبا

در گردهمایی های تجاری وظیفه مدیران روابط عمومی برقراری ارتباط با صاحبانشرکتهای رقبا است و سعی در جمع آوری اطلاعات از جدیدترین دستاوردها و محصولات تولیدی بپردازید استراتژی های گذشته که رقبا مورد استفاده قرار داده اند و با شکست مواجه شده اند باید مورد بررسی قرار و تحلیل قرار بگیرند تا از تکرار مجدد آن جلوگیری کنیم در این مرحله میزان ضرورت و اهمیت روابط عمومی در سازمان ها مشخص میشود.

4- مراجعه به عنوان مشتری به شرکت های رقیب

مدیران به ندرت در نقش یک خریدار به رقیب مراجعه می کنند این روش بسیار قوی برای جمع آوری اطلاعات ولی خیلی از مدیران غافل هستند و آن را نادیده می گیرند. مدیران می توانند به عنوان یک مشتری به شرکت رقبا مراجعه کنند و به عنوان یک مشتری برای بررسی رقبا نیز استفاده نمایید. با این روش می توانیم اطلاعاتی مانند معرفی محصولات و خدمات و گاه تست محصول این روش اطلاعات ارزشمندی را به دست بیاوریم

 

روش های کسب موفقیت در بازاریابی شرکت های کوچک در ایران

یکی از بزرگترین چالش های مدیریت سازمانی انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی با توجه به شرایط سازمانی است که موفقیت یا عدم موفقیت سازمانی در گرو نحوه انتخاب روش بازاریابی است روش های بازاریابی شرکت های کوچک در ایران بزرگترین چالش تمامی قسمت های بازرگانی شرکت ها نحوه بازاریابی کسب و کار ،عملکرد و موفقیت بازاریابی و فروش می باشد که تمامی موفقیت ها و عدم موفقیت های سازمانی حاصل انتخاب نوع برنامه استراتزی توسط مدیران بازاریابی می باشد

بازاریابی

مشکلات برنامه بازاریابی شرکت های کوچک چیست ؟

مشکل اساسی در اتخاذ یک برنامه استراتژی سازمان های کوچک وجو دارد د راین است که شرکت ها می خواهند یک نسخه سریع و ضمانت شده برای فروش بیشتر آنها و سود بیشتر می باشد اگر مشاوره بازاریاب شما به هر میزان که دارای خلاقیت و هوش سرشاری باشند به دلیل اینکه استراتژی و یکپارچگی را در خود جای نداده اند نمی تواند باعث جهش کسب و کارتان از یک سطح به سطح بالاتری بشود بلکه به تنهایی می توانند به صورت مقطعی فروش شما را بالا ببرند برای شرکتهای کوچک الزامی به یک برنامه ریزی بازاریابی مفصل نیست با یک سرمایه گذاری محدود نیز می توان به یک استراتژی برنامه بازاریابی موفق دست یافت

مراحل بازاریابی

در شرکت های کوچک در مرحله اول بازاریابی کافی است که محصولاتی (تولیدات و خدمات) که ارائه می شود مورد ارزیابی قرار داد محصولات را با محصولات رقبا از روش های مختلف بازاریابی نظیر بازاریابی محتوا، بازاریابی کسب و کار ، بازاریابی موتورهای جستجو و روابط عمومی و ... مورد مقایسه قرار گیرند توسط یک تیم حرفه ای بازاریابی و نقاط قوت و ضعف محصولات شناسایی شود در صورت نیاز کیفیت محصولات ارتقاء پیدا کنند . در مرحله دوم کافی است که با صرف بودجه ی اندک تبلیغاتی از روش های خلاقانه برای ترویج گسترده محصولات و خدمات انجام دهیم

نتیجه گیری

تهیه یک برنامه بازاریابی که مشخص کنند موقعیت چیستی شرکت را مشخص کند و همچنین به سمت چه هدف در چه محدوده ی زمانی و به کچا خواهیم رسیدلازمه رسیدن به هدف تهیه برنامه بازاریابی به صورت جامع و کامل می باشد با ابزارهای بسیار ساده و بکارگیری خلاقیت در جهت اهداف شرکت می توانید در زمان کوتاهی با حداقل هرینه های تبلیغاتی به موفقیت چشم گیری برسیم



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتال, طراحی وب سئو, بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سپیده بنده لو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

زمانی که کاربران یک کلمه و یا عبارتی در موتور جستجو سرچ می کنند و به دنبال پاسخی برای آن هستند، موتور جستجو سعی می کند تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را برای آن کاربر به نمایش بگذارد. برای این کار موتور های جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که بر اساس آن و با توجه به میزان سرچ کاربران رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهند. بنابراین اگر سایتی بهینه و مبتنی بر اصول سئو باشد، در زمانی که موتور جستجو در حال یافتن بهترین پاسخ به سوال کاربر خود است، سایت شما این شانس را دارد تا رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو پیدا کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

هدف مخاطب از فعالیت در شبکه های اجتماعی چیست؟

بنابراین هنر اصلی در بازاریابی دیجیتال در این است که بدانیم افراد از فعالیت در شبکه های اجتماعی چه هدفی را دنبال می کنند و با شناسایی آن هدف ها بتوانیم برای آنها راهکار پیشنهاد داده و آنها را به سمت خود بکشانیم در یک مطالعه کلی مشخص شد که عموم مردم از زمان پیدایش اینترنتی و فضای مجازی برای اهداف زیر در آنها فعالیت می کردند :

  • افراد برای یافتن راه حل برای مشککلاتشان از فضای مجازی استفاده می کنند
  • در مورد مواردی که اطلاعات کافی ندارند جستجو می کنند .
  • به دنبال راه حا هایی برای رقابت با رقبا هستند
  • راه هایی برای یادگیری مهارت های جدید به صورت رایگان را جستجو می کنند

بنابراین اگر بتوانیم این افراد سر در گم را به درستی در مسیری که میخواهند قرار دهیم توانسته ایم روزانه افراد زیادی را برای کسب و کار خودمان به سرنخ تبدیل کنیم و امر برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را به درستی انجام دهیم . اگر بتوانیم با سرمایه گذاری بر روی آموزش های رایگان ، ارائه ی راه های میانبر بخشی از دغدغه های افراد را حل کنیم به راحتی میتوانید مشتریان بالقوه را به مشتریان باالفعل تبذیل کرده و بازاریابی اینترنتی را به درستی انجان دهیم . بنابراین بهتر است پس از شناسایی نیاز های کاربران با هوشمندی و طی کردن گام های زیر فرآیند تبدیل کردن آنها به سرنخ را به درستی انجام دهیم :
در ابتدا نیاز آنها را به درستی شناسایی کنیم

  • راه حل مناسب برای رفع آن نیاز را به آنها ارائه دهیم .
  • با ارئه ی نتایج قبلی سعی در جلب اطمینان آنها بکنیم
  • در نهایت این جلب اعتماد منجر به فروش و تبدیل شدن کاربران به مشتری خواهد شد .


استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال باعث می شود که صاحبان کسب و کار ها در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی دسترسی خیلی سریع تر و راحت تری به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر این استفاده از این ابزار ها به هزینه بسیار کمتری در مقایسه با روش های سنتی دارد و در عین حال امکانات تبلیغاتی بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد.

بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

شرکت سئو

تا اینجا به سئو و اهمیتی که دارد پرداخته ایم. حال می خواهیم ببینیم که منظور از شرکت سئو چیست؟

از آنجایی که به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت کاری پیچیده و زمان بر می باشد و هر کسی تجربه و اطلاعات کافی درباره آن را ندارد، اکثر افرادی که دارای کسب و کار های اینترنتی و یک وب سایت هستند به دنبال یافتن یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات سئو در سایت خود می باشند تا با کمک کارشناسان در این زمینه و استفاده از تجربه های آنها بتوانند باعث بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتر شوند.

بنابراین شرکت های سئو دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که به ارائه خدمات لازم برای بهینه سازی سایت ها می پردازند. این افراد در ابتدا به طور کامل سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد از آن استراتژی هایی که برای داشتن یک سایت سئو شده لازم می باشد را به شما ارائه خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت، طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد